- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m87
Zet het "wachten" maar in italic aangezien het niet eens zeker is of er wel een "PC" versie komt![]()
Er is hoop "Uitgelekte GTA V-code verwijst naar pc- en PS4-versie"
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zet het "wachten" maar in italic aangezien het niet eens zeker is of er wel een "PC" versie komt![]()
nog niet onder de indruk mark
wel missies enzo gedaan?
Ja man, als je hard rijd onstaat er een soort van pixelated blurr (ik speel op de ps3). Ik heb een hdmi kabel besteld, will report back tomorrow. Verder is het wel een top game hoor!Na anderhalf uur spelen ben ik nog niet echt onder de indruk eigenlijk. Gewoon weer GTA, zoals altijd. Lagged die game bij jullie ook zo tijdens het auto rijden? Speel het op een vrij oude Xbox.
Psies prima dingen, heb er een stuk of 4Ik heb met HDMI geen problemen. Heb gewoon zo kabeltje van de action voor nog geen 3 euro.

Ja man, als je hard rijd onstaat er een soort van pixelated blurr (ik speel op de ps3). Ik heb een hdmi kabel besteld, will report back tomorrow. Verder is het wel een top game hoor!
Die blur was er in IV toch ook? Pixelated wel niet..
Die blur is er in meerdere moderne games. Bf3 ook irritant veel aanwezig, daar stoor ik me zwaar aan.