AndroidHealthClinic

Guts Forever

Bezoekers in dit topic

170kg powerclean zou ook hard zijn :D
 
Mooie training.
Hoe bevalt de powerclean? Heb hem nog nooit gedaan uit schrik.:p (komaan warres, zoek hier maar eens een tof prentje bij:D)
 
Mooie training.
Hoe bevalt de powerclean? Heb hem nog nooit gedaan uit schrik.:p (komaan warres, zoek hier maar eens een tof prentje bij:D)

I dont always troll ;) sjit Guts, die 70 ging echt e-a-s-y :D hier zit meer in!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Mooie training.
Hoe bevalt de powerclean? Heb hem nog nooit gedaan uit schrik.:p (komaan warres, zoek hier maar eens een tof prentje bij:D)

Oh ik vind hem superleuk eigelijk, en mijn traps zijn nu SUPERstijf na mss 10 reps ofzo :D hij is echt niet gevaarlijk ofzo, je moet gewoon je polsen goed opwarmen, maar ik wil hem gewoon veel gaan beginnen doen omdat je deadlift er aanzienlijk sterker van wordt.
I dont always troll ;) sjit Guts, die 70 ging echt e-a-s-y :D hier zit meer in!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

haha! je moet ook maar beginnen powercleanen!! in de DVD van Rippetoe wordt het perfect uitgelegd!! kben nu de snatch aant (trachten) te leren :)
 
netjes Guts. ook al de 80kg.
we staan echt gelijk met alle stats zowat (alleen bw/lengte niet )
 
tja mijn lengte kan ik weinig aan doen e :( j/k, het zou wel eens kunnen dat ons gewicht en lengte evenredig zijn aan elkaar e :) it's a race to the top! staredown, you and me :mad:
 
maandag training

SQ

20x82,5

Hard! gefilmd ook trouwens :)

Breathing Pullovers

MP

3x40
3x45
3x50
3x57,5
3x57,5

Fat grip Pull Ups

10xBW
9xBW
5xBW

We gaan vooruit!

Barbell Curls

5x27,5
5x32,5
5x35
5x42,5

hard, ooit hoop ik 60 te curlen xD
 
maandag training
Squat 20x82,5

strict press

40
45
50
57,5
57,5

fat bar pullup

10
9
5


bb curls

27,5
32,5
35
42,5

Fixed ? :p

EDIT: u editted or weird forum shit
 
  • Like
Waarderingen: Guts
ik was nog bezig met het te editten :) maar bedankt voor de bezorgdheid :D
 
mooi uitgevoerde powerclean;) en zalig wel datge een hexbar thuis hebt! gebruik je dat veel?

En bedankt voor het welkom;)
 
mooi uitgevoerde powerclean;) en zalig wel datge een hexbar thuis hebt! gebruik je dat veel?

En bedankt voor het welkom;)

in dit schema doe ik hex bar deadlifts op woensdag, tis zwaarder dan ik dacht, omdat er geen barbell voor je schenen zit gaat je lichaam automatisch dieper door de knieen om een rechte rug te bekomen. Dat geeft een aangenaam gevoel voor de onderrug, maar maakt het natuurlijk wel zwaarder voor de beentjes :D
 
20x82.5 > 4x140
 
net filmpje gezien, twas 21x82.5 I no can count :trollface:
 
easy allemaal :p
 
tja mijn lengte kan ik weinig aan doen e :( j/k, het zou wel eens kunnen dat ons gewicht en lengte evenredig zijn aan elkaar e :) it's a race to the top! staredown, you and me :mad:

maar jij bent al een oude lul en ik ben nog lekker jong
:trollface:

---------- Post toegevoegd Mon 26 Dec 2011 om 20:49 ----------

ze gaan lekker easy man!
 
Back
Naar boven