XXL Nutrition

Breaking News Grootste armen in de wereld!!?? (oordeel zelf)

Al kon hij 100 x zoveel meer liften dan ik, ik zou er zo never nooit uit willen zien.

AAS, HGH, IGF, insuline, myostatin blockers, implantaten, synthol, genetische manipulatie ...
t'is natuurlijk allemaal onnatuurlijk, fake en in zekere zin absurd.
En 't zal in de toekomst alleen maar erger worden.
Het ligt er gewoon aan waar je voor jezelf de grens legt.

Kansloos topic, kansloze discussie. Lijkt mij de right time voor SuperSlotje!

Kansloos topic, kansloze discussie. Lijkt mij de right time voor SuperSlotje!

Ja inderdaad. Het gaat nergens meer over. We moeten met z'n allen maar accepteren dat Yzord, Klaus een hele aardige man vind. En het ook erg knap vind van Klaus met wat hij allemaal wel niet bereikt heeft met zijn syntholacties. Ga je alsjeblieft ook volspuiten met die shit Yzord. Wie weet word je dan wel net zo gespierd:D

edit:
:slotje:

STFU idioot. Ik vraag toch verdomme naar je mening? Ik vroeg niet hoe vaak je die foto wel niet gezien had. Doe alsjeblieft eens realistisch oke??

Idd Mikeh18.

idioot? is dat wat je kan zeggen? Tis duidelijk. je mist een chromosoom, dus niet waard meer om de discussie aan te gaan, toedeledokie ecto!

idioot? is dat wat je kan zeggen? Tis duidelijk. je mist een chromosoom, dus niet waard meer om de discussie aan te gaan, toedeledokie ecto!

Jij begint hier te schreeuwen. Yzord, dit is echt de zwakste manier om een discussie af te sluiten. Maarja jij bent een verschrikkelijk beescht en kan natuurlijk ook geen discussie aangaan met een ecto, want dat is slecht voor dat "imago" dat je denkt te hebben.

Ja inderdaad. Het gaat nergens meer over. We moeten met z'n allen maar accepteren dat Yzord, Klaus een hele aardige man vind. En het ook erg knap vind van Klaus met wat hij allemaal wel niet bereikt heeft met zijn syntholacties. Ga je alsjeblieft ook volspuiten met die shit Yzord. Wie weet word je dan wel net zo gespierd:D

edit:
:slotje:

Oke. Maar Yzord heeft altijd gelijk. Hoe los je dat dan op?

Ik ga pitten. "Yzord", succes nog met het zoeken van goede argumenten he. En dat je nog maar veel discussies mag winnen.

Ik heb echt veel respect voor klapmongool klaus, dat hij zijn armen zo groot weet te spuiten met olie. Wat een geweldige prestatie, zal keihard trainen en discipline voor nodig zijn hoor!

Oke. Maar Yzord heeft altijd gelijk. Hoe los je dat dan op?

Werd tijd ja....schijnbaar zijn er nog ecto´s hier die nog niet weten wie Yzord eigenlijk is.

En even over dat gelijk. Ik zoek geen gelijk, ik geef mijn mening over deze man. En mensen kunnen mijn mening niet waarderen en zeggen dan dat ik gelijk zoek. Hoezo? Omdat ik het niet eens ben met uitspraken als een kogel voor deze man? Of deze man schaadt het imago van het bodybuilden? Of simpelweg omdat ze liever een discussie met Yzord uit de weg willen gaan, omdat mijn argumenten wel kloppen?

Je merkt het altijd aan scheldnamen na een discussie of dat ze me ineens gelijk willen geven. Hoe zwak ben je dan? Dat je niet eens opkomt voor je eigen mening.

Ik ben echt voor natural maar nu ik die pics van Klaus heb gezien begint het toch wel te kriebelen kan ik je vertellen :D

Waar kun je dat halen Syntholll?

NOT! :kots:

Ik vind Synthol freaks losers!! Dat is mijn mening!

Werd tijd ja....schijnbaar zijn er nog ecto´s hier die nog niet weten wie Yzord eigenlijk is.

En even over dat gelijk. Ik zoek geen gelijk, ik geef mijn mening over deze man. En mensen kunnen mijn mening niet waarderen en zeggen dan dat ik gelijk zoek. Hoezo? Omdat ik het niet eens ben met uitspraken als een kogel voor deze man? Of deze man schaadt het imago van het bodybuilden? Of simpelweg omdat ze liever een discussie met Yzord uit de weg willen gaan, omdat mijn argumenten wel kloppen?

Je merkt het altijd aan scheldnamen na een discussie of dat ze me ineens gelijk willen geven. Hoe zwak ben je dan? Dat je niet eens opkomt voor je eigen mening.

De jeugd van tegenwoordig begint idd al vrij snel te dreigen met kogels, pipa's, klikklaks, etc.. Vandaar ook, dat dit soort topics nergens over gaan en gedoemd zijn te eindigen in scheld-kannonades.
Heeft iemand nog een flessie wijn voor me?:D

is dit hem niet
6.jpg

Jezelf verminken en er trots op zijn, lijkt wel een borderliner.

Ik zal wel even uitleggen wat het imago van bodybuilden is.

Groot, agressief, anabolen spuitend, zware stem, portierswerk, blonde snol met nep t**ten, dikke bmw en last but not least, bekend in een bepaald circuit.
Als dat voor jou het imago van BB is dan zegt dat meer over jouw idee van bodybuilding, dan over de ware aard van een zeer mooie sport waar sommigen jaren en jaren met veel toewijding voor trainen en veel voor laten. Ik heb nieuws voor je Yzord en sorry dat ik het moet zeggen, maar je hebt geen flauw idee wat echte bodybuilding inhoudt als je dit echt gelooft.

DAT is het imago van bodybuilden voor de standaard leek. mag je mij even vertellen wat Klaus er verkeerd aan doet om dat imago te schaden? Wat ie overigens niet eens doet.
Gezien dit idee van het imago van BB totaal niet overeen komt met waar een meerderheid van (serieuze) bodybuilders voor staat, gaat deze vraagstelling dus niet op en kan ik er op antwoorden dat Klaus een mooie aanvulling is voor de idioten die jij bodybuilders noemt.

Terwijl we bij het grote publiek zouden moeten uitleggen waar BB echt over gaat, komen idioten als Klaus net het tegenovergestelde doen. Ze zorgen ervoor dat het grote publiek elke bodybuilder gaat zien als totaal nep en zwaar debiel. Want het volstaat immers om je vol te spuiten met olie om 'dikke spieren' te krijgen. En dan staan sommigen raar te kijken als ze in de omgeving reacties krijgen als 'ik kan ook zo groot worden als jou, als ik ff wat anabolen neem'. Dat krijg je dus als je het imago van een sport naar de kloten helpt. Verlies van alle respect voor de echte atleten die moeten vechten voor elke gram échte spier. Maar dat zal jullie synthol verdedigers een zorg wezen niet waar?

Ik heb Klaus nooit horen zeggen dat zijn armen komen van bodybuilding. Sterker nog, hij is er trots op dat hij zijn eigen synthol heeft uitgevonden en verteld dat ook aan iedereen die het wilt horen. Ook degene die onder hem staan krijgen helemaal geen synthol aangeboden. Ik zal heus niet ontkennen dat hij synthol gebruikt om bepaalde punten bij zijn pupillen te verbeteren, maar hey, dat doen alle pro's. En die adoreren we toch zo?
Je zegt dat alle pro's synthol gebruiken, zonder enige bron hiervoor. Je gebruikt in dit topic al heel de tijd speculatie en persoonlijke argumenten die moeilijk te onderbouwen zijn. Ja er zijn pro's die synthol gebruikten en nog steeds gebruiken. Dat weten we van sommigen omdat ze het toegeven of omdat we het merken aan hun vormen. Keur ik dat goed? Nee, want IMO verbetert hun fysiek er absoluut niet door (kijk naar Ruhl). Maar waar het hier over gaat is het obsessief misbruik van synthol, in die mate dat je eruit gaat zien als een (misvormde) alien, waar elk normaal persoon alleen afschuw voor kan hebben. Ik vraag mij af hoe je het in je hoofd haalt om dit te verdedigen. Of ben je hier gewoon omdat je graag de trol wilt uithangen? Lekker provoceren en rellen tussen bodybuilders, terwijl je verdomd goed weet dat 100% van de serieuze BB een grondige hekel heeft aan mislukkelingen als Klaus. Achja, ik vind dat iedereen het recht heeft op een mening, en dus ook aanhangers van synthol verslaafden, maar verwacht dan ook niet dat men je nog op dezelfde manier gaat bekijken als je zulke onzin verdedigd. Denk nog maar eens goed na over je stelling, je maakt jezelf niet bepaald populair zo.

Terug
Naar boven