AndroidHealthClinic

Guts Forever

Bezoekers in dit topic

mooie MP man, ge zijt echt wel goe bezig!
 
Laatst bewerkt:
Damn die press gaat goed! Waarom pauzeer je onder?
Volgens mij ga ik dat schema toch ook ooit nog eens volgen!

Also: goeie rug en arms brah, no homo
 
  • Like
Waarderingen: Guts
mooie MP man, ge zijt echt wel goe bezig!

thx!!

dam echt hard man! word of advise: duw je hoofd eronder (zeker bij die laatste rep :D)

vind je dan niet dat ik goed onder de bar ga? :( ik gebruik nochtans goed mijn traps dachtik.

edit: ik heb het filmpje nogeens bekeken en ik denk dat ik snap wat je bedoelt, je bedoelt dat ik van het moment dat de bar voorbij mijn hoofd is eronder moet kruipen e? goed gezien! :)

Damn die press gaat goed! Waarom pauzeer je onder?
Volgens mij ga ik dat schema toch ook ooit nog eens volgen!

Also: goeie rug en arms brah, no homo

Ik pauzeer vanboven mss om wat uit te rusten, gaat perfect in e lockout position ;) en je zou het schema zeker eens moeten proberen!! het is echt da BOMB, ik ga er zo goed op :D
 
Laatst bewerkt:
Blijven verder doen zoals je bezig bent jongeman
 
thx :)
 
Vergeet af en toe een tijdje hier te kijken, omdat je bij powerlifting staat.. elke keer zie ik dan weer zieke nieuwe pr's! goed bezig kerel, ga zo door!
 
Waarvoor pak je de stang zo smal vast? MP kan gewoon op schouderbreedte!
 
is toch op schouderbreedte? ;)
 
dacht dat je veel minder buff was met 80kg
maar je bent natuurlijk niet zo heel lang
Goed fysiek+ zieke mp!
 
Ik pauzeer vanboven mss om wat uit te rusten, gaat perfect in e lockout position ;) en je zou het schema zeker eens moeten proberen!! het is echt da BOMB, ik ga er zo goed op :D

Nee ik bedoel vanonder (na het zakken). Ik denk dat als ik terug kan squatten enz ik dit schema eens ga volgen! Je gaat zeker als een trein!
 
Nee ik bedoel vanonder (na het zakken). Ik denk dat als ik terug kan squatten enz ik dit schema eens ga volgen! Je gaat zeker als een trein!

Moet je echt doen!! lineaire progressie is gewoon the way to go, overzichtelijk, motiverend en vooral effectief! :) Het beste aspect aan het hele programma vind ik de tripple van vrijdag, die maandag een setje van 5 wordt, dan denk je echt van jezelf: "ok tripple was easy, 5 lukt zeker!" of in het slechtste geval: "ok, triple was slecht, maar het zijn maar 2 reps meer!!" :D
 
is toch op schouderbreedte? ;)

Daar heb je gelijk in, bedoelde ook wat anders voor de breedte van MP. In het filmpje kun je duidelijk zien dat wanneer je bovenin zit je onderarmen naar binnen duwen. Het is iedealer wanneer deze ongeveer de hele beweging er loodrecht onder staan (wat door de beweging nooit helemaal kan). Persoonlijk heb ik hem net met mijn pinken binnen de ringen van een olympische stang.
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Daar heb je gelijk in, bedoelde ook wat anders voor de breedte van MP. In het filmpje kun je duidelijk zien dat wanneer je bovenin zit je onderarmen naar binnen duwen. Het is iedealer wanneer deze ongeveer de hele beweging er loodrecht onder staan (wat door de beweging nooit helemaal kan). Persoonlijk heb ik hem net met mijn pinken binnen de ringen van een olympische stang.

kdenk wel dat ik een beetje breder ga pakken idd, nu was het mss iets te close :)
 
kdenk wel dat ik een beetje breder ga pakken idd, nu was het mss iets te close :)

Als je denkbeeldig de barbell op je borst hebt denk ik dat de juiste breedte is dat daar je onderarmen recht omhoog staan. Voelt ook echt veel beter trouwens.
 
Vrijdag training!

BP

5x62.5
5x70
5x77.5
5x87.5

3x100 (pr)

8x77.5

Mjeh, kheb de triple wel gehaald maar mijn form was trillerig en ook wat oneven, Volgende week doe ik de bench even overnieuw, zodat ik ma en vrij met goeie form kan benchen :)

Power Cleans

5x40
5x50
5x60

leuke oefening, vraagt ook veel van je lichaam, ik denk dat mijn techniek over het algemeen wel goed zit :)

Bicep Curls fat gripz

5x32.5kg
5x35kg
5x37.5kg

Beetje een k*ttraining, kben namelijk net als iedereen verkouden en das niet echt bevorderlijk :) hopelijk zijn we allemaal volgende week beter!! (dan squatten en Borren we trouwens terug :D)
 
k*ttraining en 3x100 bench? Goed toch!
 
dus vrijdag gewoon 5x100? :)
 
Back
Naar boven