Masterbeer
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 178
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer, ik had je wel willen helpen

Ik krijg CD 2 niet uit het hoesje, en durf niet te hard te trekken, iemand tips?
Heb hem binnen, add me voor de crew Snepke1990 (ps3)

gvd wat een kk autisten bij PostNL, vol hoop kwam ik thuis met het idee GTA te kunnen spelen, is het pakket er niet. Goed pissig trackntrace gekeken: ''afgeleverd''. Vraag aan bewoners van t huis of iemand langs is geweest: ''nee bne hele dag thuis geweest'' heeft die bezorger ipv aanbellen het in de aanhangwagen achter het huis gegooid. gvd ben alweer een uur verder nu
Wat een pipogvd wat een kk autisten bij PostNL, vol hoop kwam ik thuis met het idee GTA te kunnen spelen, is het pakket er niet. Goed pissig trackntrace gekeken: ''afgeleverd''. Vraag aan bewoners van t huis of iemand langs is geweest: ''nee bne hele dag thuis geweest'' heeft die bezorger ipv aanbellen het in de aanhangwagen achter het huis gegooid. gvd ben alweer een uur verder nu

Zet het "wachten" maar in italic aangezien het niet eens zeker is of er wel een "PC" versie komtIs het wat?
Helaas wachten op de PC versie...
Jammer dat je geen xbox kan downloaden