Guts
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 938
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 99kg
Fixed. Sterke training, hoop binnen enkele maanden ook deze gewichten (afgezien van bench) te pakken.
nope je fixed was toch fout hoor
ik hab men tenen net iets meer naar BINNEN gedaan omdat ze tever naar buiten stonden, sorry als het niet duidelijk was 
Sterke MP btw! ga vrijdag de 60 ook nog eens een kans geven denk ik; Gebruik nu een andere techniek: voorheen bij het uitpakken bleef de bar constant onder de kin (dus opspanning van de armen) en duwde ik zo de 1ste rep (wat bij hoog gewicht echt moeilijk werd). Nu leg ik bij de eerste rep de bar bovenaan op de borst en kan ik explosiever zijn. Zal misschien eens een filmpje maken om het duidelijker te schetsen
Blijve goan!!
Ik denk dat is snap wat je bedoelt, Ik denk idd dat je meer kracht gaat kunnen zetten als je hem wat lager houdt, zo kun je de veerkracht van je romp wat gebruiken.
Je haalt gewoon de spanning van de schouders door de bar, voor aanvang van de 1e rep, op de borst te laten "rusten". Soort van PushPress, zonder push
Hoe breed pakken jullie je grip bij MP?
ik pak echt schouderbreedte, dus dat mijn voorarmen evenwijdig zijn.

hier is het filmpje, je kunt het best op fullscreen zien, dan is alles duidelijker