AndroidHealthClinic

Guts Forever

denk ongeveer 75-80% van je max die 10 reppers idd

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.742
eigelijk is het makkelijk te berekenen want je 10rm is hetzelfde als je 5x5rm :) 83.3333%

• #1.743
training

SQ
10x135
OH U MAD? kwist wel dat vorige week een mentale fail was, er zat volgens mij zelfs nog wat in de tank, volgende week 140 bebe

Pull ups
8xBW+5kg
mooie pullups, gay weight

Penny pinch lift
10x8.75kg
8x8.75kg
oh een fail? interessant!

goeie training

nette squat man.

170'ish moet er sowieso wel inzitten imo

• #1.746
als ik de 140 doe dan wel, dan zeker en vast :) man ik heb terug de smaak te pakken, 180 squat gaat er nog aan voor het einde vant jaar gegarandeerd

• #1.747
heel kort traininkje

Lateral raises
10x10kg
Barbell Curls
10x42,5kg nice
Upright Rows
10x45kg

klein tussendoortrainkje, vrijdag het echte werk, 155kgx10 DL

• #1.748
training van vandaag

MP
warmup
6x75
1x75 PP

dafuq? exact hetzelfde als vorige week :') gewicht is nog iets te hoog om voldoende mee te reppen

1x85
toch nog sterk dat ik mijn PR trek na die zware set, dus wss ben ik toch wat sterker geworden ;')

DL
10x155
moest na rep 5 mijn straps aandoen want ik merkte dat mijn grip ging failen, gelukkig had ik ze al rond mijn pols dus geen tijd verloren :)

Barbell Bent arm Pullover
10x40kg

direct erna Dumbbell Rows
10x42.5kg

eens kijken of dit soreness in de lats kan teweeg brengen :) moest het zo zijn dan is het de eerste keer ooit :D

Fat bar rack pull
7x105kg
hard

tja raar dat UB echt stil blijft staan, maar de voornaamste reden is nog altijd dat mijn borst niet volledig ok is, ik word nog elke ochtend wakker met een stijve
(wait for it)
borst :D, dat gaat wel weg na een halfuurtje maar het wil wel zeggen dat er iets niet pluis is, en ik denk dat m'n progressie daarom een beetje vertraagd

Pff nette training man!

Easy gains blijven niet duren holmes ;) Goeie deads

• #1.751
tell me about it, damn, hoelang dat ik die 90 al probeer te pakken :D

Wat voor madcow template deed jij? Advanced of intermediate?
Ik meen me te herinneren dat je 5x5 op zelfde gewicht moest maar kan t niet terug vinden. Wat was jou opzet toen?

• #1.753
ik heb allebei gedaan, allereerste schema was bill starr intermediate (de normale madcow) en in april/mei dit jaar deed ik bill starr advanced, dat was het schema met 5x5 op 1 dag en 1x5 op de andere

Dan ga ik ook advanced doen :D
Als we beide 180 belt only squat halen zou nice zijn dit jaar nog!

Ik zit nu op 4x5x145.. 10x140 zie ik mezelf niet doen nog....

• #1.755
tuurlijk wel :) dus voor een 180 max zou een 10x150 of een 5x5 147.5kg nodig zijn dus ver zit je er niet meer van :)

tuurlijk wel :) dus voor een 180 max zou een 10x150 of een 5x5 147.5kg nodig zijn dus ver zit je er niet meer van :)

K deed 7x5x135 met base, max was 170
Dus 5x5x145 zou dan 180 zijn.
5x5x147,5 is wel echt een stuk easier dan 10x150 hoor

• #1.758
we zullen dan wel zien :) met de cijfers die ik uitkom zijn we iig verzekerd van een 180kg squat :D

Yep! Ik start madcow in januari. Is het realistisch om in 1 cycle 10kg op squat te gainen?

• #1.760
aangezien je nu al wel zwaar squat zou ik je volle max niet meer invullen, maar met de deload en alles erbij zou een 10kg increase zeker moeten lukken :) ga je de intense cycle laten vallen dan?

Terug
Naar boven