- Waardering
- 796
Heb het zelf uitgevonden, ik had het al eerder gepost maar niemand leest mijn postsWaar kunne je dit lezen dang? Ik zal het eens proberen, kijken of het lukt. Thqx man

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb het zelf uitgevonden, ik had het al eerder gepost maar niemand leest mijn postsWaar kunne je dit lezen dang? Ik zal het eens proberen, kijken of het lukt. Thqx man

Heb het zelf uitgevonden, ik had het al eerder gepost maar niemand leest mijn posts
![]()
Maar goed gevonden, hopen dat het dan wel opgeslagen blijft want je hoort echt veel dat je weer opnieuw character moet maken.Jawel blijft opgeslagen, maar het werkt dus ook voor jou?Oke haha, had die post niet gelezen.. Laatste dagen lees ik niet meer alles hierMaar goed gevonden, hopen dat het dan wel opgeslagen blijft want je hoort echt veel dat je weer opnieuw character moet maken.
Jawel blijft opgeslagen, maar het werkt dus ook voor jou?
Misschien willen teveel mensen tegelijk die eerste missie doen en trekt de server dat nog niet.
Dat zou nog best kunnen dat het daarom niet wil. Jij hebt GTA niet meer?Nee niet meer. De game had in mijn ogen zoveel meer kunnen zijn. Ik snap niet waarom ze niet nog meer van gta san andreas hebben overgenomen, dat is de game die ik wilde in een next gen jasje. Verder snap ik niet waarom bepaalde dingen exclusief voor gta online zijn.Ja gek genoeg werkt dit wel.Dat zou nog best kunnen dat het daarom niet wil. Jij hebt GTA niet meer?

Nee niet meer. De game had in mijn ogen zoveel meer kunnen zijn. Ik snap niet waarom ze niet nog meer van gta san andreas hebben overgenomen, dat is de game die ik wilde in een next gen jasje. Verder snap ik niet waarom bepaalde dingen exclusief voor gta online zijn.
I am dissapoint rockstar![]()

Wat hadden ze volgens jou dan noge extra moeten meenemen uit GTA SA? Ben ik gewoon benieuwd naar![]()

De mogelijkheid om echt je speler te costumizen door naar de gym te gaan, een vechtschool, de mogelijkheid om in te breken in huizen, gang wars, de mogelijkheid om mensen te recruteren voor in je gang, de trein missies (die waren geweldig) en zo zijn er nog wel meer dingen.Wat hadden ze volgens jou dan noge extra moeten meenemen uit GTA SA? Ben ik gewoon benieuwd naar![]()
De mogelijkheid om echt je speler te costumizen door naar de gym te gaan, een vechtschool, de mogelijkheid om in te breken in huizen, gang wars, de mogelijkheid om mensen te recruteren voor in je gang, de trein missies (die waren geweldig) en zo zijn er nog wel meer dingen.
Zou ik nou met 1 vriend ofzo een server kunnen openen of iets dergelijks? Of is t allemaal alleen maar public en heb ik er geen controle over.
Ik ga dit weekend maar eens online proberen, mijn gamerstag is 'jemoedur'

Nee niet meer. De game had in mijn ogen zoveel meer kunnen zijn. Ik snap niet waarom ze niet nog meer van gta san andreas hebben overgenomen, dat is de game die ik wilde in een next gen jasje. Verder snap ik niet waarom bepaalde dingen exclusief voor gta online zijn.
I am dissapoint rockstar![]()
Was ook mooi als je bijvoorbeeld met Franklin een gang kon starten en met je gang heists kon uitvoeren, zoveel je maar wilt. Nu ik de verhaallijn heb uitgespeeld is er verder weinig te beleven, beetje kloten is leuk voor een uurtje. Maar dat verveeld ook gauw 
De mogelijkheid om echt je speler te costumizen door naar de gym te gaan, een vechtschool, de mogelijkheid om in te breken in huizen, gang wars, de mogelijkheid om mensen te recruteren voor in je gang, de trein missies (die waren geweldig) en zo zijn er nog wel meer dingen.