XXL Nutrition

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

nog niet onder de indruk mark

wel missies enzo gedaan?

Paar uurtjes gespeeld nu, vermaak me prima en wil zeker niet negatief klinken maar twee puntjes vallen me op: je hoort de auto nauwelijks als je rijd, geen dikke motorgeluiden of wat dan ook. Zeer weinig winkels/supermarkten waar je naar binnen kunt, wat ik best irritant vind gezien je afhankelijk bent van voedsel voor je health.

Goedzo! Kom maar op met die negatieve recensies. Dan stillen jullie mijn honger een beetje.

idd

ga vanaaf laat nog maar eens wat reviews lezen, meestal die hype die vlak na release nog ff aanhoud

Half uur geleden op 25%, wil verder spelen maar moet spullen inpakken voor vakantie die a.s. vrijdag begint

:fuu: :fuu:

**** **** ****!! Ik moet morgen ook nog trainen, heb ik echt totaal geen zin in :o

Wat is het nou 1 of 2 discs?

Mijn normale Xbox editie heeft er 2. 1 om te installeren en 1 om te spelen. Voor zover ik weet hoef je dus na het installeren nooit meer van disc te wisselen.

http://www.gtaforum.nl/topic/127810-wat-je-moet-weten-over-de-gta-v-installatie/

Voor Xbox 360-bezitters is het eisenlijstje het langst, hierbij moet je aan de meeste dingen denken om te zorgen dat de installatie en het spelen van GTA V zo snel en vlekkeloos mogelijk zal verlopen:

Ten eerste zal GTA V voor ons geleverd worden op maar liefst 2 DVD'tjes: Disc 1 zal je alleen de eerste keer nodig hebben voor de verplichte installatie van Grand Theft Auto V. Na de eenmalige installatie van Disc 1, komt Disc 2 in beeld. Disc 2 gebruik je iedere keer om Grand Theft Auto V én Grand Theft Auto: Online te kunnen spelen (tijdens het spelen hoef je geen discs te verwisselen, ook niet als je Grand Theft Auto: Online wilt spelen!).
Het is (voor zover bekend) ook mogelijk om Disc 2 te installeren op je Xbox 360, echter raadt Rockstar Games aan dit niet te doen om het optimale uit je spel te blijven halen. Verdere informatie hierover zal na morgen volgen:

Na anderhalf uur spelen ben ik nog niet echt onder de indruk eigenlijk. Gewoon weer GTA, zoals altijd. Lagged die game bij jullie ook zo tijdens het auto rijden? Speel het op een vrij oude Xbox.
Ja man, als je hard rijd onstaat er een soort van pixelated blurr (ik speel op de ps3). Ik heb een hdmi kabel besteld, will report back tomorrow. Verder is het wel een top game hoor!

Ik heb met HDMI geen problemen. Heb gewoon zo kabeltje van de action voor nog geen 3 euro.

Ja man, als je hard rijd onstaat er een soort van pixelated blurr (ik speel op de ps3). Ik heb een hdmi kabel besteld, will report back tomorrow. Verder is het wel een top game hoor!

Geen last van op 360
Ook onzin op 360 met/zonder cd. Heb zelf 360 gehaald voor deze release en merk geen verschil.

Pls geen discussie 360/ps3, ben ik niet op uit.

Die blur was er in IV toch ook? Pixelated wel niet..

Beste game ooit. 5 uur nonstop gespeeld en pas 3 missies gedaan. De rest lekker rondgereden, mensen op hun bek geslagen en gegolfd.

Terug
Naar boven