XXL Nutrition

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

san andreas.
bron had toch gelijk.

hehe check die buitengym

zie ook een prive jet. vliegtuigen weer van de partij

Laatst bewerkt:
**** ik ben echt een klein kind als het om zulke dingen gaat, geen zin om te wachten op de release die zeker nog een half jaar op zich laat wachten. Gelukkig komt volgende week COD MW3 uit waar ik me ook prima mee kan vermaken

San Andreas! Met Vice City vibe... De mooie kleuren zijn weer terug! Oh yes, ik kan nu al niet wachten. Ziet er veel leuker uit dan GTA IV.

weer een bankoverval missie. die dingen vervelen ook nooit :D shit ik wil em nu spelen :(

kan iemand een youtube link van het goede filmpje posten? Kan namelijk niet op de site van rockstar komen met mn ps3

godver trailer wil niet laden hier

Aangezien er straaljagers zijn veronderstel dat het om meer dan alleen Los Santos gaat. Het zullen volgens mij weer meerdere steden worden. Die berg zag er zeer uitnodigend uit om van te basejumpen. :)

---------- Post toegevoegd Wed 2 Nov 2011 om 17:28 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=QkkoHAzjnUs

Lijkt op Los Santos met een paar buitengebieden. Stad ziet er kleurlijk en levendig uit. Ook met dat huis dat te koop word gezet en die kerel die zijn cabrio showed voor een overstekende chick.

Lijkt mij dat ze de California Feelin' willen overbrengen en ik verwacht dat er buiten Los Santos nog wat meer is qua gebied.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wait a second... Zijn dat Tommy Vercetti en Carl "CJ" Johnson?! :D

Wrom zou tommy verhuizen uit vice city? Dáár is toch het betere weer of niet?

Is het niet een oudere Claude van Gta3? Makes sense om van NY naar LA te gaan voor het weer.

En ook dat bij de gta 3 10th verjaardag ze een Claude poppetje hebben gemaakt die je kan bestellen.

Claude-GTAIII.jpg

Hij is precies geworden zoals ik gehoopt had: Los Angeles (California love) + natuurlandschappen en gewoon verder een hele zieke trailer :D

wrom kijken die chicks op 00:10 naar een shirtloze chubby?

Yeah buddy, trailer ziet er weer ouderwets goed uit :).

Epic
Denk dat die bron die ik postte (niet 4chan)
Wel gelijk had, oud FBI agent die gewoon een normaal leven wil
Het is geen latino (gang)

---------- Post toegevoegd Wed 2 Nov 2011 om 19:23 ----------

oja muscle beach :D
aaaaaaaw yeaaaaaaah

Ik denk trouwens release date 24 05 2012 is, in de trailer:

v5vp5h.png

en in het shot rijd die wagen weg en wordt een huis verkocht

Terug
Naar boven