Fitness Seller

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Voor zover ik weet en heb gelezen verliest iedereen 1 motorrijder in die missie (ik ook).

---------- Post toegevoegd 3 October 2013 om 10:18 ----------

Schrijft iedereen zich wel even in voor de dbb online crew :thumb:

Kan me niet herinneren dat ik iemand verloren ben hoor met die missie.

Btw als je online wil spelen kan je beter via de online tab een solo sessie starten, dan race je tegen lamar ipv een andere speler. Daarna kan je gewoon online spelen tegen andere. Bij mij deed de eerste missie het ook niet.

Ik heb een zieke RP farm methode gevonden. ~2k RP per 2-5 minuten (afhankelijk van samenwerking met je team). Mensen die het hier op de 360 spelen? Geef me je gamertag en kan je wel keer meenemen.

---------- Post added 3 October 2013 at 14:17 ----------

Oja level 13 online, ondanks 2 keer rollback van 3 levels door connection lost en het moeten leren van examens :')

Bleef bij mij (ps3) laden bij die race. Na drie minuten nog niets en maar afgezet.

Hopelijk werkt het tegen dit weekend fatsoenlijk.

Je zou toch denken dat ze voor die 1 miljard wel een paar fatsoenlijke servers kunnen neerzetten.

Aaand mijn ps3 met gta 5 is gone. Wat een teleurstelling rockstar. Ik heb maandenlang kunnen genieten GTA4 :(.

who-are-the-most-offensive-movie-characters-1380143998-apr-5-2013-1-600x400.jpg

Online update is eindelijk gelukt maar hij blijft hangen in het laadscherm richting online. Dus online heb ik gta nog niet gespeeld..

Ik zou GTA maar even een paar dagen tot een week wegleggen en het daarna weer proberen.

Wow, zo pijnlijk om deze thread te lezen. Ik ga even kijken of ik vrienden ken die deze game hebben, maar ik geloof van niet :(

Dan is GTA niets voor jou, ik heb maandenlang met vrienden rondjes gereden in gta4, stomme dingen gedaan zoals alles in het spel te exploiten om bots op rare manieren te laten vliegen/exploderen/doodgaan etc... Met een beetje fantasie valt er nog zoveel te doen. Sowieso in gta5. Had een random lifter opgepikt en van de hoogste berg af geduwd, misschien raar, maar o zo voldoenend voor mij.

Dan is GTA niets voor jou, ik heb maandenlang met vrienden rondjes gereden in gta4, stomme dingen gedaan zoals alles in het spel te exploiten om bots op rare manieren te laten vliegen/exploderen/doodgaan etc... Met een beetje fantasie valt er nog zoveel te doen. Sowieso in gta5. Had een random lifter opgepikt en van de hoogste berg af geduwd, misschien raar, maar o zo voldoenend voor mij.
Srsly brah dont ever tell me dat gta niets voor mij is, everrr....
Ik ben een fanboy sinds gta 2, praat geen poep xD.
Gta 5 is lame punt.

Ik heb nergens last van hoor met online dingen. Ik denk dat het gezeik grotendeels voor PS3 gebruikers is en niet zozeer 360.

GTA5:Online is ****ing vet. punt.

Pfff eindelijk kreeg ik die cut scene met Lamar, dus moest racen. Maar het duurde lang voordat er anderen waren om mee te racen, heb 'm toen maar uitgedrukt :o

ik kom er maar niet in, steeds rockstar servers are unavailable.

ik wacht wel een paar dagen, ik heb eigenlijk niet eens meer zo veel zin om online te spelen op deze manier.

Pfff eindelijk kreeg ik die cut scene met Lamar, dus moest racen. Maar het duurde lang voordat er anderen waren om mee te racen, heb 'm toen maar uitgedrukt :o

Jullie zijn kennen nie lezen ofwel? Als dat gebeurd moet je terug naar de SP en dan naar de online tab gaan en een solo sessie opstarten (hoe het ook mag heten iig de optie waarbij je alleen online speelt). Dan race je tegen lamar, daarna doet gta online het gewoon en doe je wat korte intro missies ook met lamar.

Jullie zijn kennen nie lezen ofwel? Als dat gebeurd moet je terug naar de SP en dan naar de online tab gaan en een solo sessie opstarten (hoe het ook mag heten iig de optie waarbij je alleen online speelt). Dan race je tegen lamar, daarna doet gta online het gewoon en doe je wat korte intro missies ook met lamar.

Waar kunne je dit lezen dang? Ik zal het eens proberen, kijken of het lukt. Thqx man

Ik kon vanmiddag dus online. Even gespeeld, was ik rank 5 ofzo en toen deed ik leave gta online\leave session ofzo en vanavond kon ik weer opnieuw beginnen :fuu:
Hoe kan je saven dan? Moet je eerst een bepaalde rank hebben? Heb echt geen zin om telkens opnieuw een personage aan te maken en die race te doen.
Worden atm's trouwens aangegeven op de plattegrond?

Terug
Naar boven