AndroidHealthClinic

grote troep?

Hoef je niet zo tof te doen, die van jou zijn wss nog geen 2 cm groter.

Last van je knie kan goed ja, las laatst eens iets over het 'door' je spier heen prikken waardoor de olie dus gewoon kan zakken. Dit ging dan over synthol maar neem maar aan dat dat hetzelfde werkt. Zou goed kunnen als je een 5 centimeter lange naald helemaal in een been drukt van nog geen 50 centimeter omtrek.

Haha gelukkig lacht hij er zelf om ! Dat kan ik dan wel weer waarderen!

Pas als je zulke benen hebt kun je spelen met inject spot !! 5cm naald bij je knie hallo

image.jpg

Opletten met je gear, heb al een vermoeden welk merk je gebruikt.. vriend van mij had precies hetzelfde verhaal, en heb ik een aantal maanden geleden een topic over gemaakt.
Hebben toen van de dealer nieuwe batch gekregen en probleem was opgelost. Hij kreeg ook een dikke ontsteking in z'n been en heeft hier een aantal weken last van gehad, liep op krukken etc..
Hij is niet naar de huisarts gegaan, wegens z'n thuis situatie en heeft veel ibuprofen gebruikt als ontstekingsremmer.
Na 2 weken kreeg hij opeens aan z'n kuit een grote vochtballon die langzaam wegtrokt.
Het gaat wel over, maar je zult zeker nog even last hebben.

• Topic Starter Topic Starter
vandaag nog altijd veel last met lopen , na een ibu gaat t wel.
ma als die uit gewerkt is is t niet te houden.

waar ben ik aan begonnen :(

edit, ik ga het spul laten testen, iemand een idee waar dat het beste kan?
ik vond wel wel het een en ander op internet, maar mischien hebben jullie er ervaring mee.

vandaag nog altijd veel last met lopen , na een ibu gaat t wel.
ma als die uit gewerkt is is t niet te houden.

waar ben ik aan begonnen :(

edit, ik ga het spul laten testen, iemand een idee waar dat het beste kan?
ik vond wel wel het een en ander op internet, maar mischien hebben jullie er ervaring mee.

Voortaan andere injectie plaats?

Kga t spul ma bij de olie van mn auto gooien denk ik, durf t niet meer te gebruike

Kom op kerel..

Nu al opgeven, je kunt het op z'n minst door iemand laten doen of google naar inject spots, niet te missen!
Keer goed prikken met een kleinere en dunnere naald, klaar.

Oh ik ben niet bang t nog eens te proberen, ma wel met andere gear.

Als iemand zich kandidaat stelt deze te gebruike mag je het gratis hebben.

zou graag weten of t aan het spul ligt of niet.

had 1e kuur ook injectiepijn, trekt binnen paar dagen weg. Gwn andere kant injecteren :)

Ik ben op zich best wel benieuwd naar welke gear er in die pootjes is gegaan. Nog niets in de echt/nep sectie gezet? Foto per pm mag ook, de meeste meuk herken ik wel.

Succes.

Oh ik ben niet bang t nog eens te proberen, ma wel met andere gear.

Als iemand zich kandidaat stelt deze te gebruike mag je het gratis hebben.

zou graag weten of t aan het spul ligt of niet.

Sint antoniestraat 4.
5314LG, Bruchem.

Stuur maar op. :thumbs:

(grapje, no way dat ik die troep onder m'n knieschijf ga spuiten)

Nee dat zal prima zijn dan. Maar solvent/virgin muscle lijkt mij dan vooral het probleem.

Heb ik ook gehad met test E, vanaf ik deze samen prik met tren geen last meer gehad, vaag allemaal wel, maar blij dat ik er vanaf ben en geen ibu moet slikken doorheen de dag om toch maar iets of wat t ekunnen bewegen :o

Kan gelukkig zeggen dat ik bijna helemaal genezen ben haha voel het nog een klein beetje.

Terug
Naar boven