AndroidHealthClinic

Guts Forever

  • Topic starter Guts
  • Startdatum
  • Reacties 4K
  • Weergaven 116K
  • Volgers 64

Bezoekers in dit topic

traininkje van vandaag

BP MAX

5x35
3x50
2x60
1x72.5
1x82.5
1x92.5
1x102.5
1x110 Merkte hier dat ik niet 'in the zone' was, ging trager dan de vorige keer
0x115

hah, raar, ik zal te haastig geweest zijn, kan er niet altijd 5kg blijve bijplakken e, gelukkig heb ik niet gefailt op de 110, DAT zou pas erg geweest zijn. kga gew verder trainen en binnen een maandje of 2 eens proberen met 112.5.

Hex Bar DL

4x92,5
4x102,5
4x117,5
4x132,5

proberen dit schema 4x150 te halen, en dan eens kijken wat er met de regular DL gebeurt :)

Dips

3x12

tja rustige training, bijna niet gezweet :D
 
^ nope, ze haat het zelfs dat ik train :) maar ze weet nu al wel dat ze me niet moet laten kiezen tussen trainen en haar :D dus ze heeft het opgegeven en zo laat me doen, maar ze staat er nog altijd niet helemaal achter

n/c :D

nice dat je dat hebt kunnen bereiken! :p
is k*t als je daar hele tijd gezaag over krijgt (know the feeling)
 
  • Like
Waarderingen: Guts
nice dat je dat hebt kunnen bereiken! :p
is k*t als je daar hele tijd gezaag over krijgt (know the feeling)

Tja je moet nu ni denken dat ik er goed vanaf kom hoor :D kben gewoon al blij dat ze weet dat ze me met rust laat tijdens het trainen etc, maar ze ziet het nog altijd als een 'obsessie' of een 'verslaving' ipv een passie, wijven in het algemeen snappen dat precies niet dat je heel gepassioneerd bezig kunt zijn met iets zonder dat het obsessief is :o

ma ja kben echt jaloers op mannen als Derek Poundstone en die andere Strongmen, BB'ers etc, die hun vrouwen steunen hun mannen 100% in hun levenstijl!!
 
word of advise: neem ze volgend jaar mee naar een wedstrijd :) she go crazy for you ^^
 
vrouwen en serieus trainen gaat ook niet samen;)
wel lekker bench neergezet!
 
^het had eigelijk meer dan 110 moeten zijn maar toch bedankt :')
 
lekker toch hoor die 110kg bench!
 
  • Like
Waarderingen: Guts
AANDACHT AANDACHT

ik heb een gestoord goeie site gevonden voor weightlifting shoes

[Link niet meer beschikbaar]

je kunt er adidas WL/PL schoenen kopen voor 60 euro!! Das goedkoper dan de meeste Do-wins. Het gaat niet op de Power Perfect II, maar de nog veel voordeligere Adidas Power Lift trainers, ze zien er bijna exact hetzelfde uit maar er is wss enkel verschil in materiaal.

NU MIJN VRAAG:

Is er iemand in vlaanderen die mss een paar wilt bestellen met mij? :) Als je boven de 100 euro besteld zijn de verzendkosten gratis, en met 1 paar kom ik er niet. Dus als je geintresseerd bent PM me dan maar!!!!
 
en ook nog even een traininkje

SQ

20x70

pfoe, echt een raar gevoel, tegen rep 15 krijg je zo allemaal tintelingen over je lichaam, kben benieuwd wat 20x100 zal zeggen :D volgende week trouwens 77.5 en 80kg, vanaf dan gewoon +2.5

Breathing Pullovers

MP

5x35
5x40
5x45
3x55
1x57.5

nog altijd geen probleem :)

Pull Ups

3x5 BW
1x3 BW+11.25kg (zonder Fat gripz)
 
doe je 20x70 zonder opwarming of zet je de opwarming er gewoon niet bij?:p
 
20x70kg moet easy zijn! wel doorzetten natuurljik
wel intressant schema trouwens. ga voor de 20x100kg zou ik zeggen :D
 
doe je 20x70 zonder opwarming of zet je de opwarming er gewoon niet bij?:p

veel opwarmen met bw, stretchen, squatten met de bar en dan 5x60 :) is voor mij genoeg.

20x70kg moet easy zijn! wel doorzetten natuurljik
wel intressant schema trouwens. ga voor de 20x100kg zou ik zeggen :D

jij weet hoe wij doen ;)
 
nieuwe training, had er zin in vandaag ondanks wat gezeur aan mijn linkerknie for some reason.

SQ

20x75

intens, intens

Breathing Pullovers

MP

3x37,5
3x42,5
3x47,5
3x55
3x55

eazy

Fat Grip Pull Ups

10xBW
8xBW
4xBW

eerste 2 sets zitten goed, op weg naar de 3x10, eens ik 2x10 heb is het enkel nog focussen op de laatste set :)

Barbell Curls

5x25
5x30
5x32,5
5x42,5

niet 'fat' gedaan omdat mijn voorarmen in echt verkrampt waren, gewoon lukte wel.
 
20x 75 poeeh zwaar man!
moet je de hele tijd met setjes van 20 werken... dat is echt niet te doen man:eek:
 
jup, elke maandag en vrijdag, tis zwaar, maar ik WEET dat het zal lonen :)
 
20x75 is al mooi :) zou mooi zijn als dit zo blijft gaan!

don't forget the vitamine c!! :p
 
kheb genoeg stash voor 2 maanden brah, I'm safe :D
 
kheb mij nieuwe barbell!! Hij is stevig, redelijk recht en veert echt lekker :D (eventjes tot 220kg geladen). Kan niet wachten om ermee te powercleanen, presses en te deadliften!! :)
 
welke had je ervoor?
 
mijn eerste is zo'n schijtding van fitness seller :) was al scheef voor ik hem had gebruikt en weegt ook niet exact 20kg
 
Back
Naar boven