AndroidHealthClinic

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Ja had ik ook, heb ik ook het minste uren in zitten van alle GTA's..

Zal wel handig zijn van die ps4. Ik heb namelijk als fan speciaal voor GTA 4 een ps3, hdtv en speakers gekocht.

Stiekem hoop ik dat die op de ps4 / xbox 720 komt, dan zit je meteen goed qua console en mogelijkheden

Denk dat ik ook maar weer een console haal.......

Zal wel handig zijn van die ps4. Ik heb namelijk als fan speciaal voor GTA 4 een ps3, hdtv en speakers gekocht.

Ik ook, nog best veel mensen eigenlijk.

Daarna kwam er een maand later een aanbieding met : Koop nu deze tv en je krijgt er een gratis ps3 bij.:fuu:

Had ik voor hetzelfde geld een tv van een meter gehad.

PS3 is hier binnenkort weg (verhuis stiefvader)
Is het nog de moeite om voor die paar games zoals GTA V ééntje te halen, of spelen ze ook op de PS4? En voor wanneer staat deze laatste gepland? :D

Ja ik zit dus ook te twijfelen om een PS3 opnieuw te halen.. Mijne onlangs verkocht

PS4 zou rond de feestdagen van dit jaar in de schappen liggen. GTA V op de PS4 is nog niks over bekend, is ook alleen maar te preorderen voor deze generatie consoles

Laatst bewerkt:
LOL ik zie net dat ik dus 2 Ps3's heb liggen,
komt ie daar ook op uit , sorry lees ff met mijn reet.........

EDIT zie het al...

Laatst bewerkt:
Ja ik zit dus ook te twijfelen om een PS3 opnieuw te halen.. Mijne onlangs verkocht

PS4 zou rond de feestdagen van dit jaar in de schappen liggen. GTA V op de PS4 is nog niks over bekend, is ook alleen maar te preorderen voor deze generatie consoles

Nog niets bekend over de mogelijkheid om oudere generatie games op de nieuwe te spelen zoals mogelijk was met recente PS2 games op (1ste?generatie) PS3 consoles?

Kan je niet op de PS4 ook PS3 games draaien?

edit: nope.

op de ps3 gaat dit spel er echt ruk uitzien!!!! Zou mooi wachten op de ps4 of zoals ik gewoon op een pc spelen waar je maximaal kan genieten van de graphics

Ik zou geen ps3 meer kopen iig. Heb zelf nu al 5 jaar een xbox, die steeds meer begint te haperen. Maar behalve fifa 13 speel ik eigenlijk geen games meer op dat ding. Kan me ook niet echt herinneren welke games ik de afgelopen 2 jaar gekocht heb. Daarnaast zijn er buiten gta 5 en de nieuwe rainbowsix ook geen games meer waar ik op zit te wachten.

[Link niet meer beschikbaar]

nieuwe screenshots

hoef niet eens meer naar de privé sectie van dit forum om ff goed pagga te kunnen slaan

http://www.gamekings.tv/videos/nieuwe-info-over-grand-theft-auto-v/

Velen denken dat het de beste game van 2013 gaat worden en kijken dan ook al maanden uit naar de release, die helaas nog op zich laat wachten tot 17 september. We hebben het natuurlijk over GTA V. Boris mogen we wel een geluksvogel noemen, want hij is naar Londen gevlogen en mocht daar een uur lang kijken naar nieuwe beelden van de game. Benieuwd welke nieuwe info over Grand Theft Auto V hij gezien heeft? Het embargo is verlopen dus hij mag het je nu eindelijk zelf vertellen in dit item met de toepasselijke naam: Boris vertelt over Grand Theft Auto V.

De presentatie werd gegeven op de Xbox 360 en Boris zag twee missies, eentje waarin de drie hoofdpersonen, Trevor, Michael en Franklin moesten samenwerken bij het overvallen van een geldwagen, een zogenaamde Heist. De voorbereiding, de verschillende rollen die de hoofdpersonages in nemen en hun speciale eigenschappen. Er werd ook een side quest getoond waarin een in verval geraakte Hollywood ehh..sorry… Vinewood ster door paparzi werd belaagd en gered moest worden. Verder kreeg Boris de wereld van Los Santos te zien, de verschillende buurten en hoe het switchen werkt tussen de drie verschillende personages.

Wat we allemaal al weten is dat GTA V groter gaat zijn dan welke GTA dan ook. Maar heeft Rockstar het hiermee over een eindeloze stad waar je niet uitgereden in raakt, of hebben ze de stad groot gemaakt op een andere manier? Boris was in ieder geval voor de presentatie al enthousiast over de game, maar of hij na het zien van deze gameplay-beelden nog enthousiaster is geworden? Je hoort het van hem in dit nieuwe item over Grand Theft Auto V.

Ontwikkelaar: Rockstar Games
Uitgever: Rockstar North
Platform: Xbox 360 en PlayStation 3

Je kan dus ook naar de gym :D

Terug
Naar boven