MuscleMeat

Guts Forever

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.721
dat was het laatste dat ik nog kon :') maar twas bijna direct na de 6x maar zeker en vast de laatste mogelijke rep

Grip gaat sterk worden!

• #1.723
yessur! :)
harde training

MP
warmup
3x80 was nog niet klaar voor mp, had beter gewacht :)

SQ
3x60
3x100
2x120
10x130kg

daayum :D tot fail gaan met squats is ziekelijk, mss dat er een mentale barriere op '10' stond want ik ging voor zoveel mogelijk, volgende keer meer :)

Pullups hammer grip
1x10

Penny pinch
3x10 7.5kg

zweten als een paard :)

Dan nu eten als een paard!:D

• Like
Waarderingen: Guts
Je max ligt wel veel hoger als 130 hoor, zo vlot doe ik deze niet :D

• #1.727
ik neem aan dat je 150 bedoelt? :D

• #1.729
normaal wel ja, gewoon al de overstap van high bar naar low bar zou IN THEORIE willen zeggen dat mijn vorig 1rm nu 80% is van mijn huidig 1rm (i.e. Hbsq is 80% van je lbsq) :)

Echt niet zoveel verschil met lb/hb hoor

dikke squatter man! En ik vandaag 5x130, ur stealing my thunder man ;)

• Like
Waarderingen: Guts
Haha 80% right dream on boy ;)

Btw nette speed nog en dan plots fail in the hole.

Sterk 10x130

• #1.733
Haha 80% right dream on boy ;)

Btw nette speed nog en dan plots fail in the hole.

Sterk 10x130

tis maar wat ik las op het internet :) maar ik heb toch al het gevoel dat mijn max hoger ligt dan de 150 die ik laang geleden deed dus er zal wel iets van waarheid inzitten, maar gewoon geen 80% :) anders zou ik nu al 170 squatten :D

Techniek nog goed strak gehouden voor een 10 repper!

normaal wel ja, gewoon al de overstap van high bar naar low bar zou IN THEORIE willen zeggen dat mijn vorig 1rm nu 80% is van mijn huidig 1rm (i.e. Hbsq is 80% van je lbsq) :)

Dan zou Eric Lilliebridge nu raw 500 squatten

• #1.736
ik heb het gewoon maar ergens gelezen, zal uiteraard niet waar zijn en ik geloofde het ook niet laat dat duidelijk zijn (anders zou ik opeens 180 squatten door een simpele form change) maar ik merk wel dat ik nu duidelijk makkelijker en zwaarder squat dan toen ik HB squatte, dus er moet wel IETS van waarheid inzitten, de leverages van een LB en een HB zij nu eenmaal anders, alleen zal het percentage bijlange geen 20% zijn

• #1.737
trainink

Dips
warmup
6x26.25kg
weer geen gains maar dat ik mijn eigen schuld, heb een foutje gemaakt met progressie en te grote sprongen gemaakt, etc. lesje geleerd en niet meer vergeten :)

Upright Row
9x55kg

Barbell Curl
10x40kg
nice! lang geleden dat ik deze oefening pijnloos kon doen! mss door het vele gripwerk dat mijn pezen wat sterker zijn geworden ofzo want de biceps hebben nooit een expliciete rustpauze gekregen, dus very happy! 1 plate curl here I come!!

Wrist curls
10x30
10x20 reverse

• #1.738
vrijdag training
MP
warmup
6x75kg
1x75kg Push press

UB gaat maar traag :) maar das meestal, als LB goed gaat doet UB het minder en omgekeerd :) maar is m'n eigen schuld, te weinig rust en te snel geload

DL
5x60
3x100 lucht o_O
2x140
10x150kg
wow was niet eens zo moeilijk :) had makkelijk nog wat kunnen bijdoen, en grip failde ook niet :)

Dumbbell Row
12x40kg
6x40kg
nice

Fat bar rack pull
11x100kg
wow vorige keer kon ik er welgeteld 6 doen :)

nice progression I liek

nice! dat van ub /lb heb ik ook. of squat en deads gaan goed, of bench en OH gaan goed.

nette DL man, 200+ komt eraan.
als je 10x150kg easy doet :O

• #1.740
200 zal nog eventjes wachten zijn :) de verhouding tussen een set van 10 en je 1rm is een 5/6 ratio, dus 10x150 komt toch maar neer op een 1rm van 180kg, maar wss ligt het wel ietsje hoger al :) (iig wat de gemiddelde 1rm calculator aangeeft is veels te veel :D)

hier is de set, ik heb de straps aan maar gebruik ze niet, ik had ze als backup al rond m'n polsen gedaan indien grip zou failen :)
http://www.youtube.com/watch?v=QK5ufuQO85k

Terug
Naar boven