Jordyvl
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo te zien welUhm, waar heb je nou precies geïnjecteerd?
Toch wel gewoon een de bovenkant/buitenkant van je been.. En niet aan de binnenkant bij je knie?

Klinkt sirieus . Zelf laat ik me altijd in me kontje spuiten )
homo![]()
Hahah precies, en zo die bult te zien..Haha als je als ecto zijnde 50mm naald op die plek prikt dan komt die aan de andere kant er weer uit![]()
? Zal vast geen pretje geweest zijn lijkt mij!Klinkt sirieus . Zelf laat ik me altijd in me kontje spuiten )
homo![]()
Eenbeetjegayisoke
Vind het ook een beetje vreemd, als je je een beetje had ingelezen en wat dingen had opgezocht wist je echt wel wat voor soort naald je erin moest knallen, en op welke plek je hem had moeten zetten ook zeker..Is hij niet gewoon een troll?
Wie is er nou zo dom om 5cm naald op die plaats in zijn been te stompen.

nou, ik kan gelukkig zeggen dat het met mij redelijk goed gaat.
kan weer een beetje lopen. kan mn been nog niet uigen helaas.
maar met die maat van mij gaat t wat slechter, hij heeft geen pijn maar zijn been is opgezwollen.
ik prober even fotos te uploaden:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
injecteren ging voor mijn gevoel juist prima, het spul voorverwarmd, en geaspireert en langzaam ingespoten, naald er recht en snel uitgetrokken, en alles goed met alcohol doekjes steriel gemaakt, ook de vial.
bij hem is de naald er overigens minder diep in gegaan.
hij zit te twijfelen om naar de dokter te gaan, dat wil je natuurlijk pas als laatste proberen.

@Scheurijzer
hahaa ofnieej!
Vooral de enkels zien dr lekker uit![]()