MuscleMeat

Guts Forever

  • Topic starter Guts
  • Startdatum
  • Reacties 4K
  • Weergaven 115K
  • Volgers 64

Bezoekers in dit topic

hou jij je shakebeker maar in het oog of ik flik je wat ik Jimmy Laureys heb geflikt

:roflol:

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

WENDLER CYCLE 7 W3 T3

gisteren veel pintjes gedronken en amper geslapen dus wasn't really feeling it

DL
3x185kg
moest single zijn, voelde redelijk zwaar, maar zonder WL schoenen gaat het wel nicer dan met

SQ
15x112.5kg
moeizaam
doe nu elke week een andere rep range, eerst 25, dan 20, dan 15

SECRET WEAPON HOLDS
10x25kg
machine gaat het bijna begeven, dus dit gaat niet meer lukken, ga het vervangen door strap holds met gripper

TELEGRAPH KEY NEGATIVES
15x6.75kg

AB ROLLOUTS

volgende week vakantie, dus ga niet altijd kunnen trainen, ma er is wel een gym achter het hotel die alles heeft dus ik zal er wel een deloadtraininkje in kunnen proppen :)
quote for next page


do you even deadlift brah
 
:roflol:

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------


quote for next page


do you even deadlift brah

denk dat iedereen nu al wel doorheeft dat mijn DL/SQ verhouding een beetje wack is :D ma op zich heb ik er nog niet veel nadeel van ondervonden, tire flips en atlas stones red ik door sterke benen en UB is altijd inorde geweest. het enige (SM-gerelateerde) nadeel dat ik schijnbaar ondervind is carry-events, maar ik weet niet of dat uberhaupt aan de DL gelinkt kan worden
 
denk dat iedereen nu al wel doorheeft dat mijn DL/SQ verhouding een beetje wack is :D ma op zich heb ik er nog niet veel nadeel van ondervonden, tire flips en atlas stones red ik door sterke benen en UB is altijd inorde geweest. het enige (SM-gerelateerde) nadeel dat ik schijnbaar ondervind is carry-events, maar ik weet niet of dat uberhaupt aan de DL gelinkt kan worden

wij zijn tegenpolen qua dl / sq verhouding

maar ik ervaar ook nadeel bij loop events door zwakke squat,
 
gatz, stiekem verhogen wij de events met 5000 % om een beetje uitdaging te creëren voor u

dusja, je bent zwak
 
gatz, stiekem verhogen wij de events met 5000 % om een beetje uitdaging te creëren voor u

dusja, je bent zwak

zoals we bij jou schijven eraf halen om je goed te laten voelen?
 
hallo faggots, ik ben terug! was gisteren al terug maar was zo brak na een weekje zuipen en bingen in NYC met een dikke jetlag erbovenop, dus pas vandaag getraind

WENDLER CYCLE 8 W1 T1

SQ beltless
6x140

ging nog wel, moest een vijfje zijn

SLDL
15x100
easy maar weinig energie

WRIST ROLLER
2x40kg


Heb in NY ook getraind, mijn hotel had een gym achter de hoek waar ik gratis mocht trainen, gym van 5 verdiepen met zwembad, vol liftende negers. Had er wat gesquat, geSLDL'd, dips en pull ups. Grappig was dat mijn benen helemaal opstijfden na die squats, had zoveel gewandeld in de stad en dat zijn mijn beentjes niet gewoon :D

26 april heb ik mijn wedstrijd in Heerlen, ik kan zondag niet naar SMTK om te trainen omdat ik moet werken, dus ik zal een andere dag moeten vinden want ik wil toch nog minstens 1x events trainen voor de wedstrijd



ook ga ik na mijn wedstrijd wss stoppen met Wendler en een eigen geschreven Wendler-based programma volgen, wendler is goed voor mij geweest maar wil het eens wat anders gaan aanpakken :)

---------- Toegevoegd om 21:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:39 ----------

65303403-2154-46bb-8091-2bd281867968_zpsaa83a0a4.jpg


nieuw speeltje! kom maar op met die gripgains
 
WENDLER CYCLE 8 W1 T2

FAT BAR MP
5x50
3x60
3x70
4x80

aww geen vijfje, beetje spijtig maar heb al redelijk wat gains gemaakt op MP met wendler, maar hier stopt het dan. Die 90kg is me nu al meer dan een jaar aan het eluden

PULL UPS
4x20kg

**** pull ups

DIPS
8x25kg
jeej dips

PULL UP NEG
6x30kg

DIP NEG
6x50kg
 
  • Like
Waarderingen: FTIO
Hoe gebruik je dat speeltje?

Die week NYC klinkt goed man! Heb je het naar je zin gehad?

Verder wel een k*t training man, ik wens je sterkte bij je wedstrijd.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ze hadden ons in een suite gestoken omdat onze kamers nog niet klaar waren, 200m* in midtown manhattan :D
heb het wel naar m'n zin gehad joa

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=BrE9MJn0lss

met die gripmachine kun je reps, holds, negatives doen, wat je maar wil :)
 
Ziet er beide goed uit!
 
WENDLER CYCLE 8 W1 T3

drie trainingsdagen na elkaar, living on the edge

DL
5x165kg

SQ
25x100
sander


sander

sander

GRIP MACHINE

beetje spelen, wat reps, wat negatives, voelt goed

TELEGRAPH KEY

11x5kg

AB WHEEL
10kg op de rug, wat reps
 
Pfooeeeehhhh 25 x 100 :D

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------

Wat is er met Sandor?
 
Pfooeeeehhhh 25 x 100 :D

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------

Wat is er met Sandor?

dat hij zijn tandjes niet poetst, niet achter zijn oren kuist en zijn 20 reppers niet doet!
 
WENDLER CYCLE 8 W1 T3

drie trainingsdagen na elkaar, living on the edge

DL
5x165kg

SQ
25x100
sander


sander

sander

GRIP MACHINE

beetje spelen, wat reps, wat negatives, voelt goed

TELEGRAPH KEY

11x5kg

AB WHEEL
10kg op de rug, wat reps

Pfooeeeehhhh 25 x 100 :D

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------

Wat is er met Sandor?

dat hij zijn tandjes niet poetst, niet achter zijn oren kuist en zijn 20 reppers niet doet!

:roflol:


Ja ik lees nog steeds je log! :mad:
 
Achter zijn oren kuisen :roflol: :roflol: :roflol:
 
WENDLER CYCLE 8 W2 T1

SQ beltless

5x60
3x100
3x120
1x130
1x140
7x150kg PR

recognize

SLDL (niet van op verhoogje)
20x107.5

WRIST ROLLER
2x45kg

goeie tren, alles voelde steruk, vooral skwet dan
 
goeie skwet idd
 
WENDLER CYCLE 8 W2 T2

deze training was helemaal niet naar schema omdat ik zaterdag wedstrijd heb en niet te zwaar ging gaan

clean&jerk
paar reps op 90kg, easy

pull ups
dips

morgen lichte DL, lichte SQ

waarschijnlijk is dit de laatste week wendler voor mij
de week na de wedstrijd mss maxen en daarna een wendleresque schema van eigen makelij (als dit al niet zoiets was)
 
Back
Naar boven