MuscleMeat

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Op de stoep ook.
2u8gftj.jpg

Alleen de schrijfwijze van datums is in de VS anders.

Hoop alleen niet dat ze teveel de focus leggen op downtown anders krijg je weer een GTAIV, wel nice die buitengebieden als die een beetje groot zijn, echte bergen hebben we nog nooit gehad (behalve misschien SA)

In iedergeval wel jetski's, stunt planes, privé jets, en straaljagers

Oke even serieus, hoeveel hier zitten nu op 4chan?

lmao.

**** hey, zie die afbeelding met dat '' huis for sale '' hoe dichtbij de realiteit wil je gaan zitten op een gegeven moment? Ziet er echt dope uit!
Altijd mijn favoriete game geweest, GTA. Ben er mee geboren!

Hoopte zelf op weer een game in vice city, maar dit zit er ook shiny uit. Ziet er goed uit.

Als je dat landschap ook ziet, damn! Dat shot met die man, vrouw en dochter? Ziet er geniaal uit!

Toch weer LA dus, is trouwens ook de enige stad zo te zien dus neit weer 3 steden in 1 map zoals San Andreas. Zag er vet uit!

Eerste trailer van GTA:SA werd ook enkel Los Santos getoond... Als je op het einde die shot ziet waar een vliegtuig LA binnenvliegt lijkt die stad mij vrij klein om de enige stad te zijn. Ik vermoed dat het om San Andreas gaat :).

Whuh Als dit spel uitkomt koop ik een ps3 (of komt het op een andere console?)

Eerste trailer van GTA:SA werd ook enkel Los Santos getoond... Als je op het einde die shot ziet waar een vliegtuig LA binnenvliegt lijkt die stad mij vrij klein om de enige stad te zijn. Ik vermoed dat het om San Andreas gaat :).

Zou wel sick zijn als volgende maand een nieuwe trailer is met San Fierro, en dan daarna van Las Venturas, maar ik denk het niet

---------- Post toegevoegd Wed 2 Nov 2011 om 21:40 ----------

Ik dacht bij het allereerste shot meteen aan ViceCity btw

Heb even elk frame gecheckd, en de license plates van auto's zeggen wel San Andreas, maargoed, de license plates in US hebben ook altijd de staat erop staan..

Ben wel benieuwd of Grove Street terug komt, denk het eigenlijk niet
Lijkt dat je nu wat meer de rich & famous kant van LA gaat bespelen

Terug
Naar boven