AndroidHealthClinic

grootste fout in je leven

zaterdag 2november,je hebt een perfecte game party gehad in je huis,we hebben afgesproken om met zijn alleen uit te gaan.
was egt super! sfeer meiden alles...
maar dan slaat het noodlot toe,je beste vriendin waar je zoo veel van houd gaat bij een stil van die crimineele....k..k*t mongoolen flirten,wat?nee hoor ze doet het niet even die gasten roepen der.."ey meisie kon je hier lekker zitten" dus je denkt goh -_-daar gaat ze weer....je staat even naast der maar dan denk je **** it! als er wat gebeurt is het je eigen schuld!!! of niet soms?.je loopt weg en achter je hoor je je naam en tada daar loopt ze...je zegt "wrom ga je nog in op die sukkels" ze wprdt boos en gilt "pff je bent gewoon jaloers niet iedereen is zoo hoor" dus je zegt het domste ooit in je leven....ja!? dat dacht je van "naam" hem oook toen die je verkrachte..zij zegt "hou je bek!" je herhaalt zeker nog 3 x wat je zegt en zij ook!
dan loopt ze naar je toe en slaat ze je in je gezicht....dan maak je de grooste fout in je leven...je slaat der terug..iemand die je ziet als een zusje waar je zoo veel van houd je zou door gaan voor der en eeuwig gezwooren om der te berschermen sla je......en voor wat??niks..
ze gaat huilen..dan pas besef je wat je gedaan had...je kijkt der aan ziet die traanen gaat aan een paal staan janken denken wtf....dit vergeef ik meself nooit...ga der nooit meer zien....wat moet ik doen?......
dag later.denk je toch om in therpie te gaan....maar heb ik het wel nodig of was ik stiekem toch goed en zij fout?.......en bovenal...
wat moet ik doen om het goed te maken?kilo's chocolade? vrachtwagen vol briefen met het spijt me? winkel vol bloemen kopen? of gewoon der opbellen en zeggen dat het je spijt!

wat zouden jullie doen? hoe zouden jullie je voelen...
denk je dat het ooit goedkomt?....

dat was ut dan..
grootste fout van me leven.tegen de liefste mooiste aardigste meid die ik ooit gekent hebt..

afz Klaudkil

Je grootste fout hier is:

Als ze met andere gasten gaat flirten, je jaloers gedragen.

Ga ofwel zelf met andere meiden flirten en negeer haar ofwel meng je je in het gesprek en probeer je die playahs met haar te koppelen ofwel had je moeten zeggen dat je niets hebt aan iemand die aandacht geeft aan anderen als je met haar uitgaat en dat als ze er niet mee ophoudt dat ze maar met iemand anders moet uitgaan.

Wat je wel goed deed:

Haar terugslagen wanneer ze je sloeg. Nog beter was gewoon omdraaien en wegstappen en haar laten gaar stoven in haar eigen vet.

als zei met anderen wil praten moet ze dat zelf weten jij bent jaloers kan het me wel voorstellen hoor maar je moet dr wel dr eigen weg laten gaan. enne als zei jou slaat vind ik dat je gewoon terug moet slaan. snap niet waar het weg komt dat vrouw man wel mag slaan maar man vrouw niet. maar als je het echt goed wil maken zou je een brief over gevoel moeten schrijven dan zou ze begrijpen waarom je zo boos was en hoe zwaar jij met je gevoel zit. maar laat je niet misbruiken want zei heb nu wel een machtpositie bij jou;)

Een meisje slaan vind ik niet kunnen. Zeker niet als jij een klap krijgt waar je zelf om vraagt en in mijn ogen verdient.
Als je jaloers bent en je weet dat ze makkelijk/vaak reageert op flirts, moet je niet met haar op stap gaan.
Als je spijt hebt van wat je hebt gedaan, nodig haar dan uit voor een gesprek, betuig je spijt in een persoonlijk gesprek.
Keep it simple!

vrouwen hoor je niet te slaan, hoogstens bij de haren sleuren en naar beneden trekken.

denk dat jullie een verkeerde beeld hebben van mij en haar!!! ik ben niet verliefd op der ik weil der niet ze is me beste vriendin me lichtpunt in me leven mensen zonder haar zat ik nu nog achter me playstation 24/7 en hads ik zooveel dingen nooit mee gemaakt!!...ik heb een andere instelling....vrouwen zijn engeltjes en je moet ze zoo behandelen wat ik deed was dubbel en dwars !
snap wel dat jullie dneken zoo van hmm.."wat boeit ons jowu dingen nou" maar probleem is dat ik geen grenzen hebt! sommige dingen moet je niet zeggen of doen....waarbij slaan laatste punt is.........Maarja thx vooor jullie comments enzo....

Eerst en vooral lijkt het of jullie al een mooie tijd achter de rug hebben; jammer dat het zo is moeten lopen.
Wat is er die avond foutgelopen? Waarom wou je niet dat ze bij die jongens ging? beledigde jij haar eerst of omgekleerd?

maar het blijft correct: een vrouw sla je niet, ten hoogste hou je haar in bedawang als ze geweldddadig wordt.
Tracht voor jezelf uit te vissen of je nog wel die vriendschap met haar wil en of zij die ook zo belangrijk vind. Mischien is ze je vriendschap een beetje beu of vind ze dat jullie te vaak samen zijn.
Tracht haar duidelijk te maken dat je er echt veel spijt van hebt en dat je haar vriendschap altijd hebt geapprecieerd.
Doe dus nog effe je best, maar als het toch niet meer goed komt, dan zal je sterk moeten zijn en je er overheen zetten. Ga wat vaker de deur uit en breid je vriendenkring uit.

succes.

Ik las net dat alles terug in orde is. Vergeet het niet, goed communiceren met haar is de boodschap.

waarom niet? die geëmancipeerde mannenhatende nva-stemmende turnleraressen moeten weten met wie ze ****en

Ze kan gewoon niet zonder je. Het is een emo-sletje dat bij jou komt huilen en vertelt dat ze verkracht geweest is. Jij bent beïnvloedbaar, wil haar al vanaf het begin nken, gaat helemaal uit je dak en probeert haar met alles wat je hebt (wat niet veel is) te helpen, maar het lukt nooit. Dat komt omdat ze niks liever wil als in de slachtofferrol kruipen en op jouw knopjes te duwen. Ditmaal heeft ze je knopjes wat te hard ingeduwd en je hebt haar een mep gegeven. Hierdoor heb jij nu een gevoel van diepe, ongecontroleerde schaamte en wil je kost wat kost alles doen om het goed te maken. Zij kan lekker verder door straatratten misbruikt worden zodat er voldoende drama in haar leventje blijft komen en jij bent meer dan ooit haar speeltje. Ze heeft haar zaakjes goed voor elkaar :roflol:

ging dit er niet over wat het domste is wat je ooit gedaan hebt?

Mijne moet toch wel zijn dat ik eens een zwaar natte scheet leet met een wit t-shirt + sportbroekje aan. Ik was 11 ofzo.

Goed topic voor de maandagochtend, ik begrijp er echt totaal geen fl**ker van. :thumbup:

Ga zo ff koffie drinken en het dan nog eens proberen.

zou der nken, schijnbaar komt ze wat tekort als ze naar hun gaat ;) zie het maar als een vriendendienst :D

Om je gerust te stellen, dit is niet de grootste fout van je leven. Die komt nog.

Terug
Naar boven