AndroidHealthClinic

Guts Forever

• Topic Starter Topic Starter
Fixed. Sterke training, hoop binnen enkele maanden ook deze gewichten (afgezien van bench) te pakken.

nope je fixed was toch fout hoor :P ik hab men tenen net iets meer naar BINNEN gedaan omdat ze tever naar buiten stonden, sorry als het niet duidelijk was :D

Sterke MP btw! ga vrijdag de 60 ook nog eens een kans geven denk ik; Gebruik nu een andere techniek: voorheen bij het uitpakken bleef de bar constant onder de kin (dus opspanning van de armen) en duwde ik zo de 1ste rep (wat bij hoog gewicht echt moeilijk werd). Nu leg ik bij de eerste rep de bar bovenaan op de borst en kan ik explosiever zijn. Zal misschien eens een filmpje maken om het duidelijker te schetsen :p
Blijve goan!!

Ik denk dat is snap wat je bedoelt, Ik denk idd dat je meer kracht gaat kunnen zetten als je hem wat lager houdt, zo kun je de veerkracht van je romp wat gebruiken.

Je haalt gewoon de spanning van de schouders door de bar, voor aanvang van de 1e rep, op de borst te laten "rusten". Soort van PushPress, zonder push :P

Hoe breed pakken jullie je grip bij MP?

ik pak echt schouderbreedte, dus dat mijn voorarmen evenwijdig zijn.

Kwist niet dat je een logje bij hield. Bij deze veel succes, ik volg!

• Like
Waarderingen: Guts
pfoe, lekker hoor die 5x95 bench.. nu weet je toch wel zeker dat je 1rm hoger ligt dan 100kg :D

HOLY SHIAT!!!!

SQ

5x62.5
5x70
5x77.5
5x87.5

3x102.5

8x77.5

Squats suckte, deden nog altijd pijn, zeker die 1x8. Mss beter na een weekend rust.

BP

5x60
5x67.5
5x75
5x85

3x97.5

1x110kg :lifter:

8x75

ja ik sta er zelf van te kijken! :D ik voelde me nog super na de triple dus dacht even zot te doen en het lukte nog ook!!! ik heb het zelfs getaped dus ik kan het bewijzen :D zo zie je maar dat de geest sterker is dan het lichaam!!!

BOR

5x57.5
5x62.5
5x67.5
5x72.5

3x80

8x67.5

Bicep Curls fat gripz

5x30kg
5x32.5kg
5x35kg

jep, goeie training :) hier is het filmpje, je kunt het best op fullscreen zien, dan is alles duidelijker :)

http://youtu.be/sFK-p5rl1PA

kan iemand me zeggen hoe ik er voor zorg dat het filmpje vanaf hier bekijkbaar is? (dat ik geen link naar youtube moet zetten? )

leuk die grom en die lach! haha

respect :)

hey thx S4ndro :) en demian!!

sjiit Guts... you're the king !! Moesten die squats evengoed als bench gaan :-) zou nog harder zijn ^^

ooit kan ik mss pijnvrij squatten, dan vliegen we erin!!! :D

Mja als het steeds de lies-streek is, misschien toch je form dan eens herbekijken? Of meer rust nodig op de squats, kan ook... in ieder geval, nog eens gratz met je dik PR!

Miss front squats is proberen?

thx :) ik ga idd mijn form eens laten bekijken, ik was er van overtuigd dat het wel goed zat ma mss scheelt er toch iets. Anders is het gewoon omdat ik 3x squat per week nog niet gewoon ben en dat ik eig wat meer rust nodig heb, (woensdag is wel een lichte SQ dag maar bij die heavy DL voel ik mijn lies dan ook weer wel).

Ik weet gewoon nu al dat ik nooit meer 3x per week ga squatten, en het bij 2 houden. 3 is goed voor te leren maar slecht om te recuperen :)

whaaaaaaaaaaaaaaaaat :D:D Shit man das lekker!! Ik dacht niet dat ge nog ZO veel overschot had op die 100, BAM 10kg op PR en dan zelfs nog in 1x!
zie je maar dat de geest sterker is dan het lichaam!!!
Dat heb ik al meermaals, maar vooral gisteren ook ondervonden! Gewoon gewicht aan de bar en knallen!

@ Squat: 2x/week vind ik ook leuker. Post zeker eens een filmpje van opwarmset, middle, heavy.

Miss front squats is proberen?

ja heb ik al gedaan, vind ik heel aangenaam eigelijk :)

whaaaaaaaaaaaaaaaaat :D:D Shit man das lekker!! Ik dacht niet dat ge nog ZO veel overschot had op die 100, BAM 10kg op PR en dan zelfs nog in 1x! Dat heb ik al meermaals, maar vooral gisteren ook ondervonden! Gewoon gewicht aan de bar en knallen!

@ Squat: 2x/week vind ik ook leuker. Post zeker eens een filmpje van opwarmset, middle, heavy.

zal ik eens doen :) mentale voorbereiding is echt essentieel bij strength training

"power is the ability to link the body to the mind"

brooks Kubik :)

mooie bench dude!

Probeer anders een AB fullbody schema,

A: squat (front?)
B: deadlift

(als basis he, natuurlijk meer oefeningen)

heb je al de helft minder squats

ik ga gewoon zo ver met dit schema als ik kan, uiteindelijk haal ik de gewichten wel, het voelt alleen niet aangenaam. Daarna ga ik een ander schema doen met maar 2x Squat (en powercleans of high pulls ipv deadlifts)

Je doet nu madcow he?
Ik doe nu stronglifts, en ga daarna normaal ook madcow doen. En dan was ik van plan na madcow te beginnen met wendlers 5/3/1. Je moet misschien eens naar dat schema kijken.
Je traint 4 dagen en elke dag concentreer je op 1 grote oefening. Dus een Squat-dag, een bench-dag, een deadlift-dag en een ohp-dag. En dan wat assistance exercises voor die oefening. Hij heeft zelf verschillende schema's voorgesteld voor de assistance exercises en meestal komen er 2 oefeningen bij. Dus zijn nog vrij korte trainingen.
Misschien is dat wat voor je

Je doet nu madcow he?
Ik doe nu stronglifts, en ga daarna normaal ook madcow doen. En dan was ik van plan na madcow te beginnen met wendlers 5/3/1. Je moet misschien eens naar dat schema kijken.
Je traint 4 dagen en elke dag concentreer je op 1 grote oefening. Dus een Squat-dag, een bench-dag, een deadlift-dag en een ohp-dag. En dan wat assistance exercises voor die oefening. Hij heeft zelf verschillende schema's voorgesteld voor de assistance exercises en meestal komen er 2 oefeningen bij. Dus zijn nog vrij korte trainingen.

Shit ik dacht heel de tijd dat je al Wendler aan het doen was :D it was BillStar :rolleyes:

Je doet nu madcow he?

Ik had me al ingelezen over wendler, zowiezo een schema dat ik ga proberen, maar ik hield het achter de hand voor als de lineaire progressieschema's echt niet meer gaan. Na Madcow ga ik 'Squats en Milk' doen, wendler mss na een jaartje hard trainen, eerst minstens 150 squatten :)

Shit ik dacht heel de tijd dat je al Wendler aan het doen was :D it was BillStar :rolleyes:

Da meent ge toch ni :D

Terug
Naar boven