Fitness Seller

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Los Aztecas, dat is een gevaarlijke bende in New-Mexico (keer op discovery gezien).

Wel vet, helaas dan geen Las Vegas :D
Wel toch? In SA had je Las Venturas :)

Ik hoop stiekem wel dat die geruchten waarheid zouden zijn, dat zou ik persoonlijk wel het vetst vinden :D (Niet zozeer het verhaal, maar iig die setting)

Saints Row is idd een bazenspel. Ben benieuwder naar SR 3 dan GTA 5 eerlijk gezegd.

Insurance fraud missies >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> GTA 4.

http://www.youtube.com/watch?v=eN2-WSyRuO0

Kijk dan, dat is toch hoe gamen moet zijn :heart:

Prachtig, doet me beetje denken aan Carmageddon II, was ook altijd zo'n heerlijk spel om creatief gewelddadig te zijn. Deze demo geeft me bijna weer zin om te gaan gamen. :o

Tribute CII:

http://www.youtube.com/watch?v=dJILgB4sJa4&feature=related

GTA 4 mooi gemaakt maar minder leuk.

Ik hoop dat je terug met vliegtuigen kan vliegen zoals in San Andreas. In Gta IV kon je alleen met heli's vliegen, wat vind ik dat k*t.

nog 24 uur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bron: 4chan
hmmm seems legit

Als iemand zoiets zou posten lijkt 4chan mij best een goede plek. Redelijk anoniem en goed gelezen forum. Dat 4chan de bron is vind ik niet zo vreemd.

Als de trailer morgen echt 1.04 min is zou je de rest van zijn tekst iets serieuzer kunnen nemen.

Als iemand zoiets zou posten lijkt 4chan mij best een goede plek. Redelijk anoniem en goed gelezen forum. Dat 4chan de bron is vind ik niet zo vreemd.

Als de trailer morgen echt 1.04 min is zou je de rest van zijn tekst iets serieuzer kunnen nemen.

Zo'n verhaal kan ik ook nog wel bedenken, 4chan zit boordevol met trolls, daarnaast maakte Rockstar vorige keer ook een trailer van 1:04

http://www.youtube.com/watch?v=HlF6fbIFiCM

---------- Post toegevoegd Tue 1 Nov 2011 om 17:51 ----------

Dan geloof ik deze geruchten nog eerder:
A twitter user has discovered an online casting call, apparently posted by Take 2 Interactive, advertising a project called 'RUSH'. Bearing in mind that GTA IV was codenamed 'FROZEN' prior to its release, could 'RUSH' could be the codename for GTA V?

[Link niet meer beschikbaar]

Iedereen kan zo'n verhaal verzinnen, maar het kan best kloppen.

**** man, kan niet wachten op de trailer. Hopelijk komt het ergens rond de zomer 2012!

Het zou wel een stunt zijn. Jarenlang niks gehoord, dan ineens een aankondiging van een trailer, iedereen meteen gek. Paar weken later gewoon in de winkel. Zou een recordverkoop opleveren denk ik.

Helaas verwacht ik hem op zijn vroegst rond lente 2012 en dat is wel heel optimistisch gedacht.

Het zou wel een stunt zijn. Jarenlang niks gehoord, dan ineens een aankondiging van een trailer, iedereen meteen gek. Paar weken later gewoon in de winkel. Zou een recordverkoop opleveren denk ik.

Helaas verwacht ik hem op zijn vroegst rond lente 2012 en dat is wel heel optimistisch gedacht.

Nope. Je kan een veel groter publiek bereiken als je eerst een paar screens/filmpjes naar voren tovert en de spanning hiermee opbouwt.

Nope. Je kan een veel groter publiek bereiken als je eerst een paar screens/filmpjes naar voren tovert en de spanning hiermee opbouwt.

Heeft GTA niet nodig, dat is de afgelopen week wel weer bewezen.

Trending topic op twitter vanwege een aankondiging van een trailer.

Heeft GTA niet nodig, dat is de afgelopen week wel weer bewezen.

Trending topic op twitter vanwege een aankondiging van een trailer.

GTA spreekt alle leeftijdsgroepen aan, en iedereen kent 't omdat het al retelang bestaat, dus iedereen (of althans een groot percentage) van de gamers die kopen um.

Skyrim e.d. zal een stuk minder verkopen, ook al is dat spel stukken beter naar mijn mening.

Ik heb gelezen dat Rockstar er voor kiest om na aankondiging van een nieuwe GTA (of ander spel) ervoor kiest om 6-8 maanden marketing later het spel uit te brengen.

Terug
Naar boven