XXL Nutrition

Guts Forever

Bezoekers in dit topic

haha kewl, ja ik was eigelijk ook van plan om elke training balls to the walls te gaan, maar nu lijkt me dat even geen goed idee, knieen en rug waren een tijd geleden nog redelijk zuur en zijn nu net goed gekomen dus ga repouts volledig laten bepalen door hoe ik me voel die week :)
 
haha kewl, ja ik was eigelijk ook van plan om elke training balls to the walls te gaan, maar nu lijkt me dat even geen goed idee, knieen en rug waren een tijd geleden nog redelijk zuur en zijn nu net goed gekomen dus ga repouts volledig laten bepalen door hoe ik me voel die week :)
ja dat deed ik ook altijd, agree
 
Prima training!

Train je nou thuis?
 
ik train al enkele jaren thuis, maar sinds kort ga ik om de twee weken naar SMTK Herentals voor anale vernedering

met strongman onderdelen tussendoor.

in be4 glecky
 
Je moet het maar fijn vinden, die anale vernedering :o

Hoe veel heb jij in je home-gym geïnvesteerd, en wat heb je allemaal staan?
 
Je moet het maar fijn vinden, die anale vernedering :o

Hoe veel heb jij in je home-gym geïnvesteerd, en wat heb je allemaal staan?

Barbarian line powercage
Barbarian multi bench
1 FS barbell
1 strength shop WL barbell
2 dumbbell handles
EZ bar
watson Log bar
Fat bar
Hex Bar
200kg+ aan schijven
inch dumbbell (38kg)
24kg KB
2x40kg KB
20kg blob
72kg aan kettingen (2x8, 2x12, 2x16)

verder nog kleine dingen zoals een dip belt, rolling thunder handle, fat gripz, loading pin, bands, etc.

zal nu toch al wel 2500-3000 euro zijn, grootste kost was de cage, bankje en gewichten wat 1200 was denkik
 
Klinkt goed man!! Ik krijg helemaal zin om te trainen als ik al die leuke spullen zo voor me zie!
 
ben altijd een beetje een gear freak geweest :P elke keer zeg ik 'ok nu heb ik echt alles!' maar dan kom je weer iets leuks tegen en bam, weer 100 euro er zo doorgehaald
 
ben altijd een beetje een gear freak geweest :P elke keer zeg ik 'ok nu heb ik echt alles!' maar dan kom je weer iets leuks tegen en bam, weer 100 euro er zo doorgehaald
Herkenbaar.
Ik heb dat met trainingsschoenen... :rolleyes:
 
ben altijd een beetje een gear freak geweest :P elke keer zeg ik 'ok nu heb ik echt alles!' maar dan kom je weer iets leuks tegen en bam, weer 100 euro er zo doorgehaald
heb ik ook, in het begin dacht ik, owh homegym gaat me veel geld schenen tegenover sportschool abbonement

dat heb ik snel genoeg onkracht
 
  • Like
Waarderingen: Guts
dat is inderdaad een impressive collectie aan barbells alleen al :D
 
WENDLER C2 W1 T2

FAT BAR MP
5x52.5
5x57.5
7x65kg
redelijk

DIPS
19xBW crap :D net geen 20 weer
9xBW+8

superset

PULL UPS
10, 8, 6

mooiere reps, maar minder reps

klaar
 
WENDLER C2 W1 T3

DEADLIFT
5x125
5x145
7x160

DL voelt weer zoals gewoon aan, very happy :)

SQ
20x75kg
snel achter elkaar, ging vlot

ROLLING THUNDER
5x25
5x25
5x30
rechterpols voelt een beetje zeurderig, weet niet goed waar dat ooit is gebeurd maar is al een tijdje, maar hey RT is de enige oefening waarbij is het voel dus /care
 
7x160? Reppertje als jij moet toch meer kunnen?
 
ik ga zondag al naar SMTK dus heb ik dat maar zo gelaten :D
 
Good !

Die RT is wel aardig zwak (no offence)
 
Good !

Die RT is wel aardig zwak (no offence)

het is wel nog maar de eerste week, maar idd het is zwak

je weet met wat voor handjes ik moet werken :(

moest ik 60 halen ooit ben ik al blij :D
 
Invalid excuse, ik heb ook meisjeshanden :P
 
Back
Naar boven