Fitness Seller

Grotere armen krijgen?

hie is die kerel eigelijk bekend geworden? een domme n*ger die sws roids als skittles popte (ja ik heb de bio gezien) en het dan op mcdonalds stak, en nu claimt natty te zijn, cool stawry brah
hij is bekend, omdat hij het wereld record strict curl hield en eén van de hoogste bench press had
Verder heeft hij nu een yt account waar hij mensen "motiveert"

Vraag me altijd af of zulke aderen (Zoals te zien op zijn biceps) wel helemaal gezond zijn..
I know, hartoperatie.. maar of dan zo trainen nog handig is... I dunno..

Waarom niet, je moet toch doen in het leven waar je gelukkig van word je stopt toch ook niet met coïtus omdat je een zwak hart hebt.

Die ouwe filmpjes kan ik nog wel waarderen, vooral dat paused bench filmpje, wel mijn humor.
Dat naturel gezwets levert ie al sinds 1990 ofzo. Als je echt zo naturel bent hoef je het ook niet constant van de daken te schreeuwen imo. Siert een mens meer om er gewoon z'n smoel over te houden.
Verder kan je die kerel echt niet serieus nemen, domme mother****er dit mother****er dat gelul. Geef dan eens échte tips ipv dat zogenaamd motiverende gezever de hele tijd

Gewoon in elke training elke spiergroep doen en 3 minuten tussen elke oefening voor dezelfde spiergriep houden, je kan tussendoor altijd andere spiergroepen trainen. Maar 2 minuten tussen dezelfde oefening voor dezelfde spiergroep is wel aangeraden.

Ja maar dan nog. En die 200, daar zou hij het ook wel mee gedaan hebben; Wat een kracht die man heeft, niet normaal.
Vreemd dat nu hij zoveel ouder is, zoveel droger staat. Hij is ook wat vulgairder geworden in zijn taalgebruik/ Vond hem een leuke teddybeer als hij jonger was, en nu een streetpunk

Ja maar dan nog. En die 200, daar zou hij het ook wel mee gedaan hebben; Wat een kracht die man heeft, niet normaal.
Vreemd dat nu hij zoveel ouder is, zoveel droger staat. Hij is ook wat vulgairder geworden in zijn taalgebruik/ Vond hem een leuke teddybeer als hij jonger was, en nu een streetpunk

Hij had het uitgelegd in een filmpje, die filmpjes van vroeger werden gefilmd door een extern bedrijf die hem limiteerde in zijn taalgebruik, daarna kreeg ie een andere filmcrew en die stonden hem toe te zeggen wat ie wilde (wilt), vandaar die verandering in zn taalgebruik

Waarom niet, je moet toch doen in het leven waar je gelukkig van word je stopt toch ook niet met coïtus omdat je een zwak hart hebt.

Neenee, ben het met je eens hoor..
Alleen ik vroeg me af hoe dat uitwerkt op het lichaam na een zware hartbelasting..

Natty as fuarkkk.

Mooie full body oefening op 3:50. Train je goed je rug mee. :)

CT Fletcher is een prima motivator, maar hij lult poep als het gaat om vorm. Natuurlijk maakt vorm niet zoveel uit als je strak van de roids staat en je niet bang bent voor blessures. Maar wat een allejezus domme tips geeft ie soms.

Ik heb het filmpje na 15 sec uitgezet :( , maar ben het wel met de stelling eens dat het betere gooi&smijtwerk meestal beter werkt dan het zgn "strikte" geneuzel :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het filmpje na 15 sec uitgezet :( , maar ben het wel met de stelling eens dat het betere gooi&smijtwerk meestal beter werkt dan het zgn "strikte" geneuzel :)

Jou geloof ik! je kunt bijna altijd alles onderbouwen en hebt de beste adviezen.

Ik heb het wel over het betere gooi & smijtwerk a naturel.

Ook niet vergeten dat wat de een beschouwd als gooi en smijt werk, voor de ander strikt is. Of in ieder geval strikt genoeg.

Terug
Naar boven