Fitness Seller

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

dat word pompe,

zijn er trouwens meerdere mogelijkheden qua aanschaffen? Limited edition of iets zo ja wat zit erbij?

Laatst bewerkt:
Nog 4,5 maand wachten helaas :( Benieuwd hoevaak deze over de toonbank gaat de eerste week... :cool:
In ieder geval weekje vrij vragen in de releaseweek :p

dat word pompe,

zijn er trouwens meerdere mogelijkheden qua aanschaffen? Limited edition of iets zo ja wat zit erbij?

ben ik ook benieuwd naar, maar dat zullen we binnenkort wel te weten komen.

kan voor de rest echt niet wachten op deze game, die hard gta fan hier.

Hopelijk komt hij uiteindelijk ook op de pc uit, heb onlangs mn ps3 verkocht :(

GTA series, het enigste spel waar ik op wacht en pre aankoop.........

PC port van GTA 4 is enorm lang bagger geweest en niet te spelen...niet te veel op hopen dus

Nja een PS3 game van die omvang porten naar een pc game is natuurlijk erg moeilijk en aardig mislukt toen. Mocht het spel voor de PS4 uitkomen of op zijn minst compatibel mee zijn, dan moet een pc versie een stuk een stuk makkelijker te realiseren zijn. Misschien in 2014, maar goed we zien wel :)

http://www.trustedreviews.com/news/gta-5-pc-release-played-down-by-rockstar

Ik ben niet zo'n gamer maar GTA blijft tof. Misschien toch eens overwegen een PS4 te gaan kopen met GTA5.

Pre order al een tijdje staan bij de gamemania hier in de buurt, als die uitverkocht is bij release breek ik de tent af.

Kan echt niet wachten op deze game!

PC port van GTA 4 is enorm lang bagger geweest en niet te spelen...niet te veel op hopen dus

prima te spelen hoor. Gewoon alles op max toen der tijd. Je hebt wel gelijk dat het heel wat zwaarder voor je computer was als vergelijkbare spellen.

prima te spelen hoor. Gewoon alles op max toen der tijd. Je hebt wel gelijk dat het heel wat zwaarder voor je computer was als vergelijkbare spellen.
Ow het ging goed hoor, maar je had een patch nodig om dit deftig te spelen..

Hoop dat je terug online gaat kunnen met deze GTA, dbb battle?

Hoop dat je terug online gaat kunnen met deze GTA, dbb battle?

L6d0U.gif

Terug
Naar boven