Fitness Seller

Guts Forever

• Topic Starter Topic Starter
we zijn allemaal een beetje superdude e :D kwas gewoon verbaasd dat ik mijn bench nog zo hoog heb kunnen brengen ondanks dat het reeds mijn hoogste stat was (in verhouding). Mijn squatgains daarentegen zijn nog eerder noobgains :D

Laatst bewerkt:
goh mijn progressie, eens kijken

Squat: 1x100 --> 2x130
Bench Press: 1x100 --> 5x100 (vind ik persoonlijk mijn beste vooruitgang)
deadlift 1x140: --> 5x140
Strict Press: 8x50 --> 5x65

Doelen voor volgend jaar:

SQ: 180
BP: 120
DL: 200

kdenk wel dat ik deze doelen haal, moest ik er 1tje niet halen dan was het de DL (volgend jaar wordt de focus op Squats gezet :) )

mooie progressie man! beste vooruitgang zou ik dan eerder aan sq of mp geven :rolleyes: good luck met de doelen zou ik zeggen! (en dan vooral met squat ;) )

thx!!!

weer een nette training, 20x87,5kg vind ik echt al hoog man!
succes met je doelen in 2012

wanneer staat de 20x100 gepland?

binnen 2 vrijdagen, kzie het volledig zitten :cool:

correctie: hij staat op de derde maandag van nu

20x100... dat is kotsneigingen krijgen denk ik :D
Zou zelf ook wat meer moeten high-reppen, maar dat is zo vermoeiend :o

en dan te bedenken dat ik 100kg 2x skwat:(

20x100... dat is kotsneigingen krijgen denk ik :D
Zou zelf ook wat meer moeten high-reppen, maar dat is zo vermoeiend :o

ja high reppen is echt helemaal annders dan eender welk ander squatprogramma. Ik kan nog niet zeggen wat de resultaten van dit schema zullen zijn, maar ik denk echt wel dat het iets zal opleveren :) 1 ding merk ik al wel, ik sta een stuk droger sinds ik met 20reppers ben begonnen, ondanks dat ik evenveel eet ;)

en dan te bedenken dat ik 100kg 2x skwat:(

dat waren ook mijn stats toen ik met Madcow begon, hou je aan het schema en in no time squat je de 100 zoveel je wil ;)

bwa tot kotsen zal het wel niet komen hoor :) maar ik kan nog niet spreken tot ik de 100 haal.

Waar ik het meeste schrik voor had, was dat ik na de squats gewoon helemaal uitgeteld zou zijn, en geen fut meer zou hebben om ng te pressen of iets anders, maar tot nu toe is dat echt wel meegevallen, gewoon even uitpuffen zoals wauter zegt en pullovers doen, dat helpt enorm om de ribbenkast open te zetten en diep te ademen (ga ik in het vervolg altijd na zware squatsessies doen ;) )

maandag training!

SQ

20x90

Damn, deze was eigelijk wel moeilijk :P mentaal doet zo'n set van 20 toch wel wat met je xD, je lichaam geeft je ZOVEEL signalen dat het wilt stoppen, opgeven, maar dat is net het mooie aan 20 reppers vind ik, je negeert alle pijn en je knalt gewoon door, doet me trouwens denken aan een quote van Rippetoe over 20 reppers:

"On resting in between reps: It varies with the length of the set. 5s or fewer get a breath to reset. Longer sets might take 2 breaths. During the last few reps of a true 20RM squat, just do what Jesus tells you.
Trust me, if you do an honest 20 rep program, at some point Jesus will talk to you. On the last day of the program, he asked if he could work in."

Breathing Pullovers

MP

3x42,5
3x47,5
3x52,5
3x60
3x60

Nice

Fat Bar Pull Ups

10xBW
10xBW PR
7xBW

nice squats :D

kga die pullovers ook es proberen, hoeveel reps doet ge dan?

Toch respect!

• Like
Waarderingen: Guts
netjes 20x90kg!
20x100kg gaat moeilijk worden...
anders even inspiratie vragen aan G-men (Gijs Boeijen) hij deed al 20x180kg en 14x200kg :)

holy shiat!! :eek:

Terug
Naar boven