MuscleMeat

Guts Forever

  • Topic starter Guts
  • Startdatum
  • Reacties 4K
  • Weergaven 116K
  • Volgers 64

Bezoekers in dit topic

thx :D
 
sick die 3x100, gaat hardd!
 
what can i say... hero!
 
thx :D

ps: vandaag Bart De Wever gezien in het wijnegem shoppingscenter :D
 
Je hebt hem toch tips gevraagd over hoe je moet bulken?:p
 
die BDW zit sowieso aan de creatine jonguh, das geen natural zuh!
 
maandag training!

SQ

5x62,5
5x70
5x77,5
5x87,5
5x100

PIJN IS WEG HIP HOI!!! :D :D :D laten we hopen dat ze niet meer terugkomt maar deze Squats waren in iig pijnloos (buiten de pijn van het harde werk ;) )

BP

5x62,5
5x70
5x77,5
5x87,5
4x100

ai ai spijtig, de 5x100 proved too much :) normaal zou ik dit erg vinden maar Ik weet dat ik alles heb gegeven en dat het mentaal goed zat, dus het was gewoon te zwaar.

BOR

5x57,5
5x62,5
5x67,5
5x72,5
5x77,5

Dips zijn voor woensdag, wou die spieren wat rust gunnen :)

Tijd voor een Deload op de bench, weet iemand hoe ver ik terug moet deloaden? nog nooit gedaan :trollface:

kheb ook een filmpje van de bench fail, u wanna see me cry and die? :)
 
freakin nice :-) misschien gewoon terug de 3 en 5 keer 100 proberen voor de deload? Of slecht plan?

Gimme de muvee :-)
 
http://youtu.be/P4IWr-ZGsgw
ale hier bishes :) Nudat ik het filmpje nog eens bekijk zat ik er precies toch niet zo goed in vandaag! Scheve uitpak en trillende armpjes ??? mss te lang tegen mijn max aan geduwd, deload terug naar 92.5 :)

---------- Post toegevoegd Mon 31 Oct 2011 om 16:23 ----------

filmpje moet je naar ong een minuut skippen, want dees is een lange :)
 
Laatst bewerkt:
wel epic dat filmpje :D jammer van die laatste rep man, maar toch netjes hoor!
 
haters gonna hate :-) wel sterke reps vind ik, beetje onstabiel, maar blijft 100kg natuurlijk :-) and pleaze brotha, learn how to post muveez ;-)
 
You're on!
Elke nieuwe Bench pr met vid, Aight? :D
Ik pak 110kg deze week zeker :D Daarna zal het wat trager gaan.
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Hahaaa harde press toch hoor! Rippetoe stelt bij zijn schema 10% voor, lijkt me een goeie guideline!
 
Hoe relaxed hé, zo'n powerding thuis. Jaloers!

Deloaden doe ik meestal op 50 à 60 procent van 1RM, paar easy setjes. Wel bloed naar de spiergroepen pompen, maar geen echte inspanning plegen.
 
If you miss reps, keep the weight constant the next week and don't move it up until you get all 5x5. When you eventually stall on the majority of lifts, and you will, meaning something like several weeks of no progress in that you can't add reps or weight, you'll have to reset lower back several weeks and begin again. If it's just one lift that has you stuck, reset on that and work up again but don't restart the whole program.
Ik zou dus nog een keer proberen, of als het duidelijk is dat je het in enkele weken ook niet zal halen, enkel je bench een week of 3 terugzetten.
 
wel epic dat filmpje :D jammer van die laatste rep man, maar toch netjes hoor!
thx!
haters gonna hate :-) wel sterke reps vind ik, beetje onstabiel, maar blijft 100kg natuurlijk :-) and pleaze brotha, learn how to post muveez ;-)
I still can't seem to get it right huh xD

Hahaaa harde press toch hoor! Rippetoe stelt bij zijn schema 10% voor, lijkt me een goeie guideline!

Hoe relaxed hé, zo'n powerding thuis. Jaloers!

Deloaden doe ik meestal op 50 à 60 procent van 1RM, paar easy setjes. Wel bloed naar de spiergroepen pompen, maar geen echte inspanning plegen.

Ik zou dus nog een keer proberen, of als het duidelijk is dat je het in enkele weken ook niet zal halen, enkel je bench een week of 3 terugzetten.

Ok Ik ga gewoon nog eens proberen. Dus ik probeer de 5x100 te halen maar dan is het echt wel tijd voor een deload, tis niet mijn stijl om snel naar deloads te grijpen maar ik denk dat mijn bench spiertjuhs dat wel zullen apprecieren. (deload naar 92.5kg)
 
Zo'n deload (eigenlijk reset) is niet weak, maar das slim! Das wat er nodig is om lineaire progressie te blijven maken! Natuurlijk moet je nog wel minstens 1x er gewoon op hakken en die 5x100 binnen proberen te knallen :D
 
Back
Naar boven