MuscleMeat

grote kuiten... maar dat is ook alles

el smurfo

Huge Freak
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Hoe komt het dat vele wielrenners echt enorme kuiten hebben waar velen van ons maar van kunnen dromen.
De eerste link die ik dan ook tegen kwam toen ik "kuiten wielrenners" in google intypte was dan ook een link naar een topic op dit forum http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/wielrenner-kracht-154817/
Steeds meer netlogwielrennertjes voelen zich tegenwoordig ook genoodzaakt om hun grote kuiten te showen aan gans de netlogcommunity.
Naar aanleiding daarvan zit ik toch met een vraagje. Kunnen wielrenners echt zo grote kuiten krijgen van veel te fietsen of is er een duidelijke link tussen doping of steroiden?

Ik weet dat Ed van Amsterdam ook vroeger wielrenner was en die heeft ook enorme kuiten.. Misschien toch maar eens op die fiets stappen! :)

Als je het mijn vraagt ligt het niet aan doping of steroiden...m'n pa doet al aan wielrennen sinds zijn 17e en hij heeft huge kuiten... en hij wil niet eens sups nemen, dus al helemaal geen doping

Ik merk dat mijn kuiten ook beter reageren op hardlopen dan kracht training, waarschijnlijk toch te maken met die slow twitch spiervezelfs.

Yep, mijn ex schoonvader heeft ook enorme kuiten. Hij is schaatser en wielrenner en 100% natural. Maar ik denk dat niet iedere wielrenner het heeft.. Kuiten heb je of je hebt ze niet!

• Topic Starter Topic Starter
tnx, vind het toch raar, heb nooit kuitspierpijn van te fietsen :p

ik ook niet :p

kuiten is gewoon een luxe goedje die je bezit in je genen

sommige hebbe het sommige niet

Ik fiets al mijn hele leven (geen wielrennen maar gewoon naar werk, school etc, dagelijks leven dus) en heb ook grote kuiten. :p

Ik heb echt verschrikkelijk kleine kuiten.. en ik fiets nooit. TREK DUS MAAR JE EIGEN CONCLUSIES!!! IEDEREEN OP DE FIETS!! (en ik train ook nooit kuiten)

totaal niks met fietsen te maken geloof me ik fiets ook al heel lang en train daarbij ook nog is me kuiten maar zijn nog steeds plat

zit gewoon in je genetics

Je ziet ook talloze wielrenners met kleine kuitjes. Ze zitten alleen met 50 kilo en 6% op zo'n fiets, dan zie je ze wel. De een heeft nou eenmaal grotere kuiten dan de ander, maar denk niet dat je veel grotere kuiten krijgt van het fietsen, daar zul je ze anders voor moeten trainen.

Je ziet ook talloze wielrenners met kleine kuitjes. Ze zitten alleen met 50 kilo en 6% op zo'n fiets, dan zie je ze wel. De een heeft nou eenmaal grotere kuiten dan de ander, maar denk niet dat je veel grotere kuiten krijgt van het fietsen, daar zul je ze anders voor moeten trainen.

+1

sommige kerels trainen niet eens en hebben enorme kuiten, net zo mijn vader :eek:

totaal niks met fietsen te maken geloof me ik fiets ook al heel lang en train daarbij ook nog is me kuiten maar zijn nog steeds plat

zit gewoon in je genetics

je veel wel idd, wel heb ik gemerkt naarmate ik ouder werd mijn kuit uiteindelijk toch aardig gegroeid is.
Een kuit groeit ongelovelijk langzaam, afentoe heb ik mijn kuit 4 x in de week getraind wat best hielp.
Ook heb ik gemerkt dat hoge reps bij mij beter de groei stimuleerde als zware gewichten en laage reps.

je veel wel idd, wel heb ik gemerkt naarmate ik ouder werd mijn kuit uiteindelijk toch aardig gegroeid is.
Een kuit groeit ongelovelijk langzaam, afentoe heb ik mijn kuit 4 x in de week getraind wat best hielp.
Ook heb ik gemerkt dat hoge reps bij mij beter de groei stimuleerde als zware gewichten en laage reps.

hier zit zeker een kern van waarheid in, kijk maar naar oudere mensen, je vader ofzo etc etc

Naja ik weet het niet... Ik train mijn kuiten nooit en de rest van m'n lichaam groeit niet supersnel ofzo en toch zijn mijn kuiten best groot... Ik heb altijd gedacht: als je elke dag op de fiets zit dan belast je je kuiten veel/constant en dan groeien ze... Zal idd ook te maken hebben met aanleg maar toch.

trouwens dat je met fietsen je kuiten belast is pure onzin, als ik fiets voel ik echt niet me kuiten hoor jullie wel??? nee neem ik aan, voel enkel me quads dus de link kuiten en fietsen snap ik niet

trouwens dat je met fietsen je kuiten belast is pure onzin, als ik fiets voel ik echt niet me kuiten hoor jullie wel??? nee neem ik aan, voel enkel me quads dus de link kuiten en fietsen snap ik niet

Hoezo is dat onzin, je trapt er toch mee? Misschien fiets je niet goed. :rolleyes:

Vrouwen hebben betere kuiten genetics dan mannen. Misschien heeft dat rondlopen op hakken er ook iets mee te maken.

Terug
Naar boven