XXL Nutrition

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Ik vond het geen meerwaarde..enkel in games als burnout kan ik dat waarderen..

Ik vind het ook echt vreselijk, maargoed..
Moet eigenlijk gaan slapen, vannacht maar 3/4 uur slaap gehad en 15 uur non stop liggen gamen ofzo :o

hmm na 7,5 uur zit ik op 17,8% van de storyline. Net echt veel rond gekloot wel alle filmpjes gekeken + een huisgenoot die elke missie een paar keer dood gaat.

haha dayummm wat een game man!!

Trevor is echt baas

Trevor is de allegrootste baas

spoiler

vond de dood van johnny wel echt onnodig :( was mijn lievelingspersonage van deel 4

---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 02:09 ----------

mijn huisgenoot is zo'n r*tard, hij weet dood te gaan op manieren waarvan ik niet eens wist dat het kon:

Hij reed een trap op met een quad die op hem viel: dood
Een gastank neerschieten terwijl ie op een coyote mikte: dood
Tegen een berg aanvliegen: dood
Uit een langzaam rijdende quad springen die over hem heen reed en door een lichte botsing tegen een muur aan: dood

Erg knap aangezien ik nog niet dood ben gegaan in het hele spel en tijdens alle missies.
Vind het opzetten van een crew voor overvallen en de uitvoering echt goed gedaan overigens heeft echt ook verloop over hoe goed de kraak verloopt en hoe je het doet.
Customize is ook wel lekker: heb nu een slanke rick ross :roflol:

Die blur is er in meerdere moderne games. Bf3 ook irritant veel aanwezig, daar stoor ik me zwaar aan.
Mooie toeters en bellen, eigenlijk gewoon om lelijke shit te verbergen.

kunne ze zon blur nie bij jou implanetere ahaahahhahaha

Klopt het dat er een splitscreen optie is?

Klopt niet, een console zou dat nooit trekken.
Waarom niet? Je had die optie ook in GTA San Andreas?

Ik kan er veel over vinden, maar het gaat of over speculaties of over online spelen. Wel gek dat er veel staat over co-op en splitscreen.

Ik ga straks zelf eens kijken :p

Die blur is er in meerdere moderne games. Bf3 ook irritant veel aanwezig, daar stoor ik me zwaar aan.

Ik ook... het is mij ook opgevallen. Heb wel gewoon een HDMI kabel dus daar ligt hiet niet aan.
TV is ook gewoon een LED tv van 3 jaar oud dus daar kan het ook bijna niet aan liggen.
Ik krijg deze week mijn nieuwe TV binnen kijken of ik het daar ook op heb. Zal het hier wel posten zodra ik deze heb aangesloten. GTA IV geen last van gehad geloof ik.

Ik ook... het is mij ook opgevallen. Heb wel gewoon een HDMI kabel dus daar ligt hiet niet aan.
TV is ook gewoon een LED tv van 3 jaar oud dus daar kan het ook bijna niet aan liggen.
Ik krijg deze week mijn nieuwe TV binnen kijken of ik het daar ook op heb. Zal het hier wel posten zodra ik deze heb aangesloten. GTA IV geen last van gehad geloof ik.
Is het btw geen instelling?

Werkt ifruit bij jullie? Kan niet inloggen :/

graphics zijn wel outdated als ik wat let's plays bezie.

Terug
Naar boven