XXL Nutrition

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

moet 4 wachten tot het volgende college. i could be at home playing gta :( i cry evertiem

Volgens mij is het spel echt super gaaf!!
Nu wachten tot de pc versie...godverredomme

Hopelijk is de PS3 versie gewoon een gedownscalede versie van de PC/PS4 versie. Een knappe gaming pc heeft het veelvoud aan grafisch vermogen van de PS3 en zelfs PS4

Overdag hoor je het niet, maar als ik 's nachts rustig game met laag volume, dan maakt mijn PS3 echt een t*fus herrie. De harde schijf denk ik, alsof een oude printer constant iets aan het afdrukken is.. Vooral met veel actie en autorijden etc. dan is het best wel erg. :mad:

Haha ik speel op XBOX en dat ding is net een stofzuiger man.

Ik snap het geklaag over de graphics niet, ik vind het er super uitzien! Eindelijk af van de gritty/ grijze wereld uit gta 4. Ik had er niet meer van durven hopen. Natuurlijk kan de p.c. veel meer, de consoles zijn ondertussen 7 jaar oud.

Haha, ja dan maar het geluid wat harder aan..

Ik vind de graphics ook goed, en heb nergens problemen mee. Alles werkt goed, en die grijze wereld is gelukkig verleden tijd! En de auto's rijden eindelijk een keer goed! Sommige missies zijn wel minder, zoals die met aliens.. Die mislukt ook telkens. :rolleyes:

Haha, ja dan maar het geluid wat harder aan..

Ik vind de graphics ook goed, en heb nergens problemen mee. Alles werkt goed, en die grijze wereld is gelukkig verleden tijd! En de auto's rijden eindelijk een keer goed! Sommige missies zijn wel minder, zoals die met aliens.. Die mislukt ook telkens. :rolleyes:

Missies zijn zoveel beter als in elke gta game tevoren man, eindelijk van die mind-killing 'rij hier heen om dit op te halen' etc shit af..

1zgalib.jpg

Bring it on :D

Dat feel na je eerste heist.

Missies zijn zoveel beter als in elke gta game tevoren man, eindelijk van die mind-killing 'rij hier heen om dit op te halen' etc shit af..

Daar ben ik het zeker mee eens, maar dat je sommige personen weer moet ontmoeten zijn nog wel eens k*t opdrachtjes. Een daarvan is dat je drugs neemt en aliens moet schieten :o Maar tot nu toe ook de enige mindere side missie.

Als die er überhaupt komt , denk zeg het nog maar een keer.
het is namelijk helemaal NIET zeker of er een "PC" versie komt...:o:(

Tot dusver altijd wel, dus ik neem aan deze keer ook. Maar dat kan zo maar een jaartje duren bij rockstar :P.

Als ze nu al een nextgen/pc versie zouden aankondigen lopen ze veel winst mis denk ik.

Ga em vanmiddag halen :D

Keuze uit 3 personages hoorde ik? Waar is de keuze op gevallen?

Zijn er nog mensen die nieuwe GIF afbeeldigen van GTA V hebben?

Terug
Naar boven