AndroidHealthClinic

grote biceps?

wesking hahahah.......hey ben benieuw naar je neiuwe foto's!veel vooruitgang?

Een jaar zei ik verdomme
Waar staan jouw oren...
Je doet de jongerenkern van DBB echt geen eer aan hoor, door mensen als jij worden de kennisrijkere jongeren al van vooraf veroordeeld.

Een jaar zei ik verdomme
Waar staan jouw oren...
Je doet de jongerenkern van DBB echt geen eer aan hoor, door mensen als jij worden de kennisrijkere jongeren al van vooraf veroordeeld.
hahah 10min en hij is terug.,,,,,,,,wat een vaaaag forum...hey gebrui jij ook creatine ofzo?ik wel sinds tijdje werkt echt super!

Neen, ik gebruik geen creatine, geen supplementen eigenlijk, heb zelfs geen voedingschema, niet eens gehad in dat hele jaar.
Ik heb er gewoon op los gevreten.

En dat zal ik gewoon doen tot ik ga cutten, en daarna clean bulken.

Btw, als je creatine neemt, mag je erop rekenen dat 2-3 kg vocht is:)
Dus reken maar dat je een 74 kg weegt.

o eilering.. Waarom gebruik je op je 14e al creatine. Imo is het gewoon geldverspilling op je 14e en 100% onnodig. Correct me if I'm wrong.

Creatine is echt geen AAS ofzo.
Creatine houdt - als ik het goed heb - meer vocht vast met het doel de eiwitten beter op te nemen...
Correct me if i'm wrong

ik snap dat het geen aas is maar het is volegns mij echt bull shit op je 14e.

heb gehoord dat mensen nemen als ze niet verder komen met resultaten.... en dat lijkt me niet al op je 14e.

Zoals gezegd, creatine bevordert de eiwitopname.
Waarom veralgemeen je meteen iets als je het gelezen hebt...
En waarom zouden mensen het enkel nemen in de periode dat ze niet meer verder raken, en niet in de periode dat ze in opbouw zijn.

Ik persoonlijk vindt ook dat je zo lang mogelijk moet kunnen gaan met veel eten of een voedingsschema, of na enkele maanden de basisbasisbasis supps als whey, maar creatine dient heus niet enkel als je niet meer vooruit raakt.

EN TRAP HET NU VERDOMME EENS AF..

Met creatine bevorder je de aanmaak van de stof ATP (adenosine trifosfaat) en deze stof is essentieel voor energie. Dit houd in dat je de energie hebt om net die ene extra rep te maken waardoor je weer groeit. Ook hou je vocht vast maar dit is zeker niet functieloos. Denk dat jij creatine verward met AAS

Mnee, niet echt, maargoed, dit is een verduidelijkte uitleg, en onderbouwd.
Eens men KP > 0 --> karma on the way

Ik ben ook 14, ben helaas nog maar 1,72 ofzo, en zit op 64.5 -> 67 is het doel tegen februari. Ben in februari 08 begonnen op 52kg (en enkele blessures gehad-> scheur in de rechterquadricep (aanhechting op het bekken ofzo), aanhechting van de onderarmspier (kken de preciese naam niet, xxx brachii zeker...),...)
Totaal zon 7-8 trainingsmaanden.

Mijn bench: 1x70kg
Mijn squat: 3x5x78kg
Mijn dl: 5x102kg

daarbij, wat hebben jouw biceps met je benchpress te maken

mijn biceps zijn overigens tegen de 33cm (klein, maar zit wel een piek in, zie foto, zie ook andere foto (waar ik overigens **** slecht poseer, ik maak zeker in de loop van de week een nieuwe front lat spread))
heb nogal dunne botten, daarmee ook dat ik op mijn skinniest met beetje vet maar 52 woog...

Haha, en jij had een grote bek over mijn gedrag/fysiek:roflol:
Gedrag oke, maar fysiek ontbreekt er ook nog behoorlijk wat bij jou.

Haha, en jij had een grote bek over mijn gedrag/fysiek:roflol:
Gedrag oke, maar fysiek ontbreekt er ook nog behoorlijk wat bij jou.
Sinds wanneer gain jij dan iets meer als 15kg op een jaar?

Echt man, fl**ker op.

Je hebt geen idee van wie ik ben...

Ik ken je al langer, als jij mij kent waarschijnlijk.

Sinds wanneer gain jij dan iets meer als 15kg op een jaar?

Echt man, fl**ker op.

Je hebt geen idee van wie ik ben...

Ik ken je al langer, als jij mij kent waarschijnlijk.

Ik zit nu op 14KG, heb nog een maand de tijd voor die ene kilo.

Oeh nee moet ik nu bang voor je worden?

Ja jij leest al langer op het forum dan dat je post, dat weet ik.

Ik ga niet meer met jou in discussie.
Ik heb ook nooit gezegd dat je bang moest zijn...
Daarbij zijn er nog mensen die mijn standpunt over jou delen.
Ofwel speel je zulke persoonlijkheid, en verander dan aub naar wie je echt bent.
Ofwel ben je écht zo, maar stop dan tenminste met onzin te verkopen.
Welkom op de negeerlijst trouwens

Terug
Naar boven