AndroidHealthClinic

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Ik denk altijd dat de grafische technologie er niet echt op vooruitgegaan is de laatste jaren, maar als ik nu de trailers van de oude GTA's vergelijk met deze :D

COD, Battlefield en al die andere World of Warcraft games stellen geen ene moer voor bij GTA.
GTA is de Godfather of the games!

---------- Post toegevoegd Wed 2 Nov 2011 om 23:47 ----------

Ik denk altijd dat de grafische technologie er niet echt op vooruitgegaan is de laatste jaren, maar als ik nu de trailers van de oude GTA's vergelijk met deze :D

Same, toen ik San Andreas speelde dacht ik echt zo van er zijn geen mooiere games. Als je ze nu weer met elkaar gaat vergelijken lijkt oude SA wel super mario :)

[Link niet meer beschikbaar]

lijkt wel op Tommy op zich

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Wed 2 Nov 2011 om 23:57 ----------

er zijn trouwens ook honden :roflol:

Ja maar it doesnt make sense dat ie naar san andreas komt en miami achter zicht laat.

Ja maar it doesnt make sense dat ie naar san andreas komt en miami achter zicht laat.

Daarom blijf ik zeggen Claude.
Slaat nerges op om van miami naar la te gaan voor het weer. ny naar la is logischer. Daarnaast heeft Claude tot nu toe nog nooit een stem gehad, dus je kan zijn stem zowieso niet herkennen in de trailer. En vind de stem in de trailer een stuk lager dan die van tommy. Die in trailer heeft wel wat een lage oude mannen rokersstem.

Daarom blijf ik zeggen Claude.
Slaat nerges op om van miami naar la te gaan voor het weer. ny naar la is logischer. Daarnaast heeft Claude tot nu toe nog nooit een stem gehad, dus je kan zijn stem zowieso niet herkennen in de trailer. En vind de stem in de trailer een stuk lager dan die van tommy. Die in trailer heeft wel wat een lage oude mannen rokersstem.

Die heeft dan weer een ander gezicht, vooral kenmerkend zijn neus. Vergelijk maar. Die in de trailer heeft een boog terwijl die claude een soort van wipneus heeft.

Hmmmm... Blijft moeilijk. Miami was inderdaad ook zonnig. Maar misschien omdat hij van tropisch weer houdt en daarnaast een nieuwe start wil maken zonder dat hij al die drugs cartels achter zich aankrijgt dat hij daarom verhuisd is naar San Andreas.

Weet iemand wanneer er een website komt met screenshots?

2wrqdlx.jpg

Die heeft dan weer een ander gezicht, vooral kenmerkend zijn neus. Vergelijk maar. Die in de trailer heeft een boog terwijl die claude een soort van wipneus heeft.

gta 3 is lelijke graphics vandaar :p sorry blijf volhouden dat hij erin zit tot ik gta v heb gespeeld en zelf anders heb gezien :P

wil echt niemand met me die weddenschap aangaang voor een pot eiwitten?
claude in gta v ik win, is t tommy jij wint. is t niemand dan:
:fa:

Ik zou het wel ****t up vinden als het zo'n opa wordt met grijs haar.

gta 3 is lelijke graphics vandaar :p sorry blijf volhouden dat hij erin zit tot ik gta v heb gespeeld en zelf anders heb gezien :P

wil echt niemand met me die weddenschap aangaang voor een pot eiwitten?
claude in gta v ik win, is t tommy jij wint. is t niemand dan:
:fa:

ik doe wel mee,
maar dan stem ik dat het iemand anders is, en zeker niet die gast uit deel 3.

Is het wél die gast, dan krijg je een ongeopende 2,5kg pot smaak naar keuze van xxlnutr.
Is het iemand anders dan krijg ik die pot.

Deal?

Laatst bewerkt:
LOL straks gaat het om heel iemand anders en niet die grijze pik.

GTA III zou zich afspelen rond 2002 ofzo, en dan een paar jaar later ziet Claude er zo uit? Lijkt me niet hoor, ik denk dat die ene bron wel klopt dat het een voormalig FBI agent was die een ander leven opstart blabla

Mitch Hayes 38 – Annoying, wise cracking, highly successful FBI agent. In great shape. Does triathlons, drinks low cal beer, but still has a sense of humor.
Die bedoelde ik

Hij is btw al te pre-orderen op bol.com :roflol:

http://www.bol.com/nl/s/games/zoekr...y/1/Referrer/ADVNLGOO0020120001hh5/index.html

bol.com prijs € 59,99
Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 26.04.2013

2013 !? :eek:

Komt er ook niet een keer een PS4 aan over 2/3 jaar ofzo?

Rockstar komt met GTA V op een perfect moment om flink te cashen! De install base van de PS3 en Xbox 360 is nu gigantisch (100+ miljoen!). GTA V gaat alle games verpulveren kwa sales, ook CoD. Ik denk dat de game op z'n vroegst in September/Oktober 2012 gaat uitkomen, veel te lang wachten natuurlijk. Rockstar komt Q1 2012 eerst met Max Payne... ;)

Komt er ook niet een keer een PS4 aan over 2/3 jaar ofzo?

Zeker weten dat die er komt. Ik verwacht volgende jaar op de E3 jaar een aankondiging, Microsoft gaat dan denk ik ook hun "Next-Box" aankondigen. Ik denk dat de release van deze consoles niet ver van de Wii U af gaat zitten, zou dom zijn om Nintendo (toch een concurrent) zo'n enorme voorsprong te geven. Ik hoopte dit jaar al op een aankondiging, ik was dus teleurgesteld. Ik kan niet wachten op de next-gen consoles! Blijft toch altijd weer een machtig moment om een nieuwe console uit te pakken. Ik ben een oldschool gamer, het is voor mij allemaal begonnen in de Arcades in Scheveningen! Echt de mooiste tijd van m'n leven. Lekker onschuldig en geen zorgen! Misschien iets meer info dan je zou willen weten, maar moest het toch ff kwijt. :D

Zeker weten dat die er komt. Ik verwacht volgende jaar op de E3 jaar een aankondiging, Microsoft gaat dan denk ik ook hun "Next-Box" aankondigen. Ik denk dat de release van deze consoles niet ver van de Wii U af gaat zitten, zou dom zijn om Nintendo (toch een concurrent) zo'n enorme voorsprong te geven. Ik hoopte dit jaar al op een aankondiging, ik was dus teleurgesteld. Ik kan niet wachten op de next-gen consoles! Blijft toch altijd weer een machtig moment om een nieuwe console uit te pakken. Ik ben een oldschool gamer (ben begonnen in de Arcades in Scheveningen!). Echt de mooiste tijd van m'n leven. Lekker onschuldig en geen zorgen! Misschien iets meer info dan je zou willen weten, maar moest het toch ff kwijt. :D

Ghehe nee is niet erg hoor, vind dat zelf ook altijd wel bijzonder, zijn toch altijd behoorlijke sprongen in technologie/graphics en game ervaring! Van ps1 naar 2, en naar 3 was al helemaal verbluffend. Ik ben zelf begonnen met gamen op nintendo 64

Terug
Naar boven