XXL Nutrition

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Het is inmiddels gelukt

Fuark deze game is duh shit

Er waren vandaag al meerdere mensen ziek.. Heel toevallig afgelopen nacht GTA V gehaald.

als GTA V niet voor de PS4 komt ga ik gek. Ik ga niet een PS3 kopen voor alleen GTA V.

Waaaaarrom moet ik die zooi installeren???? Grrrrrr ik kan niet meer wachten!

hoereenzooooi

****ing drukte van school

weinig playtime incomming

Een kleine 2 uur geleden de eerste heist gedaan, kan nu sinds zojuist alle characters switchen. Nizeeee

gvd wat een kk autisten bij PostNL, vol hoop kwam ik thuis met het idee GTA te kunnen spelen, is het pakket er niet. Goed pissig trackntrace gekeken: ''afgeleverd''. Vraag aan bewoners van t huis of iemand langs is geweest: ''nee bne hele dag thuis geweest'' heeft die bezorger ipv aanbellen het in de aanhangwagen achter het huis gegooid. gvd ben alweer een uur verder nu

gvd wat een kk autisten bij PostNL, vol hoop kwam ik thuis met het idee GTA te kunnen spelen, is het pakket er niet. Goed pissig trackntrace gekeken: ''afgeleverd''. Vraag aan bewoners van t huis of iemand langs is geweest: ''nee bne hele dag thuis geweest'' heeft die bezorger ipv aanbellen het in de aanhangwagen achter het huis gegooid. gvd ben alweer een uur verder nu
:roflol: Wat een pipo

:hahaha:

hahah wat een ter***lijer xd

laatst had een of andere mong**l van mijnpakketdienst een schoolboek van mij voor de deur laten staan

in de stortregen

...

Is het wat?
Helaas wachten op de PC versie...

Jammer dat je geen xbox kan downloaden :(

Iemand er al beetje achter wat de investeringen opleveren?

Smoke by the water 204k aanschaf 9,6k p/w opbrengst
Hootties 600k aanschaf 4,6 p/w opbrengst
Vliegveld bij Trevor 150k aanschaf 5 of 7k opbrengst per wapenrun.

De rest nog niet bekeken of waren nog te duur.

Collectors edition is maar 1 disc, maar damn wat een vette game!!

Na anderhalf uur spelen ben ik nog niet echt onder de indruk eigenlijk. Gewoon weer GTA, zoals altijd. Lagged die game bij jullie ook zo tijdens het auto rijden? Speel het op een vrij oude Xbox.

Terug
Naar boven