MuscleMeat

Breaking News Grootste armen in de wereld!!?? (oordeel zelf)

Haha meer dan jij kan liften :roflol: hij bezit een nogal grote sportschool kerel. En de een pierced zijn smoelwerk vol met piercings, de anders doet een tattoo om zijn kleine teen, weer iemand anders heeft een prins albert.....en een ander spuit zijn biceps vol. Alsof dat het recht geeft om rechtertje te spelen.

Nou ik was de uitdaging aangegaan.. krachtmeting. Hij heeft nergens een spier zitten, behalve zn oliebollen.

jesus man hou eens op met dat gekenker hier , mensen die hem als een voorbeeld voor bb zien zijn van zichzelf al gestoord en van karakter ik blehr wat ik wil maar informeer me eerst niet.

hij vind het blijkbaar mooi , nou ben blij voor hem

Sorry dat we je op de tenen trapten Hrvat, het zal niet meer gebeuren!!!!

Klusmier :roflol:!!!!!!!!!!!!!!!!

Hahaha, is je vrouw nu langer dan jou klusmier, of zit ze op een vetkussen van 30cm dik?

is dat serieus je vrouw lol

Potverdomme Klusmier. :roflol:

Als je had gezegd dat jij achter het stuur zat en je vrouw kort haar had, had ik het ook gelooft.

En dan staan sommigen raar te kijken als ze in de omgeving reacties krijgen als 'ik kan ook zo groot worden als jou, als ik ff wat anabolen neem'. Dat krijg je dus als je het imago van een sport naar de kloten helpt.

Je klinkt nu ook een beetje als Hans Kroon. Die vist ook al jaren tevergeefs naar pluimen.

IMO train je voor jezelf en voert je een strijd tegen jezelf.

Kan jou het bommen welke builen, gezwellen zich extern op iemands hoofd, armen of waar dan ook bevinden.

Als ik voor de spiegel sta, denk ik terug aan al dat harde werk dat het mij heeft gekost om te bereiken wat ik zie in me evenbeeld. Dat is accuraat en weet van mezelf welke credits ik mezelf mag geven.

Denk je nou werkelijk dat anderen hun credit nog enige waarde hebben als ik met kritisch individualisme mezelf beoordeel?

Als je daadwerkerlijk voor je eigen levenswerk van anderen erkenning wilt kan ik me niet voorstellen dat je van BB geniet. Dan ben je namelijk bezig met invulling geven aan wat de massa wilt zien. Maar goed, jij liever dan ik.

Klusmier, wanneer stop jij eens met over jezelf, je dikke dushi en je k*tantillen te praten? Sinds ik hier lid ben zie ik niets anders. Oja, en je geloof. :rolleyes:

Werd tijd ja....schijnbaar zijn er nog ecto´s hier die nog niet weten wie Yzord eigenlijk is.

En even over dat gelijk. Ik zoek geen gelijk, ik geef mijn mening over deze man. En mensen kunnen mijn mening niet waarderen en zeggen dan dat ik gelijk zoek. Hoezo? Omdat ik het niet eens ben met uitspraken als een kogel voor deze man? Of deze man schaadt het imago van het bodybuilden? Of simpelweg omdat ze liever een discussie met Yzord uit de weg willen gaan, omdat mijn argumenten wel kloppen?

Je merkt het altijd aan scheldnamen na een discussie of dat ze me ineens gelijk willen geven. Hoe zwak ben je dan? Dat je niet eens opkomt voor je eigen mening.

Ja man, jij bent natuurlijk helemaal de man met 60 karma power;) En dan kan je uiteraard niet discussiëren met iemand met een karma power van 5, die tevens een ecto is!

Dat kogeltje is figuurlijk misschien?

Je argumenten kloppen niet want je hebt geen bronnen.

De naam 'idioot' riep ik nadat jij geen antwoord gaf op mijn vraag. Want dit zei jij na een normale vraag:

Kerel, die foto's heb ik nog nooit gezien man....je bent mijn held.

Rofl, nu ga jij me vertellen dat ik niet opkom voor mijn mening:haha:

Klusmier, wanneer stop jij eens met over jezelf, je dikke dushi en je k*tantillen te praten? Sinds ik hier lid ben zie ik niets anders. Oja, en je geloof. :rolleyes:

Hij zal trots zijn op zen vrouwtje ;) Als jij nu eens zou stoppen met je onnozele commentaar, dat zou ik ook leuk vinden

Damn klus, that's a whole lotta woman!

Whahaha, niks meer dan respect voor Klusmier.

O/T: Ik vind het totaal geen gezicht, zulke rare gezwellen op je arm.

nice klus,vrouwen met hele grote konten zijn mjammie :thumb:

Terug
Naar boven