MadRuffian91
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 78
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
alleen omdat ik weet dat je een grote faker bent?faker.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alleen omdat ik weet dat je een grote faker bent?alleen omdat ik weet dat je een grote faker bent?
faker.
faken? dit is het enige beeldmateriaal van een game waar ik erg op zit te wachten, ik (net als elke andere hardcore gta speler) kijk die trailer dan wel 50× om dingen te ontdekken, dat meerdere mensen tot dezelfde conclusie komen kan toch, dat jij nou niet ziet betekent niet dat ik 'fake', r*tard
Het kan best dat je het ook kan ontdekken. Alleen wel heel toevallig die specifieke dingen en de timing waarop je ze hebt 'ontdekt'. Faker.
Ja toevallig he, die timing, die trailer is namelijk net uit ****tardJa toevallig he, die timing, die trailer is namelijk net uit ****tard
en die 'specifieke dingen' ziet iedereen (behalve jij dus) scroll maar eens door de youtube comments
Ik denk trouwens nog steeds dat Claude uit Gta3 terug keert ipv Tommy uit Vice City. Wie durft weddenschap aan te gaan voor pot eiwitten?
Ik denk dat er helemaal niemand terugkomt, net als GTAIV
wedden om een pot anabolen?
Misschien komen alle spelers er wel in, inclusief Niko Bellic xD
Als het anavar is zeg ik ja. Denk dat zowieso iemand terug komt. Btw in San Andreas zie je ook Claude uit GTA3, ookal word zijn naam niet genoemd. Hij heeft verder wel zelfde kleding en haar.
Tis als je met die gestoorde bish aan het daten bent (catalina) en aan het einde doe je die race waarin je die blinde chinees ontmoet uit San Fiero. Je ziet dan Catalina wat zeggen over haar nieuwe vriend die dan uit een auto stapt. Is echt precies Claude
en je moest ook weer terug naar Liberty city, en Kent Paul van Vice City zat ook in GTA SA, maar Dan Houser heeft nadrukkelijk gezegd met IV een nieuwe weg in te slaan, en dat er geen characters terug zouden komen, denk dat dit met dan net zo is
Lijkt me wel een keer leuk als ze laten zien wat er met CJ, Tommy gebeurd is uiteindelijk