Fitness Seller

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Oke iedereen zegt al dat je C moet kiezen :p maar thx man, zal ik doen! Kijken of ik vanmiddag die SP er doorheen kan jagen.

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 11:02 ----------

Minder rond kloten en alleen de missies doen. :D

haha ach rondrijden en gek doen is juist gaaf in die game. Verbeter doe ik naast de hoofdmissies ook de zij missies met de 'strangers' enzo.(bij de vraagtekens op de kaart).

haha ach rondrijden en gek doen is juist gaaf in die game. Verbeter doe ik naast de hoofdmissies ook de zij missies met de 'strangers' enzo.(bij de vraagtekens op de kaart).

Mwah, rondrijden, mensen doodrijden/schieten, politie, meer politie etc. heb je op een gegeven moment ook wel gezien.

Iemand al eens een F16 gejacked in die militaire basis?

Mwah, rondrijden, mensen doodrijden/schieten, politie, meer politie etc. heb je op een gegeven moment ook wel gezien.

Iemand al eens een F16 gejacked in die militaire basis?

Die jet is wel leuk voor een paar min, maar de lol is er snel af. Gisteren gedaan idd. Heb wel armor gekocht ivm vele militairen die op je beginnen te knallen.
Eerste try knalde een tank me na 5 sec neer:p

Misschien een idee om je dikste bak hier te posten? Ik ben wel benieuwd wat jullie ervan maken! :D

Level 11 online, ben het alweer beetje zat. Dan te bedenken dat je level 150 of zo moet om toegang te hebben tot alle wapens en zo. Ik wil gvd heists doen :@

ik kan nog steeds niet online?

Ja daar kan ik mij ook prima mee vermaken, alleen dat doe ik liever wanneer ik auto save game heb uitgeschakeld.. Telkens verlies je 5000 aan die medical costs.. :p Strangers missie etc. deed ik ook eerder allemaal, maar vind de hoofdmissies te mooi om later te doen haha.

Ben inderdaad wel benieuwd naar jullie custom cars!

online werkt hier ook nog niet. t**fus servers:mad:

zo boeiend zijn die custom cars niet, kheb een mat bruine bugatti en een shitload aan andere sport auto's.

---------- Post added 2 October 2013 at 16:52 ----------

Je kan geen unieke auto maken ofso...alleen de kleur aanpassen en een spoiler erop :roflol:

Hoe kom je aan die bugatti?

Net ff online gespeeld, maar kom telkens bij Fransen in de lobby. -.-

Damn, net GTA uitgespeeld.. Snap nu waarom optie C de beste optie is. :)

En laatste heist, 38 mil each. :D

Ik doe echt iets fout. Ik word telkens ge-1-hit, zelfs in een auto en van een ziek grote afstand. Als ik iemand vol pomp blijven ze gewoon leven :')

ben lekker bezig met singleplayer

ga pas online als ik deze uit heb, ga dan ook een nieuwe singleplayer beginnen met alle wijsheden van nu, en nieuwe shit uitproberen

Terug
Naar boven