XXL Nutrition

Breaking News Grootste armen in de wereld!!?? (oordeel zelf)

dat is Klaus Kaak een duitser;)
die man heeft implantaten!!:)

Wel grote armen willen maar niet trainen.. tja ik vind het maar een malloot.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dit zijn pas armen man :eek: :p

synthol noob

Als je dit niet begrijpt ga ik me de moeite besparen om het uit te leggen. De meesten hier begrijpen goed waarover ik het heb.

Ik zal wel even uitleggen wat het imago van bodybuilden is.

Groot, agressief, anabolen spuitend, zware stem, portierswerk, blonde snol met nep t**ten, dikke bmw en last but not least, bekend in een bepaald circuit.

DAT is het imago van bodybuilden voor de standaard leek. mag je mij even vertellen wat Klaus er verkeerd aan doet om dat imago te schaden? Wat ie overigens niet eens doet.

Ik heb Klaus nooit horen zeggen dat zijn armen komen van bodybuilding. Sterker nog, hij is er trots op dat hij zijn eigen synthol heeft uitgevonden en verteld dat ook aan iedereen die het wilt horen. Ook degene die onder hem staan krijgen helemaal geen synthol aangeboden. Ik zal heus niet ontkennen dat hij synthol gebruikt om bepaalde punten bij zijn pupillen te verbeteren, maar hey, dat doen alle pro's. En die adoreren we toch zo?

Je bent weer aan je aaibaarheidsfactor aan het werken zie ik? :o:D

Soms komt de naiviteit hier op het forum mijn neus uit. Enige waar ik op doel is hem niet zo te veroordelen. Hij doet een hoop voor de bodybuidling in Duitsland en een paar users hier denken dan dat ze met hun kennis en naiviteit boven een persoon als Klaus staan. Dat je het niet mooi vindt...ala...niks mis mee. ieder zijn mening. Maar om hem dan bepaalde namen te noemen...:o laat staan de zinnen: die verdient een kogeltje waarop een andere n00b zegt: eentje?

Hoe diep kan je zinken zeg

Soms komt de naiviteit hier op het forum mijn neus uit. Enige waar ik op doel is hem niet zo te veroordelen. Hij doet een hoop voor de bodybuidling in Duitsland en een paar users hier denken dan dat ze met hun kennis en naiviteit boven een persoon als Klaus staan. Dat je het niet mooi vindt...ala...niks mis mee. ieder zijn mening. Maar om hem dan bepaalde namen te noemen...:o laat staan de zinnen: die verdient een kogeltje waarop een andere n00b zegt: eentje?

Hoe diep kan je zinken zeg

Ik weet dat ik een noob ben, een kogeltje was inderdaad overdreven. Maar geen hond die het mooi vind toch, zoveel synthol in je spieren spuiten. Toch voelt hij zichzelf een bodybuilder volgens mij, terwijl dat niet eens met bodybuilding te maken heeft. Het bouwen van iets kost tijd, en het bouwen van je lichaam kost ook tijd. Hij verpest dat proces door zich vol te spuiten, dát vind ik pas zielig.
En dan kan het 100 keer een aardige Duitser zijn (bestaan die?:P) en geen vlieg kwaad doen en zo, maar toch vind ik het een schande op BB gebied.

That's my opinion.

Ik weet dat ik een noob ben, een kogeltje was inderdaad overdreven. Maar geen hond die het mooi vind toch, zoveel synthol in je spieren spuiten. Toch voelt hij zichzelf een bodybuilder volgens mij, terwijl dat niet eens met bodybuilding te maken heeft. Het bouwen van iets kost tijd, en het bouwen van je lichaam kost ook tijd. Hij verpest dat proces door zich vol te spuiten, dát vind ik pas zielig.
En dan kan het 100 keer een aardige Duitser zijn (bestaan die?:P) en geen vlieg kwaad doen en zo, maar toch vind ik het een schande op BB gebied.

That's my opinion.

Je begaat al een fout....hij vindt zich GEEN bodybuilder. Valentino ja....die beweert dat zijn armen van aas komen en van trainen. Ik heb het Klaus nooit horen zeggen en al helemaal niet dat hij zich bodybuilder noemt.

Maar wees eens eerlijk, laten we het woord bodybuilden ontleden. Wat krijg je dan....het builden van je body....tja....dat doet hij toch?
Maar goed, niemand hier heeft het recht hem te veroordelen. Hij zoekt de publiciteit niet zoals valentino, hij beweert niet dat het van het trainen komt, sterker nog, hij verteld het vol trots dat hij synthol heeft gebruikt (hij noemt het geen synthol, want het is zijn eigen mengsel).

Wat ik nog raarder vind is het goedkeuren van aas, maar mensen de grond in boren als ze hun lichaam builden met iets anders. Zijn de meesten dan niet gewoon het padje zoek?

Je begaat al een fout....hij vindt zich GEEN bodybuilder. Valentino ja....die beweert dat zijn armen van aas komen en van trainen. Ik heb het Klaus nooit horen zeggen en al helemaal niet dat hij zich bodybuilder noemt.

Maar wees eens eerlijk, laten we het woord bodybuilden ontleden. Wat krijg je dan....het builden van je body....tja....dat doet hij toch?
Maar goed, niemand hier heeft het recht hem te veroordelen. Hij zoekt de publiciteit niet zoals valentino, hij beweert niet dat het van het trainen komt, sterker nog, hij verteld het vol trots dat hij synthol heeft gebruikt (hij noemt het geen synthol, want het is zijn eigen mengsel).

Wat ik nog raarder vind is het goedkeuren van aas, maar mensen de grond in boren als ze hun lichaam builden met iets anders. Zijn de meesten dan niet gewoon het padje zoek?

Beetje blind ben jij, lees even mijn vorige post voordat je al een mening klaar hebt liggen.
Volgens mij is dit in wat grotere proporties he, dat van die Klaus of wtf zijn naam ook is.
En het is ook verschrikkelijk kinderachtig om iets wat eigenlijk gewoon synthol is (of iets wat daar op lijkt, wat een zelfde effect zal geven) anders te gaan noemen of zeggen dat je geen synthol gebruikt om dat je het zelf hebt gemaakt.

Volgens mij is dit in wat grotere proporties he, dat van die Klaus of wtf zijn naam ook is.

De armen van Coleman zijn groter in zijn topjaren en die vinden we te gek man...wowie....ik wil ook zulke armen....die gozer is ripped...terechte Mr.O en weet ik het allemaal nog wat wat je leest.

Synthol is een begrip in USA, vooral de synthol met aas met kortwerkende esters erin. Maar omdat wij hier in NL zo nuchter zijn, willen we er niks van weten, maar er worden wel massa's topics over gemaakt en men weet dat de pro's het ook doen. Dat is gewoon meten met 2 maten.

Beetje blind ben jij, lees even mijn vorige post voordat je al een mening klaar hebt liggen.
En het is ook verschrikkelijk kinderachtig om iets wat eigenlijk gewoon synthol is (of iets wat daar op lijkt, wat een zelfde effect zal geven) anders te gaan noemen of zeggen dat je geen synthol gebruikt om dat je het zelf hebt gemaakt.

Kerel, je weet inet waar je over praat...weet je hoeveel soorten synthol er bestaan? Nee heh....verdiep je daar maar eerst eens in voordat je iemand blind gaat noemen.

Nutteloze discussie. Klaus is een vieze man..

Het bouwen van iets kost tijd, en het bouwen van je lichaam kost ook tijd. Hij verpest dat proces door zich vol te spuiten, dát vind ik pas zielig.

Een ontzettende eerste klas n00b antwoord. hij verpest dat proces door zich vol te spuiten :roflol:

Snap je het nu echt niet of ben je nu echt de eerste waar ik dat missende chromosoompje heb geconstateerd? Iedere bodybuilder spuit zich vol om het proces te versnellen hahahaha......omfg

De armen van Coleman zijn groter in zijn topjaren en die vinden we te gek man...wowie....ik wil ook zulke armen....die gozer is ripped...terechte Mr.O en weet ik het allemaal nog wat wat je leest.

Synthol is een begrip in USA, vooral de synthol met aas met kortwerkende esters erin. Maar omdat wij hier in NL zo nuchter zijn, willen we er niks van weten, maar er worden wel massa's topics over gemaakt en men weet dat de pro's het ook doen. Dat is gewoon meten met 2 maten.

Maar wat is nou mooier? Biceps die echt uit 1 groot lomp stuk vlees bestaan zonder een adertje of droogheid. Of een flinke bicep met een mooie piek waar plenty aders overheen lopen.
You know what, judge yourself:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
of

En waarom ziet Klaus eruit als een freak? Totaal uit verhouding etc? Heeft hij ooit een dumbbell aangeraakt? Iedere bodybuilder spuit zich vol, maar geen enkele ziet er zo mong**l uit als hij.

Maar wat is nou mooier? Biceps die echt uit 1 groot lomp stuk vlees bestaan zonder een adertje of droogheid. Of een flinke bicep met een mooie piek waar plenty aders overheen lopen.
You know what, judge yourself:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
of

:eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Kerel, die foto's heb ik nog nooit gezien man....je bent mijn held.

:o

En waarom ziet Klaus eruit als een freak? Totaal uit proporties etc? Heeft hij ooit een dumbbell aangeraakt? Iedere bodybuilder spuit zich vol, maar geen enkele ziet er zo mong**l uit als hij.

Haha meer dan jij kan liften :roflol: hij bezit een nogal grote sportschool kerel. En de een pierced zijn smoelwerk vol met piercings, de anders doet een tattoo om zijn kleine teen, weer iemand anders heeft een prins albert.....en een ander spuit zijn biceps vol. Alsof dat het recht geeft om rechtertje te spelen.

Terug
Naar boven