MuscleMeat

Guts Forever (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

still going strong there. Succes!
 
ahhh waar waren de tijden dat ik 110 benchte :rolleyes: nee tis duidelijk, borst is helemaal op, Volgende week deload

Those good old days..

:D Geef binnenkort WSB toch maar eens een kans, minder ingewikkeld dan je denkt! Ik denk dat je er gewoon wat moet inkomen, zo voelt het toch bij mij nu ik het al 4-5 maanden doe en nog altijd niet alles juist heb (maar toch al wat progressie heb gemaakt!)
 
kwenie ik heb er gewoon zo mijn bedenkingen bij, ten eerste vind ik dat WSB methodes weggelegd zijn voor uiterst gevorderden, we spreken hier over mensen die 300kg benchen, en proberen naar 301 te gaan bij wijze van spreken :) moest ik ooit tegen mijn natuurlijke limiet aanbotsen van wat fysiek mogelijk is (zoals die mannen), zou ik WSB een kans geven, maar nu hou ik het liever bij simpele strength training programma's :)
 
kwenie ik heb er gewoon zo mijn bedenkingen bij, ten eerste vind ik dat WSB methodes weggelegd zijn voor uiterst gevorderden, we spreken hier over mensen die 300kg benchen, en proberen naar 301 te gaan bij wijze van spreken :) moest ik ooit tegen mijn natuurlijke limiet aanbotsen van wat fysiek mogelijk is (zoals die mannen), zou ik WSB een kans geven, maar nu hou ik het liever bij simpele strength training programma's :)

Zou het voor jou mss nog simpel houden idd. Maar je zegt het boek te hebben gelezen ? Dan weet je dat WSB niet per se voor de elite is.

Grtz
 
toch een nette training hoor kerel, en misschien gaat het na de deload wel weer omhoog toch?
 
2x102,5kg is toch netjes brah
maar als het niet goed voelt, deloaden en wat anders proberen.

DE / ME op de 3 lifts werkt bij mij erg goed, misschien een idee?
 
toch een nette training hoor kerel, en misschien gaat het na de deload wel weer omhoog toch?

Zo zou het moeten zijn e :D

2x102,5kg is toch netjes brah
maar als het niet goed voelt, deloaden en wat anders proberen.

DE / ME op de 3 lifts werkt bij mij erg goed, misschien een idee?

DE/ME? :)
 
dynamic effort / max effort

bij DE dus gewoon beetje heavy sets draaien (van failure afblijven)
bv beetje 5jes met elke keer iets zwaarder.

ME opbouwen naar een heavy single/double/triple of 2x2 / 3x3

en dan nog speedbench een dag in de week 6x3@70%
 
oh nu snap ik het, jij ben ook een WSB fan precies? :D meh, voor mij werkt lineaire progressie nog steeds en zolang dat werkt blijf ik daarbij, besides, ik ben nog niet lang genoeg bezig met KT om te voelen hoe het is om tegen een plafond aan te duwen of iets dergelijks snap je :)
 
nee, had dit gelezen ergens en het werkt erg goed :)
ik ben wel al een paar keer vastgelopen, bij jou gaat het erg lekker!
maarja toen was ik 15 ofzo + gainde niet genoeg gewicht.
 
maandag training!

SQ

5x65
5x72.5
5x80
5x90
5x102.5

stevig :)

BP

5x55
5x62,5
5x70
5x80
5x92,5

heerlijk rustig zo'n deloadje :)

BOR

5x60
5x65
5x70
5x75
5x80

Dips

5x20
5x20

Zware steek in mijn borst gekregen tijdens de laatste set, denkik iets in mijn linkerborst verrokken, doet nu nog pijn :o we zullen zien wat het morgen zegt, damn mijn tietjes krijgen het zwaar te verduren de laatste tijd :D
 
deloadje met 5x92,5. Sterk!
 
lol deloadje :-) r u serial? ;-) dam tight!
 
dead serial ma man :mad:
 
ah... ms heb ik iets te weinig ge deload :D
 
hey hey, wat vinden jullie van dit schema? Tis los gebaseerd op het Squats and Milk schema:

MA:

- Squats 1x20
- Lichte Pullovers 1x20
- Military Press 5x5
- Pull ups 1xfail

WOE:

- Dumbbell Bench Press 5x5
- Powercleans
- ??? (suggesties?)

VRIJ:

- Squats 1x20
- Lichte Pullovers 1x20
- Military Press 4x5 + 1x3
- Bent Over Rows 5x5

Zo Pak ik mijn zwakke Squat aan EN mijn Military Press zal sneller omhoog gaan :) Ik wou mss ergens nog SLDL insteken maar weet niet of dat op woensdag zou gaan, comments? suggesties? liefdesverklaringen?

Training rond 4u, eerst les :)
 
geen deadlifts = fail
 
20 reps squat? 1 set? lijkt me bagger
doe nou gewoon ME /DE / speed trainingen, ga je hard op! :D
 
Back
Naar boven