Fitness Seller

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Ik hoop toch wel dat de online het morgen fatsoenlijk doet.. Ben dan de hele dag vrij

je hebt ook deathwish, dan blijven ze beide leven

Laatst bewerkt:
ik word helemaal gek waarom kan ik nogsteeds niet online!

BTW wie van jullie heeft het genoegen gehad Trevors MOEDER te ontmoeten :roflol:

biggest shock in the game, had totaal njet verwacht :P

Gisteren weer gespeeld, en eens serieus met hoofdverhaal aan de gang gegaan.
Waren leuke missies moet ik zeggen.
Eerste heist gedaan, alles kunnen stelen, alleen 1 gast heeft het niet overleefd met de motor...
Jammer van de loot.
Is dit scripted of had het gescheeld als ik een duurdere gast meegenomen had?
Had een dure driver, en dure technicus, goedkope shooter. (omdat ik toch voor de gas methode ging)

De manier waarop je Trevor ontmoet is ook wel episch !

Eerste heist gedaan, alles kunnen stelen, alleen 1 gast heeft het niet overleefd met de motor...
Jammer van de loot.
Had een dure driver, en dure technicus, goedkope shooter. (omdat ik toch voor de gas methode ging)

ja, je had beter een duurdere kunnen nemen dan had je alles ook echt overgehouden. ik heb bij elke heist de duurste genomen, behalve bij de laatste, daar had ik een goedkopere hacker genomen.

Zit nu vast bij Launching session ipv finding other players.

Jammer van de loot.

Voor zover ik weet en heb gelezen verliest iedereen 1 motorrijder in die missie (ik ook).

---------- Post toegevoegd 3 October 2013 om 10:18 ----------

Schrijft iedereen zich wel even in voor de dbb online crew :thumb:

Jammer van de loot.

Als die gast op zn bek ga kan je afstappen en zijn tas overnemen.

Als die gast op zn bek ga kan je afstappen en zijn tas overnemen.

Als je slim bent dan zet je de slow motion van franklin aan en pak je het geld alsnog door eroverheen te rijden. Zo deed ik het beide keren iig. Maar ik had ook een goedkope shooter omdat die mogool lester zei dat bij de gas optie de shooter niet belangerijk is....met zijn kop

Ik had gisteren char aangemaakt, ging allemaal goed. 1ste online missie (racen tegen Lamar) gaat ook allemaal goed. Oke dus ik win de race en kan dan verder gaan, maar dan krijg ik gewoon blauwe lucht met wolken te zien.

Geen enkele toets deed nog iets (buiten 1 van de pijltjes liet mijn stats; level,naamn,crew; zien).

Ik zag ook geen laadbalk dus ik dacht dat het spel vastzat. Dan maar gequit en opnieuw geprobeerd...m'n char was weg :mad: (maat had dit ook voor, na aanmaken nieuw char had hij wel zijn 'oude' level nog...)

Deze avond of dit weekend nog eens testen... hopen op beter :D

Ik had gisteren char aangemaakt, ging allemaal goed. 1ste online missie (racen tegen Lamar) gaat ook allemaal goed. Oke dus ik win de race en kan dan verder gaan, maar dan krijg ik gewoon blauwe lucht met wolken te zien.

Geen enkele toets deed nog iets (buiten 1 van de pijltjes liet mijn stats; level,naamn,crew; zien).

Ik zag ook geen laadbalk dus ik dacht dat het spel vastzat. Dan maar gequit en opnieuw geprobeerd...m'n char was weg :mad: (maat had dit ook voor, na aanmaken nieuw char had hij wel zijn 'oude' level nog...)

Deze avond of dit weekend nog eens testen... hopen op beter :D

Dit heb ik dus ook al 2 keer gehad. Ik helemaal blij dat die race eindelijk begon.. :o

Terug
Naar boven