Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat word pompe,
zijn er trouwens meerdere mogelijkheden qua aanschaffen? Limited edition of iets zo ja wat zit erbij?
Een echte paarse dildo om mensen op straat mee neer te meppen.dat word pompe,
zijn er trouwens meerdere mogelijkheden qua aanschaffen? Limited edition of iets zo ja wat zit erbij?
Hopelijk komt hij uiteindelijk ook op de pc uit, heb onlangs mn ps3 verkocht![]()
Nog 4,5 maand wachten helaasBenieuwd hoevaak deze over de toonbank gaat de eerste week...
![]()
In ieder geval weekje vrij vragen in de releaseweek![]()
Volgens mij hebben de laatste gta's elk record laten sneuvelen bij de uitgave. Meeste verkocht op 1 dag, 1 week enz.

GTA series, het enigste spel waar ik op wacht en pre aankoop.........
PC port van GTA 4 is enorm lang bagger geweest en niet te spelen...niet te veel op hopen dus

pre-order is haast een must xD
Toen ik gta 4 wou halen hadden ze in heel heerenveen alleen nog de special edition. Scheelt dat ik die ook wou

pre-order is haast een must xD
Toen ik gta 4 wou halen hadden ze in heel heerenveen alleen nog de special edition. Scheelt dat ik die ook wou
PC port van GTA 4 is enorm lang bagger geweest en niet te spelen...niet te veel op hopen dus
heb jij toevallig bij canupa gewerkt achter de bar? stond ook altijd zo'n brede kleerkast.

Ow het ging goed hoor, maar je had een patch nodig om dit deftig te spelen..prima te spelen hoor. Gewoon alles op max toen der tijd. Je hebt wel gelijk dat het heel wat zwaarder voor je computer was als vergelijkbare spellen.
Hoop dat je terug online gaat kunnen met deze GTA, dbb battle?