jonggeleerd
Huge Freak
- Waardering
- 374
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
das niet helemaal waar hoor, maar ik ben gewoon te snel gestopt om resultaat te boeken, als je met ECHT zware gewichten gaat 20 reppen, dan ga je wel krachtgains maken, maar 100kg was nog geen 80% van mijn 1rm dus daarom had ik geen resultaat denkik, ik ga 20 reppers blijven doen, ik moet ze gewoon harder gaan werken voor een kortere periode (6weken max)
tis nogal naief om te denken dat high reps geen kracht kunnen bouwen, zolang de intensiteit hoog genoeg is kun je er enorme kracht mee bouwen, probeer ze zelf ook maar en je zult zien dat het geen tijdverpilling is.

gewoon een periode van max 6 weken en veel zwaarder gaan, ik dacht dat 20x100 al badass was maar het was gewoon niet genoeg om de gewenste progressie te maken (want vergeet niet dat ik wel 5kg bij men max heb gedaan door 6 weken alleen 20 reppers te doen) 
nu komt er een ander schema, maar ik ga lekker eigenwijs doen en in de toekomst TOCH 20 reppers doen, omdat ik weet wat het kan doenik verplicht niemand ze te doen hoor, iedereen mag doen wat hij lekker vindt <3 (no homo)

alle comments zijn meer dan welkom. 
Incline was ook wel leuk, de laatste keer dat ik het probeerde was mijn max ergens in de 8x55 regio dus je kunt wel uitrekenen hoe lang dat geleden is
(ong 45 graden trouwens).