- Waardering
- 2
Om je gerust te stellen, dit is niet de grootste fout van je leven. Die komt nog.
Je bedoelt de gote fout die big steve heeft gemaakt?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om je gerust te stellen, dit is niet de grootste fout van je leven. Die komt nog.

welke?Je bedoelt de gote fout die big steve heeft gemaakt?![]()
Z'n b*ch heeft iemand gezoend. Het waren criminelen, volgens hem. Hij geeft z'n b*ch een klap en dat was de grootste fout in de wereld. Dit is wat ik er uit haal iig.
zaterdag 2november,je hebt een perfecte game party gehad in je huis,we hebben afgesproken om met zijn alleen uit te gaan.
was egt super! sfeer meiden alles...
maar dan slaat het noodlot toe,je beste vriendin waar je zoo veel van houd gaat bij een stil van die crimineele....k..k*t mongoolen flirten,wat?nee hoor ze doet het niet even die gasten roepen der.."ey meisie kon je hier lekker zitten" dus je denkt goh -_-daar gaat ze weer....je staat even naast der maar dan denk je **** it! als er wat gebeurt is het je eigen schuld!!! of niet soms?.je loopt weg en achter je hoor je je naam en tada daar loopt ze...je zegt "wrom ga je nog in op die sukkels" ze wprdt boos en gilt "pff je bent gewoon jaloers niet iedereen is zoo hoor" dus je zegt het domste ooit in je leven....ja!? dat dacht je van "naam" hem oook toen die je verkrachte..zij zegt "hou je bek!" je herhaalt zeker nog 3 x wat je zegt en zij ook!
dan loopt ze naar je toe en slaat ze je in je gezicht....dan maak je de grooste fout in je leven...je slaat der terug..iemand die je ziet als een zusje waar je zoo veel van houd je zou door gaan voor der en eeuwig gezwooren om der te berschermen sla je......en voor wat??niks..
ze gaat huilen..dan pas besef je wat je gedaan had...je kijkt der aan ziet die traanen gaat aan een paal staan janken denken wtf....dit vergeef ik meself nooit...ga der nooit meer zien....wat moet ik doen?......
Een cursus spelling en grammatica, dat moet je doen!

Ze kan gewoon niet zonder je. Het is een emo-sletje dat bij jou komt huilen en vertelt dat ze verkracht geweest is. Jij bent beïnvloedbaar, wil haar al vanaf het begin nken, gaat helemaal uit je dak en probeert haar met alles wat je hebt (wat niet veel is) te helpen, maar het lukt nooit. Dat komt omdat ze niks liever wil als in de slachtofferrol kruipen en op jouw knopjes te duwen. Ditmaal heeft ze je knopjes wat te hard ingeduwd en je hebt haar een mep gegeven. Hierdoor heb jij nu een gevoel van diepe, ongecontroleerde schaamte en wil je kost wat kost alles doen om het goed te maken. Zij kan lekker verder door straatratten misbruikt worden zodat er voldoende drama in haar leventje blijft komen en jij bent meer dan ooit haar speeltje. Ze heeft haar zaakjes goed voor elkaar
karma cumming your way hahaZe kan gewoon niet zonder je. Het is een emo-sletje dat bij jou komt huilen en vertelt dat ze verkracht geweest is. Jij bent beïnvloedbaar, wil haar al vanaf het begin nken, gaat helemaal uit je dak en probeert haar met alles wat je hebt (wat niet veel is) te helpen, maar het lukt nooit. Dat komt omdat ze niks liever wil als in de slachtofferrol kruipen en op jouw knopjes te duwen. Ditmaal heeft ze je knopjes wat te hard ingeduwd en je hebt haar een mep gegeven. Hierdoor heb jij nu een gevoel van diepe, ongecontroleerde schaamte en wil je kost wat kost alles doen om het goed te maken. Zij kan lekker verder door straatratten misbruikt worden zodat er voldoende drama in haar leventje blijft komen en jij bent meer dan ooit haar speeltje. Ze heeft haar zaakjes goed voor elkaar![]()
Ze kan gewoon niet zonder je. Het is een emo-sletje dat bij jou komt huilen en vertelt dat ze verkracht geweest is. Jij bent beïnvloedbaar, wil haar al vanaf het begin nken, gaat helemaal uit je dak en probeert haar met alles wat je hebt (wat niet veel is) te helpen, maar het lukt nooit. Dat komt omdat ze niks liever wil als in de slachtofferrol kruipen en op jouw knopjes te duwen. Ditmaal heeft ze je knopjes wat te hard ingeduwd en je hebt haar een mep gegeven. Hierdoor heb jij nu een gevoel van diepe, ongecontroleerde schaamte en wil je kost wat kost alles doen om het goed te maken. Zij kan lekker verder door straatratten misbruikt worden zodat er voldoende drama in haar leventje blijft komen en jij bent meer dan ooit haar speeltje. Ze heeft haar zaakjes goed voor elkaar![]()

blalalalallaa......me beste topic ooithahahah nee nee......maarja....wat zijn we aan het doen nu heeren? ik niksen zoals altijd maar verder bekend voor die shit ,sommige lijken mijn collega's wel!
btw vrouwen slaan is SLecht,hoe je het nou went of keert!