AndroidHealthClinic

Guts Forever

**** dude! ziek man :D gefeliciteerd!!! :D:D

• Topic Starter Topic Starter
Ok mededeling:

Ik heb de pijn in mijn binnenkant dij opgezocht en hoogstwaarschijnlijk heb ik hier last van:

http://www.sportsinjuryclinic.net/cybertherapist/front/frontthigh/adductrupture.htm

de spier die ik echt het hardst voel trekken is de Gracilis ( zo hebben jullie ook eens een idee waar ik heel de tijd over zat de brabbelen :D)

Dus ik heb besloten deze week GEEN squats, BOR's en deadlifts te doen ( de rugoefeningen waren perfect haalbaar, maar irriteerde die regio ook dus ik neem geen risico's).

Presses blijven onaangeroerd (ahh how I lovez them presses), en de rug oefeningen zullen maar even vervangen worden door pull ups en rack pulls respectievelijk.

Voor benen zal het deze week blijven bij licht stretchen, ice pack behandelingen en van en naar school fietsen.

Met hoop op recovery!!!! :D

Gutzzz

kan wel eens goed doen, weekje extra rust gunnen. Good recovery boy!

Ok en binnenkort dan nog eens squatform laten checken! Tenen niet tever naar buiten laten wijzen etc :)

thx!! ik ben volop terug aant lezen en bekijken over correcte squatform, maar ik kan er moeilijk achterkomen wat ik fout doe, waardoor ik meer begin te vermoeden dat het eerder een ongelukje was dan slechte form ( ik ben namelijk altijd heel streng over form en pleeg altijd eerst de nodige heuristiek voor ik me aan een nieuwe oefening waag).

iig, 1 ding weet ik wel zeker, ik ga altijd een olympic full squatter blijven, ookal is de progressie trager, die low bar parrallell squats zijn echt niks voor mij en doen mijn schouders pijn :D

good luck

BP

5x62.5
5x70
5x77.5
5x87.5
5x97.5 (PR)

jep alle reps gehaald, en mijn kont bleef heel de tijd op de bank.

TIP: ik heb iets opgemerkt waardoor mijn bench beter is geworden:

Doe al je sets buiten de laatste met Fat gripz of een Fat bar.

Ik heb gemerkt dat de laatste set dan echt een pak minder zwaar voelt en dat je de bar dan ook veel beter kunt grippen. Tis maar een tip je ziet maar wat je er mee doet :D dit heb ik voor het eerst geprobeerd op vrijdag en toen heb ik 10kg op mijn pr kunnen plakken dus kdenk wel dat het werkt :)

Pull ups (Fat gripz)

5x5 BW+2.5kg

Dips

5x20kg
5x22.5kg
5x25kg

Dips had ik echt bijna niet gehaald! mss de eerste 2 setjes wat minder zwoar maken :)

Nice PR. Zal wel goed zijn om een tijdje weg te blijven van de belastende oefeningen.
Evt. verloren kracht herwin je in no-time! :)

shit man, heftige trainingen! Nice volume PR op de bench! :D

Maar euh... wat bedoel je met Fat grip pull ups? i dont understand ???

Nice PR. Zal wel goed zijn om een tijdje weg te blijven van de belastende oefeningen.
Evt. verloren kracht herwin je in no-time! :)

idd, een weekje rust zal niet al te veel kwaad kunnen :D thx!

shit man, heftige trainingen! Nice volume PR op de bench! :D

Maar euh... wat bedoel je met Fat grip pull ups? i dont understand ???

wel dat ik pull ups doe met de fat gripz om de pull up bar, echt killer voor de grip :) en thx!

mooie Pr !

thx!!

Nieuwe training, nieuwe Pr!!

MP

5x45
5x50
5x55
5x62.5 (pr!!)

wee, van de eerste keer!! de laatste rep duurde mss wel een uur maar kheb het in 1 keer gedoan!! kheb het op film als je het wilt zien :D

Verder heb ik mijn powerclean techniek wat getest, met 40kg zag het er 'clean' uit (:knipoog:) met 50kg minder, tot ik erachter kwam dat ik explosiever moest trekken. Khad het gefilmd en op zich zag het er wel goed uit. Ga ik zeker in mijn volgend schema steken, kzou graag bumper plates willen wel :o

ook nog wat gripwerk gedaan met grippers

auto banden als bumpers jeweettoch

haha daar heb je een punt, moet ik maar eens snel wat autobanden fixen :D

wtf elke keer haal je het maar net met bench, en toch lukt elke keer 2,5kg verhogen???
****ing nice! bijna 5x100 :D

mooie trainingen! welk schema volg je eigenlijk?

wtf elke keer haal je het maar net met bench, en toch lukt elke keer 2,5kg verhogen???
****ing nice! bijna 5x100 :D

jonguh geloof me, ik ben even verbaasd als jij dat mijn bench zo goed gaat :D Maar ik denk dat het gewoon aan verschillende factoren ligt:
- Kbench nu PL style, en die techniek ligt mij echt super!
- Wetende dat je de triple hebt gehaald op vrijdag is erg motiverend voor maandag
- veel melk voor de recuperatie
- zware mentale focus (te danken aan Brooks Kubik's Dinsaur training)
- Fat gripz op de eerste sets en gewone bar op de laatste set waardoor hij minder zwaar aanvoelt.

mooie trainingen! welk schema volg je eigenlijk?

Bill Starr Intermediate (madcow 5x5) kdacht dat jij dat wist :D

Ben wel benieuwd naar je filmpje. Mocht het niet te veel werk zijn: uploaden!:D

dam Guts.. you make me feel weak :D sterke training man!

Terug
Naar boven