- Waardering
- 124
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wesking hahahah.......hey ben benieuw naar je neiuwe foto's!veel vooruitgang?
we zullen zien.hahah 10min en hij is terug.,,,,,,,,wat een vaaaag forum...hey gebrui jij ook creatine ofzo?ik wel sinds tijdje werkt echt super!Een jaar zei ik verdomme
Waar staan jouw oren...
Je doet de jongerenkern van DBB echt geen eer aan hoor, door mensen als jij worden de kennisrijkere jongeren al van vooraf veroordeeld.
hahah 10min en hij is terug.,,,,,,,,wat een vaaaag forum...hey gebrui jij ook creatine ofzo?ik wel sinds tijdje werkt echt super!

Creatine is echt geen AAS ofzo.
Creatine is echt geen AAS ofzo.
Creatine houdt - als ik het goed heb - meer vocht vast met het doel de eiwitten beter op te nemen...
Correct me if i'm wrong
Ik ben ook 14, ben helaas nog maar 1,72 ofzo, en zit op 64.5 -> 67 is het doel tegen februari. Ben in februari 08 begonnen op 52kg (en enkele blessures gehad-> scheur in de rechterquadricep (aanhechting op het bekken ofzo), aanhechting van de onderarmspier (kken de preciese naam niet, xxx brachii zeker...),...)
Totaal zon 7-8 trainingsmaanden.
Mijn bench: 1x70kg
Mijn squat: 3x5x78kg
Mijn dl: 5x102kg
daarbij, wat hebben jouw biceps met je benchpress te maken
mijn biceps zijn overigens tegen de 33cm (klein, maar zit wel een piek in, zie foto, zie ook andere foto (waar ik overigens **** slecht poseer, ik maak zeker in de loop van de week een nieuwe front lat spread))
heb nogal dunne botten, daarmee ook dat ik op mijn skinniest met beetje vet maar 52 woog...

En dat zijn ze ook gebleven blijkbaar.
[Link niet meer beschikbaar]
Hoe sta je er nu bij?
Nu zijn ze 36.Sinds wanneer gain jij dan iets meer als 15kg op een jaar?Haha, en jij had een grote bek over mijn gedrag/fysiek
Gedrag oke, maar fysiek ontbreekt er ook nog behoorlijk wat bij jou.
Sinds wanneer gain jij dan iets meer als 15kg op een jaar?
Echt man, fl**ker op.
Je hebt geen idee van wie ik ben...
Ik ken je al langer, als jij mij kent waarschijnlijk.
Haha, en jij had een grote bek over mijn gedrag/fysiek
Gedrag oke, maar fysiek ontbreekt er ook nog behoorlijk wat bij jou.