RampageNL010
Cool Novice
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GTA4 is nog steeds een topspel. Je weet vantevoren dat het geen typische TPS is. Besturing moet je aan wennen. Dat is altijd al geweest bij de GTA 3+ reeks. Verder is het gewoon legendarisch. Erg veel mogelijkheden, goede verhaallijnen en de stemmen zijn ook geweldig in 4. Ben benieuwd hoe ze het in V gaan doen met de besturing van je karakter.
Het autorijden is trouwens ook gewoon geniaal. ****ing zeikwijven hier.
Heb ergens gelezen dat GTA5 voor zowel ps3/ps4 xbox 360/720 uitkomt.Dat zou kunnen (In Japan moet ie rond die tijd komen) echter zal het nog wel tijden duren voordat GTAV naar de PS4 komt daaropvolgend denk ik.
Heb ergens gelezen dat GTA5 voor zowel ps3/ps4 xbox 360/720 uitkomt.
Ga er eigenlijk vanuit dat die ook al klaar ligt zodra de consoles gereleased worden
Zijn dit spec's waar je gta5 zal mee kunnen draaien op meduim?
Processor: Intel® Core™ i7-3630QM processor
Besturingssysteem (OEM versie):
Windows 8
Kloksnelheid: 2,5GHz
Geheugen: 16GB
Geheugentype: DDR3 1600 MHz
Aantal geheugenbanken: 2
Gebruikte geheugenbanken: 2
Harde schijf capaciteit: 1.000GB
SSD capaciteit: 16GB
Schermgrootte: 39,6 cm (15,6")
Aspect ratio: 16:9
Resolutie: 1920x1080 pixels
Type beeldscherm: Glanzend scherm
LED backlight: Ja
Videokaart:
2x NVIDIA® GeForce GT650M videokaart (SLI)

Als het niet officieel bevestigd is wilt niet zeggen dat ik het niet ergens anders gelezen heb....Nee dat heb je nergens gelezen want het is nergens bevestigd dat ie uitkomt voor next-gen
GTA 5 komt ook uit voor de playstation 86. Nu heb je dit ook gelezen dus zal het wel waar zijn.Als het niet officieel bevestigd is wilt niet zeggen dat ik het niet ergens anders gelezen heb....
Must have dus!Ik wil echt die collectors edition!!
[Link niet meer beschikbaar]