Fitness Seller

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

wat is verschil collector en special dan

edit:

-Los Santos bassballpet van New Era
-Geldtasje met logosleutel
-Aangepaste personages
-Unieke voertuigen en meteen een garage

wat is verschil collector en special dan

edit:

-Los Santos bassballpet van New Era
-Geldtasje met logosleutel
-Aangepaste personages
-Unieke voertuigen en meteen een garage
Dat dus.

Vond voor 50 euro meer dit niet echt een meerwaarde, zeker omdat ik mijzelf ken en dit spullen zijn die even leuk zijn maar daarna de kast in gaan.

Dat dus.

Vond voor 50 euro meer dit niet echt een meerwaarde, zeker omdat ik mijzelf ken en dit spullen zijn die even leuk zijn maar daarna de kast in gaan.

idd, de in-game bonus is niet zo speciaal alleen die pet zou ik wel los willen kopen anders zou die pet me 50eur kosten ;s

Een new era pet los zit rond de 35 euro normaal gesproken, maar gezien deze niet verkocht word in de winkel zal de prijs hoger liggen. En via marktplaats zullen ze het ook wel voor een hogere prijs aanbieden.

Een new era pet los zit rond de 35 euro normaal gesproken, maar gezien deze niet verkocht word in de winkel zal de prijs hoger liggen. En via marktplaats zullen ze het ook wel voor een hogere prijs aanbieden.

is zon pet echt zoveel waard ja?

is zon pet echt zoveel waard ja?

Ja een random new era ligt tussen de 35 á 40 euro. Een speciale uitgave soms ook wel €50,- en ik ga er niet van uit dat deze verkocht word in de winkel. Marktplaats komt later vast wel vol te staan met die petjes. :p

Ja een random new era ligt tussen de 35 á 40 euro. Een speciale uitgave soms ook wel €50,- en ik ga er niet van uit dat deze verkocht word in de winkel. Marktplaats komt later vast wel vol te staan met die petjes. :p

Buiten dat is Los Santos op je pet Badass bro, beter dan NY shizzle en je bent zeker geen geek:)

Haha je gaat toch niet naar buiten met zo'n pet op je kop.

Ik ben serieus echt verdrietig, het testosteron zakt me steeds dieper in de schoenen.. Ik dacht ik kan nog wel wachten met bestellen.. EN NU IS DIE ****ING COLLECTORS EDITION UITVERKOCHT VOOR PS3??!!!??!!

FML

0:00 nacht verkoop :D

Waarom is het halve topic weggehaald :S. Moesten de Posts van buik eruit ofzo?

Edit: blijk ik in een heel ander topic beland te zijn :roflol:

Laatst bewerkt:
Je kan ook crews vormen voor GTA Online.. Misschien is een DBB crew wel nice? :D

Terug
Naar boven