MuscleMeat

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Wat zijn ook alweer de controls om met Chop te lopen? Kan het nergens vinden en heb alle knoppen op mij xbox controller al gehad...

aar dat jullie continu issues hebben.

Als jij zelf of iemand anders je invite voor de job "Violent Job", accepteer die en replay die zo vaak mogelijk! 9k cash en 1k RP per 3-5 minuten.

---------- Post added 4 October 2013 at 20:37 ----------

Barebald, heb headset, maar ben ff RP/cash farmen dus heeft geen nut om nu te gebruiken. Hoor wel wanneer je uit tutorial bent, dan invite ik je

Edit: 59k cash.

Als jij zelf of iemand anders je invite voor de job "Violent Job", accepteer die en replay die zo vaak mogelijk! 9k cash en 1k RP per 3-5 minuten.

Barebald, heb headset, maar ben ff RP/cash farmen dus heeft geen nut om nu te gebruiken. Hoor wel wanneer je uit tutorial bent, dan invite ik je

Xbox?

Klote ding komt er nog steeds niet op.
Maat van me connect zonder problemen.. Heb net die update opnieuw gedownload, dat zou volgens rockstar een mogelijke fix zijn, maar niks.
(Xbox) Weet iemand of je save game ook verwijderd word als je het spel opnieuw installeerd?

Klote ding komt er nog steeds niet op.
Maat van me connect zonder problemen.. Heb net die update opnieuw gedownload, dat zou volgens rockstar een mogelijke fix zijn, maar niks.
(Xbox) Weet iemand of je save game ook verwijderd word als je het spel opnieuw installeerd?

Volgens mij zijn het gewoon twee aparte bestanden. Je kan je savegame ook op de cloud zetten, maar ik weet niet precies hoe dat werkt. Dan is hij zeker veilig.

Ik snap er ook niks van.. Hij heeft mij ook al meedere keren terug naar SP gestuurd. En heel veel meldingen dat er geen spelers aanwezig zijn wat mij sterk lijkt aangezien de servers vaak plat liggen :p

Check ff je NAT-Type in je opstartscherm :)

Nog ff en ik kan een mega apartement kopen, 97k cash.

Holy ****, ik word schijt ziek van die achterlijke schreeuw mensen.. Hoe doe je muten?

Holy ****, ik word schijt ziek van die achterlijke schreeuw mensen.. Hoe doe je muten?

Daar ergerde ik mij ook dood aan. Zat in huiskamer vanmiddag en moest wachten, zat er een mong**l dik te schelden 'MOTHER****ERRRR AAAARRRGGHHH WAHAAAA MOTHERFCCCKKRRR'

Mijn moeder keek zo: :rolleyes:

Online gaat ook niet voor mij, ik krijg altijd een time out.

Terug
Naar boven