XXL Nutrition

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Ik zit nog te twijfelen of ik hem pre order of koop. Wil geen dag mislopen.
Heb hem zelf bij de gamemania gepre-ordered, kan hem op de release dus daar ophalen, zie alleen nog niets van de collectors edition staan dus nog ff afwachten.

Gaat jullie voor de 360 of ps3?

Komt hij nou op de PS4 of niet? Heeft Rockstar daar al iets over gezegd? Als hij namelijk alleen op de PS3 komt pré order ik hem gewoon. Wil niet achter de feiten aanlopen als hij straks op de PS4 komt.

Ik zit nog te twijfelen of ik hem pre order of koop. Wil geen dag mislopen.

Ik twijfel ook wel, maar ik denk wel dat pre order het waard is. Anders gewoon in een winkel bij je in de buurt. Ik gok er wel op met webshop.. Hopen dat hij gelijk word verstuurd :o

Twijfel of ik de special edition of de normale pre-order.

Dit word toch niet z'n k*tgevalletjé van eerst xbox nzo en dan pas paar maand later pc hé?

Is de content van de collectors edition al vrijgegeven?

Ja ik ook :D ik heb ook nog andere new era caps maar vind van deze de vorm beter, dan is het hopen dat die vorm zo is zoals op de foto.

Ik heb ook new era caps. Die van gta is een snap back, dus niet 1 maat dus dan zit die altijd een beetje anders.

Ik heb ook new era caps. Die van gta is een snap back, dus niet 1 maat dus dan zit die altijd een beetje anders.

Snapback heb ik nog niet, dus deze zou echt een mooi begin zijn :) Zou bol.com deze collector edition ook krijgen? Vast wel toch?

gruwelijk die pet haha

Die cap is idd doodziek. Hoop dat ze een beetje goed zitten.

wtf is er interessant aan die pet

fuark kope die collectors

Heb mijn pre order omgezet naar de special edition, dus niet de collector.

Special zit op 80 euro en de collector op 130 euro bij de gamemania

Terug
Naar boven