Fitness Seller

grote troep?

lijkt me gewoon veel te grote naald, dat zijn maten voor glutes.

heb precies zelfde gehad met me 1e test kuur! alleen me maat waarmee ik samen deed moest die nacht nog werken en heb die zelfde nacht er nog last van gehad, daarna was het weg! ik ging erna slapen en voelde de dag erna ook niet heel veel, waarna het de dagen erop enorm erg werd en gewoon echt niet meer kon lopen.. dit heb ik tot de 2e spuit gehad. 2e spuit er toch maar in gezet en met het idee gekomen om te blowen erna en hebben een 2uur lange wandeling savonds door het bos gemaakt! dagen erna nergens geen last meer van gehad! mijn ervaring is dus je moet bewegen, maar misschien is dit bij anderen weer anders. en vooral niet stil gaan liggen/zitten als je last heb, word alleen nog maar stijver naar mijn gevoel

Ik ga zaterdag me eerste spuit zetten 0,8 x 40mm in me quad. Zal wel laten weten als ik dezelfde symptomen krijg. Hoop het niet want dan baal ik echt.

Damn.. nog geen een keer last van gehad. 50mm ook niet erg lang??? Moet er niet aan denken, heb zelf .6x25, gaat prima in delts. Misschien is dat iets voor je?

Vriend van me had t ook, episch ziek van dezelfde gear/batch die ik en andere ook gebruikt hadden, was 2 dagen hondsberoerd.

Wel met nauwelijks eten 2 kilo ofzo er bij in eerste week

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan eindelijk zeggen dat het een beetje begint af te zakken!

Oh wat n heerlijk gevoel effe geen pijn!

Maar mn been buigen lukt nog niet.

Zet hem in je bil.

Plaats anders een foto van je gear in de echt/nep sectie.

Bij mij is het ook echt heel verschillend of ik er wel of geen last van heb. Zo had ik er vorige week totaal geen last van zelfs de dag erna niet en loop ik nu toch weer lekker mank haha

Als het toch voor je wordt gezet doe dan maar in de gluteus.
Ik zou er niet aan moeten denken om 50mm helemaal in me quads te steken dan moet je toch wel echt flinke stalpoten hebben haha.

Ik gok dat Donjon de topicstarter en jouw door elkaar haalt.

Over paulow zou ik echt een kortere naald pakken, je stats zijn van mei 2013. Dat is nog niet eens een jaar geleden je woog toen 64. Je poten zullen echt niet gigantisch zijn gegroeid in spier of vet in die periode. 50mm is dan veels te lang. Maar dit zijn aannamens, wat zijn je stats op dit moment?

Ik gok dat Donjon de topicstarter en jouw door elkaar haalt.

Over paulow zou ik echt een kortere naald pakken, je stats zijn van mei 2013. Dat is nog niet eens een jaar geleden je woog toen 64. Je poten zullen echt niet gigantisch zijn gegroeid in spier of vet in die periode. 50mm is dan veels te lang. Maar dit zijn aannamens, wat zijn je stats op dit moment?

ooh excuses, inderdaad het bericht is bedoeld naar de topicstarter

Die naald is te lang voor benen had je kunnen weten, waarom ook niet in kont, benen vraagt kennis want meer kans zenuw te raken. Gewoon buitenste/bovenste quadrant van gluten en 40 cm is al genoeg tenzij je een dikke vetlaag zou hebben. Verder is het de vraag of de injectieprocedure goed was.

Slecht product ws niet dan was het ontstoken, test injecteren is meestal ook niet zo pijnlijk, winstrol is bijv veel pijnlijker.

zit zelfs in me glutes met 0,6 x 30 zet op het moment 12ml per week en wissel van de ene naar de andere bil en nooit ergens last van

Benen durf ik niet aan me spuiten van 4ml per keer dan kan ik ook niet meer lopen

0.7 x 30mm naald kopen.

zal wss gewoon virgin muscle zijn, heb er zelf ook ontzettend veel last van gehad.
gaat vanzelf over.

• Topic Starter Topic Starter
nou, ik kan gelukkig zeggen dat het met mij redelijk goed gaat.

kan weer een beetje lopen. kan mn been nog niet uigen helaas.

maar met die maat van mij gaat t wat slechter, hij heeft geen pijn maar zijn been is opgezwollen.
ik prober even fotos te uploaden:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

injecteren ging voor mijn gevoel juist prima, het spul voorverwarmd, en geaspireert en langzaam ingespoten, naald er recht en snel uitgetrokken, en alles goed met alcohol doekjes steriel gemaakt, ook de vial.

bij hem is de naald er overigens minder diep in gegaan.

hij zit te twijfelen om naar de dokter te gaan, dat wil je natuurlijk pas als laatste proberen.

Terug
Naar boven