AndroidHealthClinic

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Ik heb nog steeds gezeik met die poorten van gta4. Sinds ik nieuw internet heb kan ik nog geen seconde online spelen, tutorials gevolgd en alles maar ik kom er niet uit verdomme! Hopelijk kan ik het fixen voordat deel 5 uitkomt.

fuaarkk ik ga me helemaal gek maken hele dag met wat er allemaal te doen is in de wereld.
vind graphics wel beetje raar op gebied van gezichten. Niet zo gedetailleerd als gta4 maar heeft meer wat weg van saints row

Ik vind mooi :)

Kan zoooooooo niet wachten hahah. Zit dan in me kuur alst goed is dus extra focus en agressie waarschijnlijk :cool:

k*t spel. weet zeker dat het de flop van 2013 wordt.

Fifa 14 all the waaaaaaaaay!!!

Yeaaahhhhhhh... Spelers die over elkaar struikelen, verdedigers die instappen op het moment dat je ze selecteert, human trains die overal door heen lopen, ingooi waar je een half uur op moet wachten en keepers die debiel doen.

Ik kijk er naar uit :)

GTA gaat FIFA verslaan op elk gebied. FIFA is trouwens toch geen reed aan met al dat gelul wat ze er in verwerken.

GTA gaat FIFA verslaan op elk gebied. FIFA is trouwens toch geen reed aan met al dat gelul wat ze er in verwerken.

De vorige GTA was ik behoorlijk snel beu. 100 x het zelfde rondje door de stad en hele tijd naar dat waardeloze internet cafe. Mag echt hopen dat ze het nu wat leuker maken.

De vorige GTA was ik behoorlijk snel beu. 100 x het zelfde rondje door de stad en hele tijd naar dat waardeloze internet cafe. Mag echt hopen dat ze het nu wat leuker maken.

Mij gaat het alleen al om die open wereld. Vond gta 4 ook niets aan. Elk stukje wat je reed hing idd de zelfde saaie sfeer en dat gelul met die dates en die vriendschappen onderhouden heeft er niets mee te maken.

Als ik in een grote open wereld met veel verschil in landschap kan kloten met wapens, kopters en auto's ben ik blij :p

Online wordt helemaal gek.

Alleen die screens/trailers overstijgen al heel GTA IV, dus reken maar dat dit groots word.. Nu ook hopen dat je kan rondvliegen in grote vliegtuigen!

Paar dagen geleden nog eens GTA4 gespeeld. Vond het vroeger een topgame net zoals alle andere GTA's, maar nu vond ik het haast niet speelbaar omdat het zo verouderd is: ALLES ziet er zo ****ing grijs uit (zelfs met de hot weather cheat), de auto's rijden als boten (alhoewel ik hun poging om het rijden minder arcade te maken wel apprecieer) en de algemene gameplay (vooral het rondlopen en schieten) vind ik wat stroef vergeleken met Red Dead en Max Payne 3.

Je moet natuurlijk ook niet vergeten dat het spel al een jaar of 6/7 oud is.

Paar dagen geleden nog eens GTA4 gespeeld. Vond het vroeger een topgame net zoals alle andere GTA's, maar nu vond ik het haast niet speelbaar omdat het zo verouderd is: ALLES ziet er zo ****ing grijs uit (zelfs met de hot weather cheat), de auto's rijden als boten (alhoewel ik hun poging om het rijden minder arcade te maken wel apprecieer) en de algemene gameplay (vooral het rondlopen en schieten) vind ik wat stroef vergeleken met Red Dead en Max Payne 3.

Dat had ik dus laatst ook.. Lopen en schieten ging veel trager dan andere games.. Had ik eerder nooit echt last mee, maar nu met de wat nieuwere games valt het wel op.

GTA4 is nog steeds een topspel. Je weet vantevoren dat het geen typische TPS is. Besturing moet je aan wennen. Dat is altijd al geweest bij de GTA 3+ reeks. Verder is het gewoon legendarisch. Erg veel mogelijkheden, goede verhaallijnen en de stemmen zijn ook geweldig in 4. Ben benieuwd hoe ze het in V gaan doen met de besturing van je karakter.

Het autorijden is trouwens ook gewoon geniaal. ****ing zeikwijven hier.

Besturing is opzich wel te doen alleen het driften is verdoet. Kan alleen met een banshee langdurig gecontroleerd driften.

The key is om een bocht in te gaan, het gas loslaten, de rem indrukken zodat je zijn reed omver gooit en daarna de rem los en het gas weer in en tegensturen. Werkt zeker goed bij de sportwagens.

http://www.youtube.com/watch?v=Xb4nTYsPPjQ

1.30 is wel vet als je de film kent :)

Terug
Naar boven