AndroidHealthClinic

Guts Forever

Bezoekers in dit topic

:fuu:

doe het maar rustig aan dinsdag, niks forceren :trollface:
 
goede squats!
ben benieuwd naar de 95kg filmpje :D
 
twordt pijnlijk iig :D
 
Lees net ff een stukje terug, maar veel PL'ers, like eddine en chopperbob dl'en ook op turnschoentjes, heb t afgelopen NK ook gedaan, en t is net alsof je geen schoen aan hebt :D (al waten ze 4 maten te klein, maar dat terzijde)
 
oh nice :) morgen eens kijken bij de plaatselijke brolschoenenwinkel :) thx vr de tip!
 
ok vandaag al getraind, ik moet snel weg dus ik typ dit even :)

SQ

20x95

pullovers

MP

3x45
3x50
3x55
3x62,5
3x62,5
1x75 PR

sry joris, kon het niet laten :D filmpjes van squat en MP komen vnv

fat grip Pull Ups

10xbw
10xbw
8xbw

goeie training, en dat voor heel slecht en kort geslapen te hebben :) filmpjes komen vnv!!
 
Bijna de 20x100!:D

En we zullen een nieuwe challenge moeten maken als ik terug begin met trainen (nog een weekje!:D) Want nu is het wel al verloren voor mij!:p
 
Schouders zijn een beetje dominant? :p
Wat ik zelf doe (deed, bijna 2 maanden niet meer gepressed), is de eerste rep cleanen. Maakt het lichaam precies wakker, en ben dan lekker agressief. Dan press ik meer dan uit het rack :cool:
 
Clean maakt cns wakker idd

:fuu:

@ uw mp
 
Schouders zijn een beetje dominant? :p
Wat ik zelf doe (deed, bijna 2 maanden niet meer gepressed), is de eerste rep cleanen. Maakt het lichaam precies wakker, en ben dan lekker agressief. Dan press ik meer dan uit het rack :cool:

sjiiit guts, harde press! ben benieuwd naar de muvee :D

Vsral, ik heb hetzelfde, als ik eerste clean gaat die vele vlotter, maar is eigenlijk een weakness vd schouders :o
 
Clean maakt cns wakker idd

:fuu:

@ uw mp

is eigelijk een beetje jouw schuld, als je niet had gezegd dat je ging maxen had ik het ook niet gedaan :D

@ de rest: Ik doe eigelijk nooit clean & presses, omdat vers van de racks mij minder vermoeiend lijkt en ik de polsen ook zo weinig mogelijk wil belasten omdat pressen zelf al zwaar is :)
 
Normale mensen (/ mensen met normale verhouding krachtstats :p) hebben normaal niet (heel) veel moeite om het gewicht te cleanen waarmee ze gaan pressen :o

En juist omdat je explosief moet zijn schrik je je cns beetje wakker, wat het hele lichaam voorbereidt op zwaar fysiek werk.
Zelfde geld voor jezelf helemaal opfokken voor een lift. Het heeft zeker meer dan alleen een mentaal gevolg voor de lift
 
20x 95 kan ik toch niet denk ik :o

Nice schijvenrack naast je kooi. Fietsenrek (hoe duur/ waar gehaald? :o)
 
20x 95 kan ik toch niet denk ik :o

Nice schijvenrack naast je kooi. Fietsenrek (hoe duur/ waar gehaald? :o)

geen flauw idee want ik heb het gevonden hier op zolder :D maar in de makro heb je die dingen wel
 
Damn Guts ****ing ubermensch mode! Zit bij die MP nog wel wat in ook :) Echt een goeie progressie.

Btw, getting buffer en buffer brah no homo
 
hahaha thx :D kben nochtans geen kg bijgekomen ;) maar mijn bf is wel licht gedaald dus dat kan een gain in musclez betekenen
 
sjit kerel, strakke vids man :) die squats beginnen ook wel lekker te worden ;) en inderdaad buffness alom ^^
 
Back
Naar boven