MuscleMeat

Deense kranten komen weer met Mohammed-cartoon

Ik word hier echt schijtziek van, als meneer de profeet het zo erg gevonden had, dan had hij zelf wel wraak genomen op de cartoon guys, wat een stelletje kuddeschapen, kunnen die moslim fanatiekelingen überhaupt zelf nadenken:rolleyes:

Ik kan er eerlijk gezegd niet van wakker liggen dat molims europa minder aantrekkelijk gaan vinden als vestigingsplaats.

Goed idee, het zijn maar cartoons als ze daar rel voor schoppen, kunnen we er meteen weer een paar met een goede reden het land uitzetten.

K*t daar gaat mijn vakantie naar Egypte...

Nee goed signaal, laat ze er voor de duidelijkheid ook een Christus equivalent bijplaatsen.

K*t daar gaat mijn vakantie naar Egypte...

Nee goed signaal, laat ze er voor de duidelijkheid ook een Christus equivalent bijplaatsen.

Goede aanvulling lijkt me.

Jezus die vraagt om grotere spijkers gedrenkt in salpeterzuur en jeukpoeder behandeling tijdens de kruisiging. Hij is tot inkeer gekomen dat de lijdensweg op het kruis toch eigenlijk wel een nietige actie is, wat betreft het leed in de wereld.

Of Jezus die AIDS krijgt in een Afrikaans land en dan door een bisschop wordt onthouden van AIDS remmers of zo :D

Nu nog iets om de Joden en Hindoes te zieken...

Goede aanvulling lijkt me.

Jezus die vraagt om grotere spijkers gedrenkt in salpeterzuur en jeukpoeder behandeling tijdens de kruisiging. Hij is tot inkeer gekomen dat de lijdensweg op het kruis toch eigenlijk wel een nietige actie is, wat betreft het leed in de wereld.

Of Jezus die AIDS krijgt in een Afrikaans land en dan door een bisschop wordt onthouden van AIDS remmers of zo :D

Nu nog iets om de Joden en Hindoes te zieken...

Hindoes die koeien vermoorden voor de fun en joden die mensen aansporen om hun godsdienst te volgen.;)

beetje achterlijke ondoordachte actie,
ze hebben de cartoons al een geplaats en deze nog een keer plaatsen met als doel de geflipte geiteneukers over de rug van onschuldige mensen met hun neus op de feiten te drukken, hahaha we kunnen het nog steeds, nénénénéné..
vergeet niet, er zijn bij de vorige rellen doden gevallen.

aan de andere kant...
de_profeet_op_cartoon310106.gif

Men moet gewoon onophoudelijk die cartoons plaatsen, overal in de wereld en meerdere keren per dag in meerdere tijdschriften en kranten. Hebben ze bij de christenen ook gedaan, op termijn is het dan niet eens nog nieuws en houdt het gezeik erover vanzelf op.

Men moet gewoon onophoudelijk die cartoons plaatsen, overal in de wereld en meerdere keren per dag in meerdere tijdschriften en kranten. Hebben ze bij de christenen ook gedaan, op termijn is het dan niet eens nog nieuws en houdt het gezeik erover vanzelf op.

Helemaal mee eens :thumbs:

zielig of niet. het moet gewoon kunnen

Beetje domme actie imo.
De enige die daarvan de dupe is, is die Deense dude... Alleen maar meer kans op een aanslag :D haha hebben die kranten het op hun geweten.

Terug
Naar boven