XXL Nutrition

Guts Forever

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.181
traininkje

SQ
13x120 fail
whoops, spanningsverlies in the bottom waardoor ik niet omhoog geraakte :D spijtig want het gewicht viel goed mee, vrijdag goed maken

LOG BAR MP
heb een nieuwe bar :) de log bar type II van watson en heb hem dan ook maar direct te werk gesteld :)
7x65kg fail
ik kan alleen maar gokken dat het 65kg was, de bar zou zelf 15kg wegen

WEIGHTED PULL UPS
7x15kg fail
verbetering tov vorige week, doel is 10x20, lijkt me wel baws

FINGER CURL
15x70kg
ook verbetering

buiten de squat redelijk ok training

trainingstijd: 12-13 minuten
denk niet dat ik veel sneller dan dit ga worden ooit, maar de ademhaling wordt wel beter en beter

Wanneer ga je eens terug beginnen trainen ?

• #2.183
verkeerd logje? :)

Je hebt vorige week 37 minuten getraind ?

:D

• #2.185
jep, en elke minuut was sheer agony ;D das nu net het punt van HIT extreem laag volume maar heel hoge intensiteit, anders zou het idd maar een luie training zijn

Jij bent echt ziek in je hoofd met je 20 reppers en je 13 minuten :D

• #2.187
kan ik mee leven :D

Wat denk jij dat de voordelen zijn van dit gedoe t.o.v een normale training?

• #2.189
betere conditie vooral, ik geloof ook dat het constante tempo zich uiteindelijk vertaald naar betere krachtgains, maar daar heb ik nu nog geen bewijs van natuurlijk, maar het zou logisch moeten zijn dat een set dips die je doet met een reeds hoge hartslag en versnelde ademhaling een groter effect zou moeten hebben dan dezelfde set maar dan volledig uitgerust.

t*ring 13 minuten!! respect ik zal het je nooit nadoen:)

Mijn tijds-PR is 20min, only squats. Respect voor 13min. :D

• #2.192
ik zal vrijdag eens helemaal filmen :D

• #2.193
vandaag werd ik vergezeld door 2 companen die eens kwamen meetrainen, omdat mijn trainingen toch zo kort duren heb ik gewoon eerst mijn training kunnen doen :D

HEX BAR DEADLIFT
15x145
was al pittig

WEIGHTED DIPS
7x22.5kg + 1 assist

FAT BAR CURLS
6x42.5kg

WRIST ROLLER
2x 25kg

dips en curls waren echt tot het uiterste, heb echt 0 pauze tussen de 3 oefeningen gelaten dus de gewichten hebben er wat onder geleden, maar de trainingstijd was wel ver onder de gebruikelijke 13 minuten :) volgende keer iets lager tempo en wss wat hogere gewichten dan

Heb je ook nog iets meegedaan met je kameraden of die hebben dan eigenlijk onder hen getraind?

• #2.195
zij hebben hetzelfde gedaan, maar niet met dezelfde intensiteit en minder gewicht, ze wisten nog niet veel over veel dus ik heb ze voornamelijk begeleid bij de oefeningen enzo, het was wel handig om assistance te hebben bij de dips om verder dan failure te gaan :)

Hoe doe jij je weighted pull-ups eigenlijk? Met brede of smalle grip?

• #2.197
ik doe ze met een hammer grip, en anders met een supine grip (chin up), dat zijn de 2 grepen waar ik het sterkst ben, iedereen normaal gezien

• #2.198
ik zei dat ik de training van vandaag ging filmen, maar na 5 minuten was de geheugenkaart vol dus ik heb maar een halve training, ik zal maandag helemaal filmen met een lege kaart :D

SQ
15x120
chickened out early, ik geef eerlijk toe ik kan niet door de pijn bijten van de laatste 5 reps, ben ik te p*ssy voor, in je kop denk je gewoon dat je dood gaat, maar ik heb ook schrik dat ik iets bezeer want vanaf 13 zijn de reps niet meer zo mooi, nu met die overstap naar high bar (alweer een overstap :D) ga ik gewoon door met 15 reps, later probeer ik de 20 reps nog wel eens, als mijn trainingsmoraal beter is en ik mentaal wat sterker ben :D plus dan combineer ik het ook met 5x5 voor UB want een hele training high rep is gewoon niet goed voor trainingsmoraal
f**got, p*ssy, homo, noem me wat je wil ik verdien het :D

ROMANIAN DL
10x90 easy, rustig opbouwen

FAT BAR MP
10x60kg
ging heel goed, maar ongeacht het gewicht begin ik te grinden bij rep 7-8 :D

WEIGHTED CHIN UP
8x10kg verbetering

dus ik doe nu gewoon mijn squat 1x15, dan voel ik me zekerder en heb ik wss meer vertrouwen in mijn kunnen, vanaf de 130 gaat de belt aan.

Of je kan er gewoon voor zorgen dat je trainingstijd onder de 5 mins ligt ! p*ssy !!

gast ga is normaal trainen

ipv ja ik ga tot 20x150
en bij 15x120 kappen

je weet zelf ook dat het niet te doen is die 20 reppers

ooit een keer een 20 repper kan wel maar niet elke week man.

Terug
Naar boven