MuscleMeat

GS Var 5 of 10mg???

Dani

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
51
Lengte
1m64
Massa
58kg
Vetpercentage
16%
Potje staan met daarop vermeld 100x10mg, maar er zitten zeker 200st in. Ben er dus eigenlijk automatisch van uit gegaan dat het er 200x5mg zijn.
Alleen maakt mijn keelpijn op dag 3 (Behoorlijk!!) me nu een beetje nerveus... :(

Hoe kan ik zeker van mijn zaak zijn. Zijn er productienrs oid bekend van de potjes 200x5 waar een etiket 100x10 op zit? ???

hmmm ik zou maar uitkijken weet niet hoeveel je neemt maar 40/50mg lijkt me voor een vrouw geen pretje...Ik zou even wachten op de windmolen die weet er vast wat mee vanaf.

Heb hier voor iemand Anavar besteld, daar zitten 100x10 mg in, ook van GS, met lotnummer: 261323 exp: 02-2008. en naar mijn weten komt GS alleen 10 mg. njah hoop dat je er wat aan hebt.

Makafeli zei:
Heb hier voor iemand Anavar besteld, daar zitten 100x10 mg in, ook van GS, met lotnummer: 261323 exp: 02-2008. en naar mijn weten komt GS alleen 10 mg. njah hoop dat je er wat aan hebt.

nee ook 200 * 5mg, tenminste dat waren de eerste potjes. Weet niet of ze nog steeds geproduceerd worden.

Dani zei:
Potje staan met daarop vermeld 100x10mg, maar er zitten zeker 200st in. Ben er dus eigenlijk automatisch van uit gegaan dat het er 200x5mg zijn.
Alleen maakt mijn keelpijn op dag 3 (Behoorlijk!!) me nu een beetje nerveus... :(

Hoe kan ik zeker van mijn zaak zijn. Zijn er productienrs oid bekend van de potjes 200x5 waar een etiket 100x10 op zit? ???

de eerste paar batches zijn er 5 mg tabs geproduceerd men deed toen 200 tabs van 5mg in een potje, nu levert gs alleen 10mg tabs per 100 stuks in een potje, zitten er 200 in dan zijn het 5 mg tabs

• Topic Starter Topic Starter
Even aan het rondvragen geweest. Het is idd 200x5. Better safe then sorry.
(krijg ontzettend gez**k als ik meer borsthaar krijg dan mijn vriend, zal wel een egoding zijn ;))

• Topic Starter Topic Starter
remarxxx zei:
hmmm ik zou maar uitkijken weet niet hoeveel je neemt maar 40/50mg lijkt me voor een vrouw geen pretje...Ik zou even wachten op de windmolen die weet er vast wat mee vanaf.
Opgelost :)

Dani zei:

Ik heb net hetzelfde meegemaakt, etiket met 100x10mg maar er zaten er 200 minipilletjes in...geen nood hoor zijn de echte maar de laatste van 5 mg dat ze gemaakt hebben.
Heb nu klein potje van 10mg met breekrandje, dat zullen de nieuwe wel zijn.

grtz wimpy

Terug
Naar boven