Fitness Seller

Guts Forever

Bezoekers in dit topic

Nee, ga nog verder ofcourse, maar dat is ook een keer afgelopen!

Eindig op 3x4x155
Dus 5rm is dan 155 en 145 is 5x5
Sws een deload toch? Match pr in week 4 pas?
 
training van vandaag

SQ
8x140
zwaar!

BP
10x95
niet al te moeilijk, aangenaam verrast na zo lang al niet meer gebencht te hebben

Pull ups
3x5 +5kg
lolz

wrist curls
15x25kg

Reverse Wrist curls
10x20kg nog een beetje te zwaar, 17.5 zal beter gaan

verschrikkelijk geslapen vannacht, dus de training ging niet zo goed als ik wou, volgende keer beter :)
 
8x140 toch netjes guts!
Volgnde keer attempt op 10x140?
 
nu blijf ik op 140 en ga opwerken naar 20 reps :)
 
Netjes oud scheepsmaatje van me
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Serieus? Holy **** 20x140!

zal niet voor volgende week zijn maar ik hoop toch 12 reps te halen :)

heb ook net met de heavygrips gespeeld en ik kon de HG250 sluiten met rechts! dat was me nog nooit gelukt (zelfs vorige maandag niet) dus grip is sterker geworden! :)
 
180 word gesmoked mark my words.
 
you know it buddy! :)
 
zal niet voor volgende week zijn maar ik hoop toch 12 reps te halen :)

heb ook net met de heavygrips gespeeld en ik kon de HG250 sluiten met rechts! dat was me nog nooit gelukt (zelfs vorige maandag niet) dus grip is sterker geworden! :)

In theorie zou je een 20 repper kunnen op 70%. Betekent bij 20x140 max van 200! Tuurlijk ben je dan 1rms niet gewend, maar 180/190 smoke je dan wel :D
 
tis wel dichter bij 75%, scheelt toch al weer iets ;'). een paar weekjes opwerken en dan wen je direct aan de hoge triples enzo :)
 
Ben je van plan om nog eens echt te maxen voor een 1-5RM?
 
niet echt nee, zeker niet in de nabije toekomst, volgens schema doe ik wel 1x8, 1x6 buiten de 20 reppers, dus dat 6je zal dan dienen om gewend te blijven aan relatief hoge gewichten, maar ik ga pas maxen als de 180 absoluut zeker is :)
 
heel korte training

upright rows
10x50kg

Barbell Curls
10x45kg

lateral raises
10x10kg
 
Af en toe maxen (1 tot 5rm) is volgens mij toch belangrijk voor krachtgains via neurale adaptatie te winnen.

10 reppers zijn je spieren wel leeg, maar heb je niet echt moeten strainen op zware gewichten.

Maar tegen dit tempo zit jij eerder aan 200 squat dan mij, dus ik moet zwijgen :(
 
Af en toe maxen (1 tot 5rm) is volgens mij toch belangrijk voor krachtgains via neurale adaptatie te winnen.

10 reppers zijn je spieren wel leeg, maar heb je niet echt moeten strainen op zware gewichten.

Maar tegen dit tempo zit jij eerder aan 200 squat dan mij, dus ik moet zwijgen :(

5x180 = 5 reps 90%, jij moet de 200 pakken dan
 
Back
Naar boven