Fitness Seller

GtG Clean and Press Kettlebells, One arm Chinup training

• Topic Starter Topic Starter
-

Laatst bewerkt:
573564662_18123318418502987_1769037208951106377_n.jpg

Na 4 uurtjes slapen uit bed gesprongen en heb inmiddels al meer dan 20 sets pushups en pullups gedaan, en wat horse stance.
Dat gebeurt er als je niet rukt.

Laatst bewerkt:
Haha, mensen denken hier af en toe dat de nofap praktijk niet werkt. Maar ik heb nu energie voor 10 man.

Ik weet nog toen ik aan de stemmingstabilizator zat, en toen ik wiet rookte en het nofap niet lukte, dat ik een half uur nodig had uit bed te komen.
Nu spring ik uit bed.

En het elke nacht slapen gaat ook steeds beter.

Ik wil delen wat ik denk over te kracht van gedachtes.
Voor mijn gevoel, het enige waar gedachtes invloed op hebben is wat je zegt en doet.
Sommige mensen denken dat ze dingen in de realiteit kunnen manifesteren met hun gedachtes, er is ook veel mensen zoals connor mcgregor die denken dat ze daarom hun succes hebben behaald.
Maar dat weet ik niet zeker, Ik heb een gevoel dat je soms gedachtes uit te toekomst krijgt, dat de gedachtes niet de oorzaak zijn van wat er gebeurt maar een gevolg van acties van toekomst, zo kunnen veel mensen de toekomst voorspellen met gedachtes.
Dus ik probeer bij mij zelf te zeggen, deze gedachtes zijn niet belangerijk. Dan maakt de chaos die soms in mijn hoofd zit mij minder druk.

Ik vraag me soms af of de manier of als je denkt dat iets op een bepaalde manier werkt, dat het ook zo werkt bij jou.
Ik hoop dat het niet waar is want dan lijkt de realiteit op pudding

Ik focus op calisthenics op het moment

Hi Mark, tijdje hier niet geweest.
Heb je al dagbesteding en training dag en nachtritme, of wordt je aan je lot over gelaten ?

-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven