XXL Nutrition

grote troep?

Uhm, waar heb je nou precies geïnjecteerd?
Toch wel gewoon een de bovenkant/buitenkant van je been.. En niet aan de binnenkant bij je knie?

Hahaha t*ring, no offence maar kwam die naald er niet aan de andere kant van je been weer uit? 5 cm ff helemaal je poot in drukken als je zulke benen hebt is ook gewoon vragen om moeilijkheden.

Edit, die bult vlak boven je knie was me niet eens opgevallen. Heb je daar gezet?

• Topic Starter Topic Starter
Haha nee johh!
Das juist t rare,

Is een heel stuk er boven gezet beetje de buitekant van het bovenbeen, egt een heel stuk van de knie af.

die rooie plek komt van een val partij van zn fiets met zn zatte kop.

ik denk dat die bij hem beter gezet is dan bij mij, mijn benen zijn iets dikker maar ging er minder ver in, zon 2 cm overgehouden.

Maar iig niet dicht bij zn knie.

edit: ja hij voelde t wel.. hij zat eerst n half uur met de spuit in zn hand en durfde niet haha.
dus toen had ik t ma gedaan en hij lag wel te schreeuwen ma volges mij is t gewoon een watja haha ik voelde niks en ging dieper.

op de foto zie je helemaal boven aan links een klein rood puntje das de injectie plaats.

je zit veelste laag man waar ik zet zie je niet eens op de foto en je heb dunnen bennen dus je heb veelste diep gezet

Zou niet meteen stoppen voor wat pijn, als er verder niks te zien is komt het gewoon doordat het je eerste prik is, verder zou ik toch rechter bovenkant van je rechterbil of linker bovenkant van je linker bil injecteren, hoor maar weinig dat mensen daar last hebben. Afwisselen elke week zou ook wel handig zijn.Volgens mij is het wel schadelijk als je teveel op dezelfde plek injecteert in een korte tijd.

suc6

Hmm je ziet iets te laag, ook niet heel veel volgendsmij. Erg raar dat die bult daar zit, en langs de huisarts gaan zal nooit in je nadeel zijn denk ik!
Volgende keer dunnere & kortere naald nemen en wat hoger zetten, of gewoon in je bil!

Is hij niet gewoon een troll?

Wie is er nou zo dom om 5cm naald op die plaats in zijn been te stompen.

Jij hebt zeker wel 5cm nodig hoor, met die dikke quads van je..

zie je foto's nu pas, en ik vroeg me af of je stats kloppen..

Met zon beentje moet je een kleinere naald pakken, en niet in je knie injecteren :roflol:

Is hij niet gewoon een troll?

Wie is er nou zo dom om 5cm naald op die plaats in zijn been te stompen.
Vind het ook een beetje vreemd, als je je een beetje had ingelezen en wat dingen had opgezocht wist je echt wel wat voor soort naald je erin moest knallen, en op welke plek je hem had moeten zetten ook zeker..

Maar goed :angstig:

@lifestyle die fotos zijn niet van mijn benen.

heb op spotinjections gekeke, ik weet niet 100% of dat de injectie plek is maar ljkt me wel op de foto, kzal het hem even vragen!

Deze naalden kreeg ik bij mn gear, ze zeide dat ik die moest gebruiken, ze zagen me er niet heel verkeerd uit eigelijk.

0.7 x 50 zie ik nu, dus iets dunner.

Ben indd bang dat het te diep is gegaan.

maar t blijft vreemd dat zijn knie opzwelt. Mischien n zenuw geraakt?

nou, ik kan gelukkig zeggen dat het met mij redelijk goed gaat.

kan weer een beetje lopen. kan mn been nog niet uigen helaas.

maar met die maat van mij gaat t wat slechter, hij heeft geen pijn maar zijn been is opgezwollen.
ik prober even fotos te uploaden:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

injecteren ging voor mijn gevoel juist prima, het spul voorverwarmd, en geaspireert en langzaam ingespoten, naald er recht en snel uitgetrokken, en alles goed met alcohol doekjes steriel gemaakt, ook de vial.

bij hem is de naald er overigens minder diep in gegaan.

hij zit te twijfelen om naar de dokter te gaan, dat wil je natuurlijk pas als laatste proberen.

Sicke wheels ouweeee

@Scheurijzer

hahaa ofnieej!

Vooral de knieen zien dr lekker uit:o

btw die binnekant van zn enkel volges mij hoort dat zo..

Heb hem nog nooit eerder zonder broek gezien gelukkig. Dus weet nie precies hoe ze er normaal uit zien ma als ik naar het andere been kijk lijkt ie dr ong net zo uit te zien

@Scheurijzer

hahaa ofnieej!

Vooral de enkels zien dr lekker uit:o

Hoef je niet zo tof te doen, die van jou zijn wss nog geen 2 cm groter.

Last van je knie kan goed ja, las laatst eens iets over het 'door' je spier heen prikken waardoor de olie dus gewoon kan zakken. Dit ging dan over synthol maar neem maar aan dat dat hetzelfde werkt. Zou goed kunnen als je een 5 centimeter lange naald helemaal in een been drukt van nog geen 50 centimeter omtrek.

Had t niet over de grote ;)

dat puntje was indd niet in injectie plaats, verder naar boven dus.

Terug
Naar boven